Resume from May 1, 2024

Марина

Оператор кол-центру, диспетчер, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
62 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Український Фінансово-Економічний Інститут

Менеджмент, маркетинг, Київ
Unfinished higher, from 1998 to 2001 (3 years)

Additional education and certificates

курси менеджерів туристичного бізнесу, Свідоцтво «Коммуникативные основы продаж», сертиф

1996-2020

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Windows MS Outlook CRM Бітрікс24 АТС Binotel Електронна таблиця Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання, офі

Language proficiencies

English — average

Additional information

Ціль Отримання посади
Освіта:
Український Фінансово-Економічний Інститут 1998-2001 факультет менеджмент- маркетинг – незавершена в /о,
05.2021- курси Академії Туризму
03.2020 – курси туристичного агенства Поїхали з Нами-менеджер ;
02.10.2010- 19.12.2010 курси « Бухгалтер+1СБухгалтерія 7.7».
Досвід работи :
2022 Досвід роботи в компанії з продажу та бронювання квитків на автобусні перевезення
З 2014-2021 менеджер з продажу бутильованої води (створення, практично з нуля бази клієнтів, холодна, тепла база, логістика, ведення обліку та звітності по б/р, оренді обладнання), продаж товарів промислової группи (колл-центр),
С 2004 по 2014 на позиціях : бухгалтер з первинної документації та помічникник головного бухгалтера в компаніях з гуртового та роздрібного продажу косметики.
- Гуртовий та роздрібний продаж, виписка первиної документації
- підбір та навчання персоналу з продажу
- организація тренінгів для персоналу компанії.
1996-2004 Компанія «Євротел» - продаж послуг та обладнання мобільного зв’язку:
- керівник відділку по работі з корпоративними клієнтами компанії. Контроль створення та ведення бази корпоративних клієнтів, створення коммерційних пропозицій, проведення перемовин, контроль за здійсненням всіх етапів продажу;
- директор магазина : организація та контроль продажу, підбір та навчання персоналу.
Професійні навички та знання
Навички та знання продажу з нуля, досвід ведення перемовин та презентацій.
Досвід роботи з комп’ютером: Windows, Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Outlook, Internet, CRM, Бінотел, Бітрикс, програми -текстові редактори, електронні таблиці.
Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС.
Знання та ведення бухгалтерскої документації.
Професійні сертифікати - Березень 2020- курси менеджерів туристичного бізнесу, Свідоцтво про прохождення тренінгу «Коммуникативные основы продаж», сертифікат «Современные методы продажи», свідоцтвотво «Бухгалтер+1СБухгалтерия 7.7».
Знання мов російська, українська вільне володіння, англійська размовна зі словником
Побажання до роботи: ЗП від 12 тис., в данний період впевненно працюю віддаленно, офісная робота, доброзичливий колектив, бажано вихідні – субота та неділя.
Хобі та захоплення – подорожі, плетіння, тварини.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: