Resume from April 24, 2024

Наталія

Помічник керівника, асистент директора (р-н Відрадний), 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Активний продаж Цілеспрямованість Комунікабельність Прямий продаж Робота із запереченнями Користувач 1С Ведення CRM Продаж B2B Управління персоналом Ведення переговорів Користувач Бітрікс24 Пунктуальність Відповідальність Закупівля товарів Підготовка тендерної документації Укладання договорів Вичитка договорів Підбір персоналу Проведення співбесід Навчання персоналу Контроль роботи персоналу Здатність до навчання Бажання вчитися і розвиватися MS PowerPoint Водійські права кат. B Google Docs Google Drive Power PowerPoint Google Sheets Контроль дебіторської заборгованості Участь у тендерах Холодний продаж Самостійне прийняття рішень Лідерство Уміння швидко засвоювати нову інформацію Робота з великим обсягом інформації Аналіз ринку Аналітичне мислення Критичне мислення Дисциплінованість Тайм-менеджмент

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Шукаю роботу поруч з домом в кроковій доступності або дистанційну.
Освіта: Київський Національний Економічний Університет
(1991-1996) облік та аудит підприємницької діяльності
Досвід роботи: менеджер з продажу та закупівель, керівник відділу продажу, керівник організації повного циклу виробництва, помічник керівника, заступник директора, директор, свій бізнес.
Ключові знання та навички:
ПК: 1С:Підприємство 7,8, Word (набір ~ 230 зн/хв), Excel, GooglDocs, GooglDisk, браузер, CRM, PowerPoint, месенджери та ін.
Бухгалтерський облік (первинні документи), банківські документи, ведення документації, ведення готівкової каси.
Закупівля та продаж товарів та послуг у сфері B2B (досвід продажів В2В більше 20 років); володіння навичками SPIN-продажів, здатність встановлювати довірчі відносини в т.ч. з VIP-клієнтами; вміння переконувати за допомогою аргументів; робота із запереченнями; "холодні" дзвінки та вихід на осіб, які приймають рішення; побудова довгострокових взаємовигідних відносин із партнерами; дослідження та аналіз ринку; будь-яка група товарів або послуг та ринок збуту (навчання на протязі 2-4 тиж.); результативна участь у тендерах, у т.ч. знання специфіки ринку держзакупівель через систему PROZZORO; етика ділового спілкування: ведення перемовин, укладання договорів; робота з персоналом: співбесіди та відбір кандидатів, мотивація, стимулювання на результат, контроль виконання завдань.
Грамотна літературна мова, вміння чітко та коротко формулювати думку; українська та російська мови рідні; англійська середня розмовна (постійно удосконалюю); водійське посвідчення кат. «В» з досвідом вождіння більше 20 років (своє авто).
Особисті якості: відповідальність, організованість, самодисципліна, пунктуальність, скрупульозність у виконанні поставлених завдань. Вміння організовувати та мотивувати персонал. Націлена на досягнення найкрашого результату роботи, легко та швидко навчаюсь,сумлінна, відповідальна, уважна до дрібниць, принципово чесна, комунікабельна, вмію залагоджувати конфлікти у колективі, домовлятися з людьми, гарні організаційні здібності.
zinata2108#gmail.com, [open contact info](look above in the "contact info" section)
Відсутність шкідливих звичок.
Досвід роботи (за останні 23 роки):
2019- по сьогодні ПП "Українська будівельна спілка"
оптова торгівля метизною продукцією: супровід клієнтів, консультації, оформлення документів.
2018 - 09.11.2018 ТОВ "Алл Біз"
Менеджер залучення та супроводу клієнтів проекту Тендерс.Алл.Біз (Tenders.all.biz)
Пошук та супровід (консультації) участі клієнтів у держзакупівлях через систему Прозорро на майданчику Тендерс.Алл.Біз.
2017 – 2018 ВП ТОВ «Альтеко»
Асистент засновника, менеджер-адміністратор
Допомога у вирішенні поточних адміністративних питань та питань довгострокового планування, пов'язаних з управлінням двома фірмами засновника, планування та облік робочого дня керівника, підбір кадрів, управління персоналом, система обліку робочого часу персоналу.
2015 – 2017 ТОВ "Грінвуд" (БАД)
керівник організації контрактного виробництва, технолог
Розробка продукції БАД, робота з постачальниками та виробництвами, контроль повного циклу контрактного виробництва, фінанси, договори.
2010 – 2015 ФОП Ширяєва Н.В.
приватний підприємець (дитячий комісійний магазин)
Управління власним магазином. Ведення ФОП.
2009 – 2010 ТОВ "Оріон Експрес" (супутникове ТБ, Москва)
менеджер з розвитку дилерської мережі. Пошук потенціальних дилерів, заключення договорів, ведення взаєморозрахунків.
Організація та підтримка дилерської мережі по Україні
2005 – 2009 ТОВ "Арсенал" (метизи)
менеджер з продажу метизної продукції
Пошук клієнтів (в т.ч. "холодні" дзвінки), робота з великими підприємствами (ПЗЗ, ДВРЗ, Борекс та ін.), участь у тендерах, договори, документація, ком.пропозиції, аналіз ринку.
2002 - 2005 ТОВ "Фото Спринт" (фотолабораторія та роздрібна мережа)
директор
Управління великою фотолабораторією та роздрібною мережею (більше 40 працівників). Робота з VIP-клієнтами та постачальниками. Рішення питань з органами контролю. Підбір кадрів, управління персоналом (розробка мотиваційних систем), система обліку робочого часу персоналу, ведення взаєморозрахунків, нарахування з/п персоналу, ведення готівкової каси, інші адміністративні питання.
2000 – 2002 ТОВ "Алмікорп" (транспортна упаковка)
зам директора
Керівництво відділом продажів, пошук клієнтів (в т.ч. "холодні" дзвінки), участь у тендерах, договори, документація, ком.пропозиції, аналіз ринку, вирішення складних питань з клієнтами.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: