Resume from April 23, 2024 PRO

Сергій

Консультант з бізнес-процесів, комерційний, операційний директор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Dnipro, Ivano-Frankivsk, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Odesa, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант з бізнес-процесів

from 08.2023 to now (9 months)
ProCCO, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Експертиза комерційної складової Вашого бізнесу: від аналізу загальних фінансових показників до поглибленого аналізу кожного з бінес-процесів компанії, надання висновків та пропозицій щодо їх оптимізації, можливого впровадження нових продуктів та послуг, складання актуальної фінансово-економічної моделі діяльності бізнесу.

Для власників та CEO бізнесу: будь-то на стадії ідеї відкриття, або на етапі масштабування існуючого бізнесу; від кав’ярні TO GO до мережі кафе; від особистих продажів в instagram до власників роздрібних мереж бутіків; як для франчайзі так і для франчайзерів; для виробництв легкої промисловості, будь-то для будування власного роздрібу або пошуку шляхів зменшення собівартості продукції

Проектний досвід: Меблібуд; Otaje; OVO.ua; Економ dental clinic; Молоко від фермера

Комерційний директор

from 10.2021 to 09.2023 (1 year 11 months)
Софторг, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функції та завдання : управління комерційною складовою діяльності компанії з реалізації обладнання легкої промисловості ( B2B , B2D ) , управління товарним асортиментом і ціноутворенням , управління маркетинговими активностями.
Досягнення, розроблені та реалізовані проекти :
- формування комерційної стратегії компанії на 2022-2023р. виходячи з вивчення потреби ринку;
- розробка та впровадження нових продуктів компанії підвищення сервісності компанії: введення нових брендів устаткування в асортимент; школа механіків; сервісне обслуговування;
- підвищення ефективності роботи з деякими асортиментними групами товару (рентабельність, оборотність);
- розробка та впровадження нової мотивації персоналу компанії.

Комерційний директор

from 09.2019 to 05.2021 (1 year 8 months)
Usupso, Одеса (Роздрібна торгівля)

Функції та завдання : управління мережею магазинів (21 ТТ, в т.ч. 7 франшизних), управління товарним асортиментом та ціноутворенням ( ~3000 SKU), управління маркетинговими активностями (програма лояльності, акції, виставки, SMM та ін ), формування пакету продажу франшизи та безпосередньо продаж франшизи.
Досягнення, розроблені та реалізовані проекти :
- удосконалення фінансової моделі продажів компанії, підвищення маржинальності продажів на 7-10%, вивільнення коштів «в дорозі», нормування часток видаткової частини бізнесу. Результат - підвищення прибутку до 5-7%, значне підвищення привабливості франшизи компанії (подальша реалізація та відкриття 3х магазинів);
- пошук альтернативних постачальників в Україні, зменшення частки власного імпорту. Результат – скорочення «логістичного плеча» у частині високоліквідного товару, прискорення товарообігу без втрати маржинальності товару;
- розвиток мережі, пошук локацій та відкриття нових ТТ (7 магазинів), у т.ч. розробка та створення нового формату – торговий острів. Оптимізація кошторисів з будівництва магазинів до 30% за рахунок створення прозорої та здорової конкуренції серед підрядників. Скорочення термінів будівництва магазинів із 30 до 15 днів;
- Розробка нової системи мотивації лінійного персоналу, підвищення прибутку на 1% -1,5% за рахунок скорочення частки ФОП у загальних витратах на 1% -1,5%;
- резапуск онлайн продажів у період локдауну березня-квітня 2020 року, збільшення продажів у 2 рази щодо продажів у докарантинний період;
- пошук альтернативних каналів продажу, формування портфеля зовнішніх дрібнооптових покупців; співробітництво із мережею АЗК SOCAR, передача товару на концесію. Надалі – брендування зони продажів, збільшення представленості з 11 до 43 АЗК, поетапна зміна асортименту та збільшення продажів у 5 разів;
- Формування пакета документів з франшизи, запуск продажів франшизи (3 ТТ), координація подальшої роботи з франчайзі (4 франчайзі);
- Удосконалення внутрішньої логістики компанії, перехід від роботи з власним складом на аутсорс , скорочення видаткової частини до 10% та збільшення в 1,3 рази продуктивності складу.

Директор з продажу

from 07.2018 to 07.2019 (1 year)
Благо, Київ (Роздрібна торгівля)

Функції та завдання : управління ціноутворенням у кредитуванні, у скуповуванні та реалізації продукції; управління мережею спеціалізованих точок продажу; управління некондиційним та сервісним товаром; автоматизація процесів продажу та управління продажами.

Досягнення, розроблені та реалізовані проекти :
- створення спеціалізованих точок продажу техніки (40 спеціалізованих магазинів). Розробка та впровадження нового формату точок продажу – повне оновлення торговельного обладнання, створення зон візуалізації товару у прикасовій зоні, створення відкритих зон демонстрації товарів. Розширення структури регіонального управління мережею (РД та МП). Результат – підвищення обороту до 15%;
- автоматизація процесів у ПЗ, що дозволило створити перелік пріоритетних автоматичних звітів для оперативного контролю, автоматизувати процеси оцінки та ціноутворення товарів у розрізі їх категорій, мінімізувати фактор суб'єктивізму щодо якості товарів;
- участь у створенні інтернет-магазину компанії. Розробка правил та алгоритмів публікації товарів на сайт (у розрізі категорій), автоматизація та синхронізація процесів між ПЗ сайту та 1С, впровадження процесу обробки інтернет замовлень (розробка регламенту, скриптів спілкування з клієнтами. Інтеграція 1С з Новою поштою, контроль статусів доставки. Створення окремої системи мотивації для персоналу мережі Контроль ефективності роботи мережі, робота над зменшенням частки "провалених" угод Результат - створення нового каналу продажів, збільшення обороту до 10-15%;
- Впровадження послуги "Гарантія" для вживаної техніки. Результат - підвищення лояльності клієнтів, збільшення продажів до 5%.

Начальник управління категорійного збуту мережі ломбардів «Благо»

from 07.2013 to 08.2018 (5 years 1 month)
Благо, Киев (Роздрібна торгівля)

Функції та завдання : розробка абсолютно нових для компанії продуктів: кредитування під заставу техніки та реалізація заставного майна, систематизація процесів ціноутворення, побудова асортиментних матриць, розширення товарної лінійки, категоризація точок продажу, систематизація логістики всередині мережі.
Досягнення, розроблені та реалізовані проекти :
- запуск із "0" нового для компанії напряму бізнесу – кредитування під заставу та техніки, що дозволило підвищити конкурентоспроможність компанії на ринку ломбардних послуг, розширити клієнтську аудиторію (за рахунок залучення інших категорій клієнтів);
- Запуск із "0" нового для компанії напряму бізнесу - роздрібна реалізація невикупленого заставного майна, що дозволило збільшити більш ніж на 50% дохід від реалізації (оптового) майна та за рахунок цього підвищити "закупівельну" вартість майна, що у свою чергу збільшило обсяги кредитування (КП) та скупки більш ніж у 2 рази;
- створення унікального для ринку партнерського продукту - " trade-in " ("АЛЛО-обмін"), що дозволило отримати додатковий канал залучення товару використовуючи партнерську мережу, і збільшити товарообіг техніки в два рази. Використання цього продукту передбачало створення та використання інструкцій. чек-листів, скриптів із продажу продукту для партнерської мережі.
- Розробка та впровадження продуктів «техніка», та "реалізація" в інших країнах (Польща та Молдова), з урахуванням нюансів конкурентного середовища та законодавства. Повноцінний запуск продуктів, включаючи навчання мережі та повний супровід продуктів у періоді до 6 місяців.
- Запуск нового напряму - скуповування некондиційного товару у зовнішніх постачальників (роздрібні мережі, виробники, дилери та перевізники), що дозволило ще більше розширити асортимент реалізованого товару, мінімізувати залежність від внутрішніх надходжень товарів, систематизувати постачання товарів від постачальників, збільшити товарообіг на 20 %.
- Запуск унікального для ринку напряму – реалізація нової техніки, обмін. Виділення найбільш ефективних точок продажу та зміна їх формату, візуалізація та маркетинговий супровід нового напряму. Розширення лінійки (аксесуарна група товарів, електроінструмент, МБП). Створення окремої мотивації та скриптів продажу для персоналу мережі. Збільшення товарообігу на 5-10%.
- участь у розробці нових форматів точок продажу для створення більш ефективної можливості візуалізації товарів, внаслідок чого впроваджено унікальний на ринку формат відділень із наявністю зовнішніх вуличних вітрин для демонстрації товарів;
- Розроблено та впроваджено інструкції, чек-листи з перевірки та оцінки техніки для персоналу мережі, мотиваційні картки для співробітників різних рівнів, що беруть участь у продажах та розвитку продукту. Розроблено скрипти продажу продуктів для персоналу мережі. Вищезазначені заходи дозволили стандартизувати та систематизувати роботу з продуктами.

Начальник отдела реструктуризации долгов управления по работе с проблемной задолженностью

from 06.2009 to 06.2012 (3 years)
Кредитпромбанк, Донецк (Финансы, банки, страхование)

Функции и задачи: анализ состояния кредитного портфеля физических лиц филиала; мониторинг работы по взысканию проблемной задолженности; курирование процессов реструктуризации проблемного портфеля
Достижения, разработанные и реализованные проекты: разработка и внедрение нестандартных схем реструктуризации задолженности; разработка и внедрение нестандартных схем добровольной и принудительной реализации залогового имущества.

Начальник відділення

from 06.2005 to 08.2013 (8 years 2 months)
Кредитпромбанк, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Функції та завдання: організація ефективної роботи відділення; залучення, нарощування партнерської та клієнтської бази; забезпечення виконання планових показників

Education

Донецький національний університет

Обліково-фінансовий, финанси, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Магістр, діплом з відзнакою

Additional education and certificates

Management&Marketing Universal Business School, Mini MBA general management

2016, 6 месяцев

Knowledge and skills

MS Office CRM Водительские права кат. B

Language proficiencies

English — average

Additional information

ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
•2016г. Консалтингова група «Живе Діло» (Алла Задніпровська), тренінги «Менеджмент та лідерство», «Особиста ефективність», «Комунікация, продажі, переговори»
•2016г. Management&Marketing Universal Business School, Mini MBA general management
•2018г. г. Київ, Перша всеукраїнська школа категорійних менеджерів (Діана Шкапяк), 4х модульний курс.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: