Resume from April 18, 2024 PRO

Юрій

Керівник відділу постачання, Supply chain manager

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Supply chain manager (постачання, логістика, митне оформлення, склад продукції)

from 05.2018 to 09.2023 (5 years 4 months)
ТОВ "Хйорт Кнудсен Україна", Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)

1)Організація, планування та контроль процесу закупівель матеріалів та комплектуючих для забезпечення безперебійного функціонування виробництва, а саме: (в підпорядкуванні – 3 менеджери з постачання)
- планування оптимальних партій закупівлі матеріалів (Європа, Китай, Україна)
- пошук нових та покращення умов співпраці з існуючими постачальниками (Україна та закордон)
- підготовка та підписання договорів
- контроль за своєчасність поставки матеріалів, враховуючи production lead time, сезонність та строки поставки довготермінових позицій (Китай до 2 місяців)
- постійний моніторинг ринку цін в пошуках більш вигідних для підприємства постачальників
- контроль за своєчасністю розрахунків з постачальниками (загальний оборот закупівлі матеріалів в еквіваленті 200 млн.грн/місяць)
- візування рахунків та передача їх в бухгалтерію для оплати
- робота з рекламаціями - організація процесу поверення чи заміни неякісних матеріалів, поставлених постачальниками
- мотивація працівників на основі вчасного виконання поставлених задач
2) Створення відділу митного оформлення товарів з "нуля", а також: (в підпорядкуванні – 3 агенти з митного оформлення)
- перевірка відповідності кодів УКТЗЕД при митному оформленні товарів з метою виявлення можливості використання кодів УКТЗЕД з меншою ставкою мита
- контроль наявності сертифікатів EUR1 з метою зменшення митних платежів
- щоденна актуалізація наявності коштів підприємства на рахунках митниці
- організація процесу своєчасносного розмитнення поставлених матеріалів та замитнення відвантаженої готової продукції
- подача документів на митницю для отримання дозволу на режим переробки на митній території України
3) Розширення відділу логістики та ЗЕД, а саме: (в підпорядкуванні – 5 логістів та менеджерів ЗЕД)
- організація оптимального режиму поставки транспорту під завантаження
- моніторинг за рівнем існуючих цін на вартість перевезення матеріалів та готової продукції
- пошук альтернативних, більш вигідних умов поставки матеріалів та відвантаження готової продукції (аналіз найбільш вигідної ціни за умовами DAP, EXW, FOB, CPT)
- пошук нових та покращення умов співпраці з існуючими перевізниками
- контроль за своєчасністю розрахунків з перевізниками
4) Організаця, планування та контроль складу матеріалів, а саме (в підпорядкуванні – 9 працівників)
- організація та планування площ для оптимального зберігання матеріалів та ТМЦ
- моніторинг обіговості ТМЦ для планування оптимальних партій закупки: мінімальний залишок, максимальний склад.
- контроль правильності обліку та списання ТМЦ
- контроль залишків ТМЦ на складах
5) Організація, планування та контроль складу готової продукції, а саме: (в підпорядкуванні – 28 працівників)
- планування оптимального завантаження
- контроль за правильністю обліку готової продукції на складах та своєчасністю відвантаження готової продукції

Фахівець із закупівель

from 06.2013 to 05.2018 (4 years 11 months)
ТОВ "Морган Феніче", Рівне (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обов’язки:
1)Повна організація процесу закупівель товару для безперебійного забезпечення виробництва матеріалами, а саме:
- аналіз плану виробництва
- аналіз потреби по кожному матеріалу (сировині)
- постійний моніторинг ринку цін та постачальників
- пошук нових та робота з існуючими постачальниками
- розроблення та підписання договорів
- розміщення замовлень та організація доставки матеріалів (аналіз найбільш вигідної доставки за умов DAP, FCA, EXW)
- формування оптимальних партій товару
- повне документальний супровід імпорту товару (отримання, перевірка та переклад інвойсів, пакувальних листів, CMR.)
- документальний супровід розмитнення товару (при необхідності: висновки лабораторії, СЕС, додаткова документація від постачальника за вимогою митниці)
- контроль якості і кількості фактично отриманого товару стосовно замовлення
- контроль залишків на складах
- робота з рекламаціями
2) Робота з бюджетом підприємства
- формування тижневого бюджету підприємства для керівництва з врахування оплати контрагентам, підрядним організаціям, митних та інших платежів.
- контроль за своєчасністю розрахунків з постачальникам

Education

Національний університет водного господарства і природокористування

Економіка і підприємництво, спеціальінсть Облік і аудит, Рівне
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Internet Explorer Робота з оргтехнікою Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — advanced

Additional information

Ініціативний, рішучий, націлений на особистий результат в роботі і результат командної роботи. Самоорганізований, ціленаправлений, відповідальний (вмію самостійно працювати і приймати рішення), досвід роботи з великим об’ємом інформації і широким колом контактних осіб. Успішний у відстоюванні інтересів і досягненні цілей компанії.
Широкий кругозір – швидке сприйняття нових знань та ідей.
Аналітичний склад розуму – прораховую на кілька кроків вперед
Комунікабельний – здатний підтримувати і зберігати довготермінові стосунки з клієнтами, партнерами і колегами
Стресостійкий.
Оптиміст.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: