- PRO
Максим
Фахівець з безпеки, заступник, керівник підрозділу, 60 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5774593/
Work experience
Фахівець з фінансово-екомномічної безпеки та регламентації БП
from 01.2020 to now
(5 years 7 months)
Вартіс, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
∙аналіз бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для діяльності Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації, оптимізації БП;
∙організація та реалізація контрольно-перевірочної роботи в Компанії (всі напрямки діяльності Компанії);
∙регламентація бізнес-процесів, актуалізація та написання «з нуля» внутрішніх нормативних документів (стандартів, порядків, положень, інструкцій тощо);
∙запровадження «нестандартних» проектів (запровадження ПРРО; запровадження СМЯ ISO 9001:2015; створення нових підрозділів та напрямків діяльності тощо);
∙інші функціональні обов’язки.
Керівник відділу економічної безпеки
from 09.2018 to 04.2019
(7 months)
Автолюкс Експрес Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
∙аналіз бізнес-процесів Компанії на предмет виявлення ризиків (всі напрямки діяльності, в т.ч. діяльності відділів персоналу, закупівель, продажів, розвитку мережі, по роботі з претензіями тощо), виявлення фактів зловживань з боку співробітників Компанії та третіх осіб, надання рекомендацій та організація робот щодо усунення/мінімізації таких ризиків;
∙організація роботи відділу економічної безпеки Компанії, в т.ч. розробка оргструктури, бюджетування, підбір персоналу тощо;
∙проведення перевірок, інспекцій, інвентаризацій, інших контрольно-перевірочних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів, партнерських (агентських) представництв та/або третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, які укладаються за ініціативою підрозділів Компанії (закупки, продажі, забезпечення діяльності тощо);
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці;
∙організація та контроль забезпечення охорони матеріальних цінностей, об’єктів, вантажів, транспорту, працівників Компанії;
∙виявлення та попередження ризиків пов’язаних з персоналом, в т.ч. дотримання співробітниками Компанії трудової, фінансової та облікової дисципліни тощо;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.
∙організація роботи окремих підрозділів Компанії за завданням власника: відділу закупівель, відділу по роботі з претензіями, участь в роботі відділу розвитку філіальної мережі та мережі партнерських відділень тощо
Фахівець/Керівник відділу службових перевірок
from 11.2014 to 09.2018
(3 years 10 months)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
∙організація роботи відділу, в т.ч. проведення контрольно-перевірочних та оперативних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів та підрозділів Компанії, партнерських (агентських) представництв та третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, попереднє вивчення контрагентів;
∙аналіз та контроль процесів комерційних закупівель (тендерних та безтендерних), оцінка актуальності та об’єктивності закупівель, встановлення фактів зловживань, розробка нормативної документації, що регламентує сферу закупівель Компанії;
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці (знижки);
∙організація та контроль забезпечення надійної та ефективної охорони матеріальних цінностей, об’єктів Компанії, вантажів, транспорту, працівників Компанії, а також її інформаційних ресурсів;
∙організація роботи кадрової безпеки;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.
Анадітик департаменту продажів/В.о. регіонального директора з продажів
from 06.2013 to 11.2014
(1 year 5 months)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
- загальне керівництво підрозділом, в т.ч. бюджетування діяльності підрозділу, підбір, навчання та адаптація персоналу, аналіз та планування діяльності та результативності підлеглих підрозділів (KAM, В2В/B2C, e-commerce), забезпечення виконання плану продаж на місяць/квартал/рік тощо;
- реалізація плану продаж Компанії на ввіреній території;
- організація роботи з діючими клієнтами, їх супроводження, залучення нових клієнтів;
- організація та проведення навчання співробітників підрозділів продажів;
- організація розробки нестандартних продуктів для корпоративних клієнтів;
- оптимізація процесів всередині підрозділу, розробка систем мотивації;
- інші функціональні обов'язки.
Education
Київський міжнародний університет
Факультет "Міжнародні відносини", спеціальність "юрист-міжнародник", Київ
Higher, from 1997 to 2002 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
«Оптимізація бізнес-процесів», Laba
2024
«Трейдинг: Основи», Gerchik Trading Ecosystem
2024
«9001:2015, ISO 19011:2018. Внутрішній аудитор системи менеджменту якості і компаній-постачальників», ІП «СЖС Україна»
2020
«Адміністрування податків з фізичних осіб і документальні перевірки», Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних
2005
Knowledge and skills
- Водійські права кат. B
- Комунікабельність
- Відповідальність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Ключова інформація
∙Навички аналізу бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації.
∙Досвід описання процесів та процедур, розробки внутрішніх нормативних документів (положень, інструкцій, порядків тощо), положень про підрозділи, посадових інструкцій, схем мотивації персоналу тощо.
∙Понад 10 років досвіду у сфері контрольно-перевірочної роботи та корпоративної безпеки.
∙Досвід організації та проведення контрольно-перевірочних заходів (в т.ч. перевірок, інспекцій, інвентаризацій, контролів тощо) за різними напрямками діяльності бізнесу.
∙Навички попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників, партнерів, постачальників тощо
∙До організації діяльності підходжу системно, в аналізі результатів застосовую критичне мислення, керую діяльністю логічно та прозоро.
Особисті якості
Лояльність роботодавцю, відданість справі, вміння працювати, а не створювати «видимість роботи»; роботу роблю швидко та якісно, щоб потім не переробляти; навички результативного проведення контрольно-перевірочних заходів, аналізу різноманітних бізнес-процесів та їх оптимізації, формування адекватних пропозицій по змінам в бізнес-процесах з метою мінімізації/недопущення ризиків; навички регламентації/описання бізнес-процесів та підготовки проектів внутрішніх нормативних документів; відповідальний, порядний, комунікабельний, цілеспрямований, наполегливий, швидко навчаюсь, вмію планувати свою діяльність.
Беру ризики та відповідальність на себе. Організований, практичний, націлений на результат.
Категорія військового обліку: не військовозобов’язаний (виключений з військового обліку)
Розглядаю різні варіанти роботи з оплатою від 60 тис. грн., в залежності від функціоналу, зон відповідальності та умов праці.
More resumes of this candidate
- PRO
60 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
- Фахівець з регламентації, ТОВ "Вартіс", 5 years 7 months
- Заступник директора Департаменту стандартизації, методології та контролю, Автолюкс Експрес Пошта, 7 months
Similar candidates
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Керівник відділу, управління, департаменту
55000 UAH, Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник напрямку
50000 UAH, Kyiv -
Керівник напряму
Kyiv -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities