Resume from October 19, 2019

Оксана

Менеджер, помічник керівника, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Obukhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник директора філії (на дому)

from 03.2018 to 01.2019 (10 months)
ТОВ "Фауст", Обухов (Телекомунікації, зв'язок)

Менеджер в роздрібній торгівлі побутовими і не продовольчими товарами

from 02.2011 to now (13 years 3 months)
ПП "Обухівміськвторресурси", Обухов (Роздрібна торгівля)

- аналіз і оцінка ринку постачальників;
- пошук нового товару і постачальників, проведення переговорів і заключення договорів;
- формування замовлення, координація доставки товару, повернення;
- ведення бази постачальників;
- контроль взаєморозрахунків, ;
- формування графіку замовлень, поставок;
- підтримання необхідного товарного запасу на складі;
- контроль наявності сертифікатів на продукцію.
- участь в приймані/видачі товару і оприбуткуванні, інвентаризаціях,
- організація оптових продажів, виписка всіх необхідних документів (договір, рахунок, видаткова, товарно-транспортна накладна)
- ведення табеля і графіка роботи продавців, виконувала обов’язки адміністратора магазину і т.д.;

Менеджер з продажу

from 11.2007 to 02.2011 (3 years 3 months)
ПМП "Світоч", Обухов (Роздрібна торгівля)

Менеджер з продажу

from 05.2007 to 10.2007 (5 months)
Центр сучасних технологій, Обухов (продажа вікон, дверей, ролетів і т.д.)

Education

Університет економіки і права "КРОК"

Економіка, Київ
Unfinished higher, from 2007 to 2009 (1 year 9 months)

Київський машинобудівний технікум

Економіка підприємства, Киев
Specialized secondary, from 2005 to 2007 (1 year 9 months)

Additional information

Професійні навики:
-Знання 1С, впевнений користувач пакету MS Office, знаю як працювати в інтернеті, знаходити необхідну інформацію.
-Знання в оформленні договорів, бухгалтерських документів, веденні звітності, складських операціях, касовій дисципліні.
-Досвід в підборі персоналу.
-Відповідальна, працелюбна, швидко вчусь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: