Resume from March 28, 2023 PRO

Олена

Менеджер з логістики, фахівець з постачання

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний менеджер зі збуту

from 01.2022 to 05.2022 (4 months)
ПрАТ «Ганза-Україна», Київ (Виробництво та продаж лакофарбових матеріалів)

- формування звіту з продажів продукції в торгівельних мережах;
- формування звіту по товарним залишкам продукції в торгівельних
мережах;
- формування звіту по термінам придатності продукції в торгівельних мережах;
- формування звіту по дебіторській заборгованості;
- формування звіту з щомісячної інвентарізаціі;
- підготовка документації для проведення акцій в торгівельних мережах, формування звіту;
- робота з зведеними таблицями, з асортиментом товару, з довідниками;
- підготовка документації з переоцінки товару;
- формування KPI для регіональних менеджерів;
- договірна робота з контрагентами (договори, додаткові угоди, специфікації);
- переговори та листування з контрагентами.

Фахівець з постачання

from 05.2020 to 08.2021 (1 year 3 months)
ПрАТ Фармацевтична фірма «Дарниця», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Мої обов’язки:
-забезпечення сировиною та матеріалами відділ фармацевтичних розробок;
-пошук альтернативної сировини та матеріалів для виробництва;
-переговори та листування з постачальниками/виробниками;
-договірна робота з постачальниками (договори, додаткові угоди, специфікації);
-проведення тендерних закупівель;
-проведення реєстрації договорів, рахунків фактур, актів виконаних робіт/послуг в системі;
-створення в системі замовлення на купівлю для своєчасного забезпечення сировиною, матеріалами та послугами;
-створення в системі резервування коштів для своєчасної оплати сировини,матеріалів, робіт/послуг;
- забезпечення правильно оформлених документів для митного оформлення вантажу (інвойс, ТТН, договір та ін.);
-забезпечення своєчасного надходження та правильно оформлених усіх необхідних документів (видаткових накладних, актів виконаних робіт/послуг, тощо) до бухгалтерії;
-моніторинг кредиторської та дебіторської заборгованості з контрагентами;

Логіст до 2015 року, економіст до 2019 року

from 04.2012 to 09.2019 (7 years 5 months)
АТ "Фармак", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Економіст
з 08.06.2015 по 20.09.2019
Мої обов’язки:
-проведення реєстрації договорів, рахунків фактур, актів виконаних робіт в програмі;
-створювати в програмі замовлення для своєчасного забезпечення послугами, ТМЦ та ПММ;
-створювати в програмі резервування коштів для своєчасної закупівлі запчастин, матеріалів, ПММ та робіт;
-забезпечення своєчасного надходження та правильно оформлених усіх необхідних документів (видаткових накладних, актів виконаних робіт і т.і.) до бухгалтерії;
-здійснювати моніторинг кредиторської та дебіторської заборгованості з контрагентами;
-проведення звірок з контрагентами;
-розробка та подання на затвердження проект річного бюджету;
-контроль виконання бюджету;
-підготовка звіту по операційній діяльності відділу;
-ведення аналітики по всім затратам відділу;
-договірна робота контрагентами.

Логіст
з 02.04.2012 по 08.06.2015
Мої обов’язки:
-документальне оформлення водіїв у відрядження;
-розрахунок грошових витрат для відрядження водіїв по Україні та закордоном, контроль їх використання;
-GPS- моніторинг маршруту водіїв по Україні та закордоном, формування звіту;
-проведення затрат по відрядженню водіїв в системі;
-доставка продукції власним та найманим транспортом по Україні;
-контроль завантаження та розвантаження продукції, документальний супровід;
-договірна робота з контрагентами;
-розрахунки з контрагентами;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованості з контрагентами.

Робота з великим об’ємом інформації та документації.

Education

Національний авіаційний університет

«Логістика» здобула кваліфікацію Менеджера з логістики., Київ
Higher, from 2007 to 2013 (5 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Робота з оргтехнікою САПР ERP SAP ERP

Additional information

Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, пунктуальна, ініціативна, уважність до деталей, готова освоювати нові сфери діяльності, швидко адаптуюсь до нових умов.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: