Resume from December 23, 2019

Олексій

Заступник керівника, начальник юридичного відділу, юрисконсульт, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник юридичного відділу

from 08.2018 to 11.2019 (1 year 3 months)
ТОВ "ЮК "ДІЛОВИЙ ДІМ", Київ (Юриспруденція)

1) Розробка стратегій та пошук нових можливостей для успішного розвитку компанії на ринку.

2) Розробка плану роботи (поточного і перспективного) організації, забезпечення ефективного використання всіх ресурсів.

3) Безпосереднє ведення переговорів з комерційними банками й іншими організаціями.

4) Координація роботи з проведення аналізу фінансово-економічного стану компанії.

5) Організація роботи підлеглих та контроль за виконанням їх завдань та обовязків.

6) Юридичне абонентське обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що включало:

- Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів юридичних осіб(зміна складу учасників, зміна місцезнаходження, зміна найменування тощо), зміна директора та інших відомостей про юридичну особу) і т.д ., реєстрація (перереєстрація) ФОП;
- Повний супровід при розробці, аналізі укладенні та переукладанні договорів купівлі-продажу(поставки, зберігання) продукції, оренди(суборенди) приміщень, на розміщення реклами, підряду, у сфері інформатизації тощо з контрагентами.
- Ведення переговорів та ділове листування з контрагентами;
- Розробка внутрішніх документів (посадові інструкції, накази, трудові договори, і тд) юридичних осіб;
- Ліквідація юридичних осіб (що включало експрес-ліквдіації) та ФОП.
- Правова робота (моніторинг законодавства, правове обгрунтування позиції підприємства при проведенні листування з контролюючими органами (прокуратура, податкова інспекція тощо);
- Консультації з податкового, кримінального, цивільного, господарського законодавства і т.д;
- Робота з податковою інспекцією (супровід при податковій перевірці, отримання витяга з реєстру платників ПДВ, довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів, довідки податкового резидента України тощо);
7) Складання претензійно-позовної документації та представництво прав та інтересів юридичних та фізичних осіб в судах адміністративної, господарської та цивільної юрисдикції;

Начальник юридичного відділу

from 01.2017 to 05.2018 (1 year 4 months)
ТОВ ЮФ ТРАСТ КОНСАЛТИНГ, Київ (Юриспруденція)

Посадові обов'язки:

1) Розробка стратегій та пошук нових можливостей для успішного розвитку компанії на ринку.

2) Розробка плану роботи (поточного і перспективного) організації, забезпечення ефективного використання всіх ресурсів.

3) Безпосереднє ведення переговорів з комерційними банками, страховоими організаціями й іншими організаціями.

4) Координація роботи з проведення аналізу фінансово-економічного стану компанії.

5) Організація роботи підлеглих та контроль за виконанням їх завдань та обовязків.

6) Юридичне абонентське обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що включало:

Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів юридичних осіб(зміна складу учасників, зміна місцезнаходження, зміна найменування тощо), зміна директора та інших відомостей про юридичну особу) і т.д ., реєстрація (перереєстрація) ФОП;

Повний супровід при розробці, аналізі, укладенні та переукладанні договорів купівлі-продажу(поставки, зберігання) продукції,(оренди(суборенди) приміщень, на розміщення реклами, підряду, у сфері інформатизації, прийому платежів через платіжні системи, агентських, комісії) тощо з контрагентами та зовнішньоекономічних договорів(контрактів) з іноземними контрагентами;

Отримання ліцензій на здійснення діяльності на ринку фінансових послуг (кредитування, факторинг, лізинг, гарантії та поручительства), на медичну практику(подача повідомлень про зміни), ліцензій на наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори, ліцензії на туроператорську діяльність, будівельні ліцензії.

Ведення переговорів та ділове листування з контрагентами;

Розробка внутрішніх документів (посадові інструкції, накази, трудові договори, і тд) юридичних осіб;

Супровід юридичних осіб та фізичних-осіб-підприємців при відкритті розрахункових (депозитних, кредитних) рахунків у банківських установах;

Ліквідація юридичних осіб (що включало експрес-ліквдіації), ФОП та іноземних представництв.
Правова робота (моніторинг законодавства, правове обгрунтування позиції підприємства при проведенні листування з контролюючими органами (прокуратура, податкова інспекція тощо);

Консультації з податкового, кримінального, цивільного, господарського законодавства і т.д;

Робота з податковою інспекцією (супровід при податковій перевірці, отримання витяга з реєстру платників ПДВ, довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів, довідки податкового резидента України тощо);

Отримання РНОКПП для фізичних осіб-нерезидентів та дозволу на працевлащтування для фізичних осіб-нерезидентів на території України.

7) Складання претензійно-позовної документації та представництво прав та інтересів юридичних та фізичних осіб в судах адміністративної, господарської та цивільної юрисдикції

Заступник керівника

from 02.2016 to 12.2016 (10 months)
ЮК "Grishakov Law Company", Київ (Юриспруденція)

Посадові обов'язки:

1) Розробка стратегій та пошук нових можливостей для успішного розвитку компанії на ринку.

2) Розробка плану роботи (поточного і перспективного) організації, забезпечення ефективного використання всіх ресурсів.

3) Безпосереднє ведення переговорів з комерційними банками, страховоими організаціями й іншими зовнішніми організаціями.

4) Координація роботи з проведення аналізу фінансово-економічного стану компанії.

5) Організація роботи підлеглих та контроль за виконанням їх завдань та обовязків.

6) Юридичне абонентське обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що включало:

Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів юридичних осіб(зміна складу учасників, зміна місцезнаходження, зміна найменування тощо), зміна директора та інших відомостей про юридичну особу) і т.д ., реєстрація (перереєстрація) ФОП;
Повний супровід при розробці, аналізі, укладенні та переукладанні договорів(оренди(суборенди), на розміщення реклами, у сфері інформатизації, прийому платежів через платіжні системи, агентських, комісії тощо) з контрагентами та зовнішньоекономічних договорів(контрактів) з іноземними контрагентами;
Отримання ліцензій на медичну практикуподача повідомлень про зміни), ліцензій на наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори, ліцензії на туроператорську діяльність, будівельні ліцензії.
Ведення переговорів та ділове листування з контрагентами;
Розробка внутрішніх документів (посадові інструкції, накази, трудові договори, і тд) юридичних осіб;
Супровід юридичних осіб та фізичних-осіб-підприємців при відкритті розрахункових (депозитних, кредитних) рахунків у банківських установах;
Ліквідація юридичних осіб (що включало експрес-ліквдіації), ФОП та іноземних представництв.
Правова робота (моніторинг законодавства, правове обгрунтування позиції підприємства при проведенні листування з контролюючими органами (прокуратура, податкова інспекція тощо);
Консультації з податкового, кримінального, цивільного, господарського законодавства і т.д;
Робота з податковою інспекцією (супровід при податковій перевірці, отримання витяга з реєстру платників ПДВ, довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів, довідки податкового резидента України тощо);
Отримання РНОКПП для фізичних осіб-нерезидентів та дозволу на працевлащтування для фізичних осіб-нерезидентів на території України.
7) Складання претензійно-позовної документації та представництво прав та інтересів юридичних та фізичних осіб в судах адміністративної, господарської та цивільної юрисдикції;

Начальник юридичного відділу

from 12.2014 to 10.2015 (10 months)
ТОВ "НАКАЗ", Київ (Юриспруденція)

1)Юридичне абонентське обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що включало:

- Керівництво юридичним відділом з 4-х співробітників

- Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів юридичних осіб(зміна складу учасників, зміна місцезнаходження, зміна найменування тощо), зміна директора та інших відомостей про юридичну особу) і т.д ., реєстрація (перереєстрація) ФОП;

- Повний супровід при розробці, аналізі, укладенні та переукладанні договорів(оренди(суборенди), на розміщення реклами, у сфері інформатизації, прийому платежів через платіжні системи, агентських, комісії тощо) з контрагентами та зовнішньоекономічних договорів(контрактів) з іноземними контрагентами;

- Ведення переговорів та ділове листування з контрагентами;

- Розробка внутрішніх документів (посадові інструкції, накази, трудові договори, і тд) юридичних осіб;

- Супровід юридичних осіб та фізичних-осіб-підприємців при відкритті розрахункових (депозитних, кредитних) рахунків у банківських установах;

- Відкриття розрахункових рахунків для іноземних контрагентів за законодавством інших держав;

- Ліквідація юридичних осіб (що включало експрес-ліквдіації), ФОП та іноземних представництв.

- Правова робота (моніторинг законодавства, правове обгрунтування позиції підприємства при проведенні листування з контролюючими органами (прокуратура, податкова інспекція тощо);

- Консультації з податкового, кримінального, цивільного, господарського законодавства і т.д;

- Робота з податковою інспекцією (супровід при податковій перевірці, отримання витяга з реєстру платників ПДВ, довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів, довідки податкового резидента України тощо);

- Отримання РНОКПП для фізичних осіб-нерездентів.
2) Складання претензійно-позовної документації та представництво прав та інтересів юридичних та фізичних осіб в адміністративних, господарських та цивільних судах;

Старший юрисконсульт

from 04.2012 to 10.2014 (2 years 6 months)
ТОВ "ЛЕО ПАРТНЕРС", Київ (Юриспруденція)

Посадові обов'язки:

1) Юридичне абонентське обслуговування юридичних осіб, що включало

- Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів юридичних осіб(зміна складу учасників, зміна місцезнаходження, зміна найменування тощо), зміна директора та інших відомостей про юридичну особу).;

- Розробка внутрішніх документів юридичних осіб (накази, штатний розклад, посадові інструкції тощо;

- Повний супровід при відкритті розрахункових (депозитних, кредитних) рахунків у банківських установах;

- Ведення переговорів з контрагентами;

- Повний супровід при розробці, аналізі, укладенні та переукладанні договорів з контрагентами (в тому числі провідні оператори звязку та Платіжні Системи) та зовнішньоекономічних договорів(контрактів) з іноземними контрагентами;

- Відкриття розрахункових рахунків для іноземних контрагентів за законодавством інших держав

- Правова робота (моніторинг законодавства, правове обгрунтування позиції підприємства при проведенні листування з контролюючими органами (прокуратура, СБУ, податкова інспекція тощо);

- Підготовка пакету документів в ДП ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ з метою отримання акта експертизи на переказ грошових коштів іноземним контрагентам до Республіки Кіпр, Британські Віргінські острови та Російську Федерацію;

- Консультації з податкового, кримін ального, цивільного, господарського законодавства і т.д;

- Робота з податковою інспекцією (супровід при податковій перевірці, отримання свідоцтва ПДВ, довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів, довідки податкового резидента України тощо);

2) Складання претензійно-позовної документації та представництво прав та інтересів юридичних та фізичних осіб в адміністративних, господарських та цивільних судах;

3) Отримання громадянства України для іноземних громадян;

4) Отримання дозволу на працевлаштування для іноземних громадян;

5)Отримання патентів та ліцензій

Education

НТУУ "КПІ"

Права, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 10 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Email Opera Mozilla Firefox

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: