Ольга

Операційний, виконавчий директор, СОО, СЕО, 50 000 UAH

Considering positions: Операційний, виконавчий директор, СОО, СЕО, Директор з розвитку, Керуючий фітнес-клубом, Координатор, Директор виробництва, Менеджер по франчайзингу, Адміністратор, Адміністратор медичної клініки, Керівник підрозділу, Керівник проєкту
Employment type: full-time, part-time
Age: 50 years
City of residence: Other countries
Ready to work: Kyiv, Remote
Considering positions:
Операційний, виконавчий директор, СОО, СЕО, Директор з розвитку, Керуючий фітнес-клубом, Координатор, Директор виробництва, Менеджер по франчайзингу, Адміністратор, Адміністратор медичної клініки, Керівник підрозділу, Керівник проєкту
Employment type:
full-time, part-time
Age:
50 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор (СОО)

from 07.2019 to 10.2022 (3 years 4 months)
CrewShop (товари для громадянської, транспортної та малої авіації), Київ (Роздрібна торгівля)

- Стратегічне та оперативне управління
- Стратегічне планування
- Реалізація стратегії розвитку компанії на тактичному рівні
- Оптимізація бізнес процесів, визначення слабких місць і впровадження кращих рішень
- Підбір профільного персоналу, формування структури, мотивації, зон відповідальності
- Контроль фінансової ефективності
- Підтримка чіткого і інтенсивного операційного ритму в команді проекту
- Розробка та аналіз цільових показників по зростанню доходу і прибутковості компанії
- Розробка бізнес-процесів, карт, інструкцій, чек-листів
- Розробка та контроль маркетингової та рекламної політики.

КЕРУЮЧА МАГАЗИНОМ

from 02.2019 to 07.2019 (6 months)
WATSONS, Київ (Роздрібна торгівля)

Аналіз, організація і контроль всіх робочих процесів магазину, аналіз і контроль товарного запасу на складі та на полицях, рекламних акцій в магазині, відповідність магазину всім стандартам Компанії

Робота з персоналом ( 18 людей), підбір команди з нуля, навчання, адаптація, розподіл завдань, контроль за їх виконанням, контроль за трудовою дисципліною

Забезпечення виконання планових показників і досягнення комерційного результату магазину

Забезпечення якісного обслуговування покупців;

Контроль ведення касової дисципліни та її відповідності законодавчим нормам

Забезпечення наявності дозвільної документації, взаємодія магазину з комунальними і державними контролюючими службами;

Контроль строків годності товара в магазині

Контроль наявності і стану матеріального майна магазину

ЗАСТУПНИК УПРАВЛЯЮЧОГО

from 10.2018 to 02.2019 (5 months)
L'KAFA cafe, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Оперативне управління підрозділами ресторану

Організація та контроль роботи персоналу в гостьовій зоні

Навчання та стажування обслуговуючого персоналу

Спілкування з гостями (зворотний зв'язок, надання дисконтів, оповіщення про новини ресторану, привітання зі святами, рекомендація страв, вирішення конфліктних ситуацій і ситуацій, які потребують особливої уваги)

Ведення касси, підготовка звітів по касовій дисципліни, денних звітів, фудкоста, закупівля продуктів, посуду і т.п .

Підготовка і проведення банкетів, фуршетів.

Спілкування з контролюючими органами

ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

from 10.2014 to 09.2018 (4 years)
Львівська філія Української Федерації Йоги, Львів (Краса, фітнес, спорт)

Управління господарською та фінансовою діяльністю залів.

Створення сприятливої та комфортної атмосфери в залах.

Організація Львівської філії Йоги для вагітних

Організація і проведення лекцій, майстер класів.

Сорганізація event-заходів

Інструкторська діяльність.

КЕРУЮЧА РЕСТОРАНОМ

from 05.2012 to 05.2013 (1 year)
Мисливець, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Оперативне управління підрозділами ресторану

Організація та контроль роботи персоналу в гостьовій зоні

Навчання та стажування обслуговуючого персоналу

Спілкування з гостями (зворотний зв'язок, надання дисконтів, оповіщення про новини ресторану, привітання зі святами, рекомендація страв, вирішення конфліктних ситуацій і ситуацій, які потребують особливої уваги)

Підготовка і проведення банкетів, фуршетів.

Спілкування з контролюючими органами

Контроль якості страв

Контроль наявності і стану матеріального майна ресторану

Введення сезонних меню (починаючи з калькуляції страв і закінчуючи навчанням персоналу)

Розробка і проведення заходів щодо залучення гостей і збільшення обсягів продажів

Відстеження динаміки продажів і переваг ресторану

АДМІНІСТРАТОР

from 05.2011 to 05.2012 (1 year)
Пушка-Міндаль, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Оперативне управління підрозділами ресторану

Контроль роботи персоналу

Навчання обслуговуючого персоналу

Спілкування з гостями

Підготовка і проведення банкетів

ОФІЦІАНТ, СТАРШИЙ ОФІЦІАНТ

from 09.2009 to 05.2011 (1 year 9 months)
РЕСТОРАН «CHINA WHITE, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

КОНЦЕРТНИЙ АДМІНІСТРАТОР

from 09.2008 to 06.2009 (10 months)
УКРАЇНСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ ТАНЦІВ, Київ (Краса, фітнес, спорт)

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ

from 07.2007 to 09.2008 (1 year 3 months)
ТОВ «С-ЦЕНТР, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

СТАРШИЙ МЕНЕДЖЕР ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ

from 07.2002 to 07.2007 (5 years)
ТОВ «ПАПІРУС  ГУРТ», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

СПЕЦІАЛІСТ ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ

from 03.1999 to 07.2002 (3 years 5 months)
ТОВ «АКВАРІУМІСТ», Київ (Оптова торгівля, роздрібна торгівля)

Education

Інститут екології, економіки та права

Психологія, Киев
Higher, from 2021 to 2023 (2 years)

Харківський університет будівництва та архітектури

Водопостачання, інженер, Харків
Higher, from 1992 to 1997 (5 years)

Additional education and certificates

Бізнес школа Profi Space, Створення бренду

2018

Бізнес школа Profi Space, Стратегічне планування

2019

Нутріціолог-експерт, Школа здоров'я Михайличенко А.В.

2024-2025, 10 місяців
Certificate

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • 1С:Підприємство
  • Outlook Express
  • CRM
  • MS Project
  • R-Keeper
  • Zoho CRM
  • Express

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Italian — average

References

Зубрицька Яніна Вадимівна

Зубрицька Яніна Вадимівна

Регіональний менеджер, WATSONS

Contact details are hidden

Additional information

Прошу контактувати зі мною в WhatsApp, Telegram за телефоном [open contact info](look above in the "contact info" section) або по e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Я - управлінець.
Придбала різносторонній і успішний досвід в таких напрямках бізнесу як рітейл, ресторанний бізнес, а також в напрямку бізнесу, який пов'язаний зі здоров'ям та красою. У кожному з них сягала ТОПових позицій і вирішувала складні і цікаві завдання. Цей досвід відображається в конкретних досягненнях. Наприклад збільшення товарообігу компанії на 75%, тим самим виведення її в зону рентабельності.
Маю успішний досвід в тактичному та оперативному управлінні, оптимізації бізнес процесів, визначенні слабких місць і впровадженні кращих рішень, у підборі профільного персоналу і формуванні структури, мотивації, зони відповідальності, у організації бренду, стратегічному плануванні та розробці маркетингової політики. Організовувала і проводила навчальні семінари і маю досвід проведення лекцій.
Постійно займаюся своєю освітою і підвищенням свого професійного рівня. Проходила тренінгові навчання з питань менеджменту, стратегічного планування, створення бренду, соціальної психології.
При цьому я намагаюся дотримуватися соціотехнічної системи управління. Вважаю, що людський ресурс один з найважливіших ресурсів для компанії.

Детальніше в моєму резюме. Приємного дня.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: