Resume from November 26, 2022 PRO

Ярослава

HRG, менеджер по персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний менеджер по роботі з персоналом

from 04.2021 to 09.2022 (1 year 5 months)
ТОВ " Основа Трейдінг", Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:
Організація процесу рекрутингу;
• Проведення як масового підбору, так і підбір на адміністративні позиції;
• Контроль процесу адаптації стажерів, супровід протягом всього випробувального терміну;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Проведення тренінгів та організація навчаннята розвитку персоналу;
• Написання посадових інструкцій;
• Написання планів розвитку працівників для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Ведення табелю обліку робочого часу адміністративного персоналу;
• Ведення та контроль графіків відпустки персоналу.

Регіональний менеджер по персоналу (Hrg)

from 08.2019 to 04.2021 (1 year 8 months)
Мережа магазинів "Економ Клас", Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:
• Організація процесу рекрутингу;
• Проведення як масового підбору, так і підбір на адміністративні позиції;
• Контроль процесу адаптації стажерів, супровід протягом всього випробувального терміну;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Організація навчання та розвитку адміністративного персоналу;
• Проведення оцінки персоналу(тестування по закінченню стажування/ щоквартальна категоризація);
• Написання планів розвитку працівників для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Виконання поставлених планів HR (27 магазинів, 250 працівників у штаті);
• Розробка і впровадження стимулюючих та мотиваційних програм.

Керівник департаменту по роботі з персоналом (HRD)

from 08.2018 to 06.2019 (10 months)
Retail Group, Київ (Роздрібна торгівля (Мережа магазинів ВелМарт))

В мої обов'язки входило:
• Розробка і реалізація HR-стратегії компанії;
• Організація процесу рекрутингу в форматі та підбір на топові позиції;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Організація навчання та розвитку адміністративного персоналу;
• Проведення оцінки персоналу, написання планів розвитку для потенційних працівників, для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Контроль виконання поставлених планів HR (17 магазинів, 2500 працівників у штаті);
• Участь у процесі складання схем оплати праці, закриття місяця, кварталу;
• Розробка і впровадження стимулюючих та мотиваційних програм;
планування та контроль витрат на персонал.

Заступник керуючого по роботі з персоналом

from 05.2017 to 08.2018 (1 year 3 months)
Retail Group (Мережа магазинів ВелМарт), Умань (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки:
• Масовий пошук і підбір лінійного персоналу( 2 магазини 150 працівників у штаті);
• Створення кадрового резерву;
• Моніторинг ринку праці і проведення огляду заробітних плат;
• Контроль коректності графіків персоналу, та табелю виходів персоналу;
• Адаптація нових співробітників згідно стандартів компанії;
• Стажування нових HR ;
• Участь в проектах HR дирекції, а також в проектах з внутрішніх комунікацій;
• Ведення звітності для дирекції та HRD.

Адміністратор

from 10.2016 to 05.2017 (7 months)
Фітнес-клуб "Олімп", Умань (Краса, фітнес, спорт)

Посадові обов'язки:
• Продаж послуг та абонементів та консультування гостей;
• Контроль ефективності продажів послуг та абонементів;
• Проведення квартальної інвентаризації.

Адміністратор розважально – спортивного комплексу

from 09.2015 to 10.2016 (1 year 1 month)
Розважально – спортивний комплекс «Амарант», Умань (розваги, спорт)

Посадові обов'язки:
• Продаж послуг та консультування гостей;
• Контроль ефективності продажів відділу;
• Стажування адміністраторів;
• Планування та координація роботи відділу.

Адміністратор торгового залу

from 11.2014 to 09.2015 (10 months)
ООО РУШ Магазин "ЕВА, Умань (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки:
• Організація і керування роботою персоналу магазину;
• Керування процесами підбору персоналу, проведення співбесід;
• Контроль та організація процесу навчання нових працівників;
• Складання оптимальних графіків роботи працівників;
• Розподіл і забезпечення виконання цілей магазину, планів товарообороту , % втрат;
• Робота "біля полки":викладка товарів згідно планограм, консультація покупців проведення інвентаризації;
• Щоденний контроль касових операцій (інкасація, видача розмінної монети, ліміт каси , касова документація, передача потрібних документів в бухгалтерію, інвентаризація операційних та центральної кас.

Education

Уманський національний університет садівництва

Економіка підприємництва. Облік і аудит, Умань
Higher, from 2011 to 2014 (2 years 9 months)

Additional education and certificates

ООО "РУШ" Школа адміністраторів

5 днів

Рекрутинг. Практичний курс. 1 блок: стратегія пошуку та аналітика в рекрутингу. 2 блок: оцінка персоналу. Етика рекрутера

2019, 56 годин

Additional information

Навички:
• грамотна мова;
• навички ефективного спілкування та здатність до вирішення конфліктів;
• оптимальна організація робочого процесу;
• самостійне прийняття рішень і відповідальність за них;
• наявність критичного мислення;
• ефективність управління тимчасовими і трудовими ресурсами;
стратегічне мислення.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: