Resume from June 10, 2023

Ирина

Секретарь руководителя, офис-менеджер, администратор, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретарь референт

from 01.2017 to now (7 years 5 months)
ЧАО «СК «Жилпромстрой-8», Николаев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведение делопроизводства, регистрация корреспонденции, организационные функции по работе офиса, ведение телефонных переговоров.

Администратор рецепции

from 01.2015 to 05.2015 (4 months)
Отель «Марк Плаза», Николаев (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведение сопроводительной документации по расселению постояльцев, ведение систем бронирования в интернет ресурсах, ведение финансовой отчетности, работа с кассовым аппаратом

Репетитор курса лекций «Менеджмент международного туризма»

from 04.2014 to 06.2014 (2 months)
БЦ «Академия Успеха», Николаев (Освіта, наука)

Проведение курса лекций по подготовке «менеджера туристических услуг»

Additional information

Досвід роботи:
• дата надходження з 23.01.2017
• закінчення (міс. / рік): на даний час працюю (05.08.2019)
• найменування підприємства ПрАТ «БК «Житлопромбуд-8»
• назва вашої посади: секретар-референт
• функціональні обов'язки, реєстрації вхідної та вихідної корреспонденціі, ведення телефонних переговорів, організаційне та документаційне забезпечення управлінської діяльності, здійснювала підготовку необхідних документів, забезпечення фінансово-господарської діяльності підприємства,
- забезпечувала прийом, облік, реєстрацію, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування і зберігання документної інформації.
- здійснювала контроль якості підготовки, правильності складання, узгодження, затвердження документів, що подаються на підпис керівництву підприємства, контролювала виконанням документів та доручень керівництва, вживання оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання.
- здійснювала організацію підготовки, ухвалення рішень і доведення їх до безпосередніх виконавців, проводила аналіз довідок і доповідей, що надаються керівництву, дає по них компетентні висновки.
- здійснювала оперативний зв'язок зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності підприємства (телефон, факс тощо.
- здійснювала переклади вхідної кореспонденції за вимогою(англійська - російська).
•​дата надходження з : 01.12.2014
•​закінчення (міс. / рік): 05.05.2015
•​найменування підприємства готель : «Марк - плаза»
•​назва вашої посади: адміністратор рецепції
•​функціональні обов'язки: заселення/виселення постояльців, ведення супровідної документації, робота в електронних програмах бронювання номерів, робота з інтернет ресурсами по розміщенню постояльців, ведення телефонних переговорів, складання документації для фінансової звітності, робота з касовим апаратом, веденні журналів облікової інформації реєстрації постояльців


Освіта: вказати дані за кожним місцем навчання, описавши:
1)
• дата надходження: 01.09.2007
• закінчення (міс. / рік): 31.05.2013
• назва навчального закладу, назва факультету : МФ КНУКіМ, факультет менеджменту і бізнесу
• рівень освіти: повна вища освіта спеціаліст
• назва спеціальності: менеджер міжнародного туризму
2)
• дата надходження: 01.09.2018
• закінчення (міс. / рік): на даний час продовжую навчання
• назва навчального закладу, назва факультету : МБК КНУБА, факультет: промислове та цивільне будівництво
• рівень освіти: повна вища освіта (магістр)
• назва спеціальності: «будівництво та експлуатація будівель і споруд»



• Професійні навички та знання: чітка та грамотна мова, володіння ПК на високому рівні, висока швидкість друку, адаптивність до різних умов праці, швидке прийняття рішень, аналітичне мислення, відповідальність, націлення на результат, вміння вирішувати конфліктні ситуації
досвід роботи з комп'ютером: операційні системи (Windows, MacOS, UNIX тощо), програми (текстові редактори, електронні таблиці), ведення соціальних сторінок на високому рівні.

• володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо)

Знання мов: українська (вільне), російська (вільне), англійська (розмовний), іспанська (початковий)

Інше: в цьому розділі Ви можете вказати такі відомості як:
• Можливість відряджень : так
• Відношення до переїзду в інше місто: так
• Вік: 29 років
• Сімейний стан: не заміжня
• Наявність дітей: нема
• Наявність водійських прав: нема
• Наявність автомобіля: нема
• Наявність шкідливих звичок: нема
• Захоплення: фотографування, фітнес, блоггерська діяльність у соціальних мережах
• Риси характеру: спокійність, стресоустойчивість, комунікабельність, цілеспрямованість, здатність до самостійного швидкого прийняття рішень, вміння адаптуватись до ситуації.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: