Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5505617/

Оператор call-центру, менеджер по роботі із клієнтами, 10 000 UAH

Considering positions:
Оператор call-центру, менеджер по роботі із клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер по закупівлям, Direct менеджер
Employment type:
part-time
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kropyvnytskyi, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер відділу маркетингу

from 09.2018 to 06.2024 (5 years 9 months)
ТОВ Байск-С, Чернігів (IT)

здійснення «холодних» дзвінків по базі клієнтів за допомогою інтернет-телефонії (eyeBeam), відправлення комерційних пропозицій, ведення обліку у CRM-системі (Бітрікс-24).

Knowledge and skills

  • Прийом вхідних дзвінків
  • Здатність до навчання
  • Гарна дикція
  • Комунікабельність
  • Ведення CRM
  • Теплий продаж

Language proficiencies

  • Spanish — beginner
  • Ukrainian — fluent

Disability

1st degree.
Захворювання опорно-рухового апарату. Пересуваюся на інвалідному візку.

Additional information

Зеленіна Ольга Олександрівна.
Рік народження: 1979. Місце проживання: м. Кропивницький, пров. Кінний 6, кв. 77. Телефони:, [open contact info](look above in the "contact info" section). E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Інвалід дитинства, група I-А.
Мета пошуку: отримання посади , оператора call-центру (бажано вхідна лінія), менеджера по роботі з клієнтами. Тип роботи: віддалена, неповна зайнятість.
Бажана заробітна плата: від 10 000 - 20000 (ставка + %, погодинна оплата +%).
Освіта: вересень 2000 року – травень 2005 року – Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, факультет української філології та журналістики, спеціальність – філологія, магістр.
Додаткова освіта: березень-червень 2005 року – Кіровоградський навчальній центр «Освіта-2», спеціальність – оператор комп’ютерного набору; вересень - грудень 2021 року - Навчальний центр ФОП Білик П. С., спеціальність - WEB дизайн Front-end розробник (формат - індивідуально, віддалено).

Досвід трудової і професійної діяльності: листопад 2003 року – травень 2005 року – підприємство громадської організації «Центр реабілітації та працевлаштування інвалідів Кіровоградщини», посада – соціолог. Посадові обов’язки: проведення опитувань, анкетувань (в тому числі в телефонному режимі), формування та ведення баз даних. Причина звільнення: припинення діяльності організації.
Вересень 2018 – жовтень 2018 року – Call-центр «Pixel», менеджер «холодних» дзвінків. Посадові обов’язки: здійснення «холодних» дзвінків по базі клієнтів, за допомогою інтернет-телефонії (Zoiper), відправлення комерційних пропозицій, ведення обліку у Google-таблицях. Причина звільнення: за власним бажанням.
Вересень 2019 року – ТОВ Байск-С, м. Чернігів, посада – менеджер відділу маркетингу. Посадові обов’язки: здійснення «холодних» дзвінків по базі клієнтів за допомогою інтернет-телефонії (eyeBeam), відправлення комерційних пропозицій, ведення обліку у CRM-системі (Бітрікс-24).
Червень 2022 року – червень 2023 - ФОП Рождаєв Є. О. (правонаступник ТОВ Байск-С), м. Чернігів, посада - менеджер по роботі з клієнтами. Посадові обов’язки: здійснення дзвінків по теплій та гарячій базі клієнтів. Консультування клієнтів щодо послуг компанії, надання технічних консультацій (оплата, налаштування тощо), листування з клієнтами, обробка заявок з сайту, доведення угод до завершення, ведення обліку у CRM-системі (Keepin CRM).
Червень 2023 - червень 2024 - ФОП Гладка М. М. (правонаступник ФОП Рождаєв Є. О.), м. Чернігів, посада - менеджер по роботі з клієнтами. Посадові обов’язки: здійснення дзвінків по теплій та гарячій базі клієнтів. Консультування клієнтів щодо послуг компанії, надання технічних консультацій (оплата, налаштування тощо), листування з клієнтами, обробка заявок з сайту, доведення угод до завершення, ведення обліку у CRM-системі (Keepin CRM). Причина звільнення: скорочення штату.
Жовтень 2024 – грудень 2024 року – Компанія ASL Logistic (м. Київ). Посада: менеджер з холодних дзвінків. Посадові обов’язки: самостійний пошук контактів для продзвону, дзвінки потенційним клієнтам за холодною базою. Робота з ІР- телефонією та Googlе-таблицями. Причина звільнення: не виконання КРІ.
Додаткові відомості: невеликий досвід у написанні рефератів, статей, коректуванні та друкуванні текстів, грамотність, високий рівень володіння українською мовою, іноземні мови на початковому рівні (самоосвіта), зацікавленість WEB-дизайном та ІТ технологіями (практичного досвіду немає), бажання розвиватися, організованість, впевнений користувач ПК та Інтернету.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs:
>