Resume from October 1, 2019 PRO

Маличенко Александр Михайлович

Начальник отдела кадров, 8 000 UAH

Full-time.

Age:
54 years
City:
Berdychiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Начальник відділу кадрів

from 10.2018 to now (1 year)
ТОВ "Котлозавод "Крігер", Житомир (Промисловість)

Організація кадрової роботи на підприємстві у повному обсязі.

Начальник відділу кадрів

from 03.2018 to 08.2018 (5 months)
ТОВ "Сейф Гласс Факторі", Бердичев (Промисловість та виробництво)

Юрист, фахівець з кадрової роботи

from 12.2010 to 12.2014 (4 years)
Філії Державного підприємства "Укрвійськбуд": 75 Управління начальника робіт І 643 Управління начальника робіт, Житомир (Будівництво)


Education

Національна юридична академія ім. Ярослава Мудрого

Правознавство, Харьков
Higher, from 02.1991 to 02.1997 (6 years)


Professional and other skills

Computer skills
Кадровий розділ програми 1С-Підприємство 8.3;
Впевнений користувач пакету програм Microsoft Office


Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Професійні навички:
- організація кадрової роботи на підприємствах у повному обсязі;
- складання та ведення штатного розпису, складання положень про структурні підрозділи, посадових і робочих інструкцій;
- ведення обліку працівників, підготовка відповідних документів про прийняття на роботу, переведення, звільнення та надання відпусток усіх видів;
- ведення обліку щорічних основних і додаткових оплачуваних відпусток та відпусток без збереження заробітної плати;
- організація та безпосереднє ведення кадрового діловодства, оформлення, формування та ведення особових справ працівників і трудових книжок. Облік і зберігання трудових книжок;
- облік пільг, встановлених працівникам, здійснення контролю за своєчасним наданням ними відповідних документів з цього приводу та внесенням необхідних змін;
- облік та оформлення листків непрацездатності працівників, організація роботи комісії із соціального страхування, складання протоколів її засідань;
- складання звітності з кадрових питань;
- ведення військового обліку, досвід проходження перевірок військкоматів;
- позасудове і судове вирішення трудових спорів з працівниками.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: