Resume from April 11, 2024 PRO

Ірина

Керівник ресторану, адміністратор, 27 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
26 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Solonka

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер ресторану

from 08.2023 to now (10 months)
Soul Kitchen, Зимна Вода (Готельно-ресторанний бізнес)

Помічник керівника, рекрутер, бізнес аналітик

from 01.2023 to 08.2023 (7 months)
INPROLUX, Львів (Нерухомість)

Адміністратор

from 12.2021 to 03.2022 (3 months)
Доставка суші Tori Nori, Львів (Роздрібна торгівля)

Спеціаліст з продажу

from 08.2021 to 12.2021 (4 months)
VDdruk, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Адміністратор

from 08.2020 to 08.2021 (1 year)
Арома кава, Львів (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

from 12.2019 to 06.2020 (6 months)
Music lab, Львів (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

from 08.2018 to 09.2019 (1 year 1 month)
Арома кава, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

from 10.2017 to 04.2018 (6 months)
Медична лаболаторія DILA, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Education

ЛДМК ЛМР " Інститут медсестринства і лаболаторної діагностики ім А. Крупинського"

Сестринська справа, Львів
Higher, from 2014 to 2017 (2 years 9 months)

Knowledge and skills

Ведення CRM Лідерство R-Keeper Висока працездатність Управління командою Управління рестораном Комунікабельність Користувач 1С Інвентаризація Poster Ведення документації

Language proficiencies

English — average

Additional information

Hard skills :
- Досвід управління персоналом
- Рекрутинг, проведення співбесід
- Проведення мотиваційних бесід і навчання техніки якісного продажу
- Ведення касової звітності
- Робота з торговими агентами
- Навички роботи з ПК і Microsoft Office
- Досвід роботи в CRM системах
- Досвід роботи з Poster , РРО, звітностями та ін.
- Базові навички бухгалтерського обліку
- Контроль якості виконання роботи таргет-, SMM спеціалістів

Soft skills :

- Зазвичай працюю по налагодженій системі : спочатку визначаємо завдання, яку користь принесе завдання, розписую план дій і підплани на щодень, далі щотижневе погодження і перевірка результатів.
- Дуже не люблю хаос в роботі, все має бути чітко структуроване;
- Вмію і хочу працювати в команді;
- Прагну до самовдосконалення, працюю на якісний результат;
- Природжений лідер ( так кажуть:*), але лідерські якості на всі 100%
- Креативна ( я завжди "за" щось нове, неординарне );
- Екстраверт ( "як риба у воді " у великій команді );
- "Ходячий генератор ідей".


Якщо коротко, я працювала в різних сферах і здобула кучу навичків, які я можу втілювати будь-де, починаючи від ресторанного бізнесу закінчуючи дизайнером логотипів. Але вибираю Хореку, бо відчуваю внутрішню тягу до цієї сфери і можливість себе розкрити, бо в ній немає певної "стелі" . За рахунок моїх навичок і те, що я швидко навчаюся , я приношу керівниками в рази більше прибутку, ніж були до того.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: