Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 ноября 2022 PRO

Ярослава

HRG, менеджер по персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний менеджер по роботі з персоналом

с 04.2021 по 09.2022 (1 год 5 месяцев)
ТОВ " Основа Трейдінг", Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:
Організація процесу рекрутингу;
• Проведення як масового підбору, так і підбір на адміністративні позиції;
• Контроль процесу адаптації стажерів, супровід протягом всього випробувального терміну;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Проведення тренінгів та організація навчаннята розвитку персоналу;
• Написання посадових інструкцій;
• Написання планів розвитку працівників для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Ведення табелю обліку робочого часу адміністративного персоналу;
• Ведення та контроль графіків відпустки персоналу.

Регіональний менеджер по персоналу (Hrg)

с 08.2019 по 04.2021 (1 год 8 месяцев)
Мережа магазинів "Економ Клас", Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:
• Організація процесу рекрутингу;
• Проведення як масового підбору, так і підбір на адміністративні позиції;
• Контроль процесу адаптації стажерів, супровід протягом всього випробувального терміну;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Організація навчання та розвитку адміністративного персоналу;
• Проведення оцінки персоналу(тестування по закінченню стажування/ щоквартальна категоризація);
• Написання планів розвитку працівників для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Виконання поставлених планів HR (27 магазинів, 250 працівників у штаті);
• Розробка і впровадження стимулюючих та мотиваційних програм.

Керівник департаменту по роботі з персоналом (HRD)

с 08.2018 по 06.2019 (10 месяцев)
Retail Group, Київ (Роздрібна торгівля (Мережа магазинів ВелМарт))

В мої обов'язки входило:
• Розробка і реалізація HR-стратегії компанії;
• Організація процесу рекрутингу в форматі та підбір на топові позиції;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Організація навчання та розвитку адміністративного персоналу;
• Проведення оцінки персоналу, написання планів розвитку для потенційних працівників, для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Контроль виконання поставлених планів HR (17 магазинів, 2500 працівників у штаті);
• Участь у процесі складання схем оплати праці, закриття місяця, кварталу;
• Розробка і впровадження стимулюючих та мотиваційних програм;
планування та контроль витрат на персонал.

Заступник керуючого по роботі з персоналом

с 05.2017 по 08.2018 (1 год 3 месяца)
Retail Group (Мережа магазинів ВелМарт), Умань (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки:
• Масовий пошук і підбір лінійного персоналу( 2 магазини 150 працівників у штаті);
• Створення кадрового резерву;
• Моніторинг ринку праці і проведення огляду заробітних плат;
• Контроль коректності графіків персоналу, та табелю виходів персоналу;
• Адаптація нових співробітників згідно стандартів компанії;
• Стажування нових HR ;
• Участь в проектах HR дирекції, а також в проектах з внутрішніх комунікацій;
• Ведення звітності для дирекції та HRD.

Адміністратор

с 10.2016 по 05.2017 (7 месяцев)
Фітнес-клуб "Олімп", Умань (Краса, фітнес, спорт)

Посадові обов'язки:
• Продаж послуг та абонементів та консультування гостей;
• Контроль ефективності продажів послуг та абонементів;
• Проведення квартальної інвентаризації.

Адміністратор розважально – спортивного комплексу

с 09.2015 по 10.2016 (1 год 1 месяц)
Розважально – спортивний комплекс «Амарант», Умань (розваги, спорт)

Посадові обов'язки:
• Продаж послуг та консультування гостей;
• Контроль ефективності продажів відділу;
• Стажування адміністраторів;
• Планування та координація роботи відділу.

Адміністратор торгового залу

с 11.2014 по 09.2015 (10 месяцев)
ООО РУШ Магазин "ЕВА, Умань (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки:
• Організація і керування роботою персоналу магазину;
• Керування процесами підбору персоналу, проведення співбесід;
• Контроль та організація процесу навчання нових працівників;
• Складання оптимальних графіків роботи працівників;
• Розподіл і забезпечення виконання цілей магазину, планів товарообороту , % втрат;
• Робота "біля полки":викладка товарів згідно планограм, консультація покупців проведення інвентаризації;
• Щоденний контроль касових операцій (інкасація, видача розмінної монети, ліміт каси , касова документація, передача потрібних документів в бухгалтерію, інвентаризація операційних та центральної кас.

Образование

Уманський національний університет садівництва

Економіка підприємництва. Облік і аудит, Умань
Высшее, с 2011 по 2014 (2 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

ООО "РУШ" Школа адміністраторів

5 днів

Рекрутинг. Практичний курс. 1 блок: стратегія пошуку та аналітика в рекрутингу. 2 блок: оцінка персоналу. Етика рекрутера

2019, 56 годин

Дополнительная информация

Навички:
• грамотна мова;
• навички ефективного спілкування та здатність до вирішення конфліктів;
• оптимальна організація робочого процесу;
• самостійне прийняття рішень і відповідальність за них;
• наявність критичного мислення;
• ефективність управління тимчасовими і трудовими ресурсами;
стратегічне мислення.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: