• PRO

Максим

Операційний менеджер, фахівець з оптимізації та регламентації бізнес-процесів, 60 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з регламентації

from 01.2020 to now (5 years 7 months)
ТОВ "Вартіс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

∙аналіз бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для діяльності Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації, оптимізації БП;
∙регламентація бізнес-процесів, актуалізація та написання «з нуля» внутрішніх нормативних документів (стандартів, порядків, положень, інструкцій тощо), розробка положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій, розробка схем мотивації персоналу тощо;
∙організація та реалізація контрольно-перевірочної роботи в Компанії (всі напрямки діяльності Компанії);
∙запровадження «нестандартних» проектів (запровадження ПРРО; запровадження СМЯ ISO 9001:2015; створення нових підрозділів та напрямків діяльності тощо);
∙інші функціональні обов’язки.

Робота в прямому підпорядкуванні генеральному директору та власнику

Заступник директора Департаменту стандартизації, методології та контролю

from 09.2018 to 04.2019 (7 months)
Автолюкс Експрес Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

- загальне керівництво підрозділом, в т.ч. планування витрат підрозділу, підбір, навчання та адаптація персоналу, аналіз та планування діяльності та результативності підлеглих підрозділів тощо;
- аналіз бізнес-процесів Компанії (всі напрямки діяльності, в т.ч. бізнес-процеси відділів персоналу, закупівель, продажів, відділу розвитку мережі, відділу по роботі з претензіями тощо), виявлення недоліків та ризиків, які впливають на фінансові показники Компанії;
- розробка рекомендацій щодо усунення недоліків/ризиків та оптимізації бізнес-процесів;
- опис (регламентація) бізнес-процесів;
- актуалізація та розробка «з нуля» внутрішніх нормативних документів (стандартів, порядків, положень, методик, інструкцій тощо), в т.ч. візуалізація бізнес-процесів з використанням нотації BPMN 2.0 в ПЗ Visio;
- розробка оптимальної організаційної структури Компанії та її окремих підрозділів, виявлення та усунення дублювання функціонала;
- розробка «з нуля» та актуалізація положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій;
- участь в створенні схем мотивації персоналу (КРІ), їх опис;
- розробка форм звітності для окремих підрозділів (звітність відділу по роботі з претензіями, відділу продажів, розвитку філіальної мережі та мережі партнерських відділень тощо);
- участь в розробці нестандартних клієнтських послуг;
- інші функціональні обов'язки.

Фахівець/Керівник відділу службових перевірок

from 11.2014 to 09.2018 (3 years 10 months)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

∙організація роботи відділу, в т.ч. проведення контрольно-перевірочних та оперативних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів та підрозділів Компанії, партнерських (агентських) представництв та третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, попереднє вивчення контрагентів;
∙аналіз та контроль процесів комерційних закупівель (тендерних та безтендерних), оцінка актуальності та об’єктивності закупівель, встановлення фактів зловживань, розробка нормативної документації, що регламентує сферу закупівель Компанії;
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці (знижки);
∙організація та контроль забезпечення надійної та ефективної охорони матеріальних цінностей, об’єктів Компанії, вантажів, транспорту, працівників Компанії, а також її інформаційних ресурсів;
∙організація роботи кадрової безпеки;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.

Анадітик департаменту продажів/В.о. регіонального директора з продажів

from 06.2013 to 11.2014 (1 year 5 months)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

- загальне керівництво підрозділом, в т.ч. бюджетування діяльності підрозділу, підбір, навчання та адаптація персоналу, аналіз та планування діяльності та результативності підлеглих підрозділів (KAM, В2В/B2C, e-commerce), забезпечення виконання плану продаж на місяць/квартал/рік тощо;
- реалізація плану продаж Компанії на ввіреній території;
- організація роботи з діючими клієнтами, їх супроводження, залучення нових клієнтів;
- організація та проведення навчання співробітників підрозділів продажів;
- організація розробки нестандартних продуктів для корпоративних клієнтів;
- оптимізація процесів всередині підрозділу, розробка систем мотивації;
- інші функціональні обов'язки.

Education

Київський міжнародний університет

Факультет "Міжнародні відносини", спеціальність "юрист-міжнародник", Київ
Higher, from 1997 to 2002 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

«Оптимізація бізнес-процесів», Laba

2024

«Трейдинг: Основи», Gerchik Trading Ecosystem

2024

«9001:2015, ISO 19011:2018. Внутрішній аудитор системи менеджменту якості і компаній-постачальників», ІП «СЖС Україна»

2020

"Адміністрування податків з фізичних осіб і документальні перевірки", Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних

2005

Knowledge and skills

  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність
  • Відповідальність

Additional information

Ключова інформація
∙Навички аналізу бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації.
∙Досвід описання процесів та процедур, розробки внутрішніх нормативних документів (положень, інструкцій, порядків тощо), положень про підрозділи, посадових інструкцій, схем мотивації персоналу тощо.
∙Понад 10 років досвіду у сфері контрольно-перевірочної роботи та корпоративної безпеки.
∙Досвід організації та проведення контрольно-перевірочних заходів (в т.ч. перевірок, інспекцій, інвентаризацій, контролів тощо) за різними напрямками діяльності бізнесу.
∙Навички попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників, партнерів, постачальників тощо
∙До організації діяльності підходжу системно, в аналізі результатів застосовую критичне мислення, керую діяльністю логічно та прозоро.

Особисті якості
Лояльність роботодавцю, відданість справі, вміння працювати, а не створювати «видимість роботи»; ледачий, тому роботу роблю швидко та якісно, щоб потім не переробляти; навички результативного проведення контрольно-перевірочних заходів, аналізу різноманітних бізнес-процесів та їх оптимізації, формування адекватних пропозицій по змінам в бізнес-процесах з метою мінімізації/недопущення ризиків; навички регламентації/описання бізнес-процесів та підготовки проектів внутрішніх нормативних документів; відповідальний, порядний, комунікабельний, цілеспрямований, наполегливий, швидко навчаюсь, вмію планувати свою діяльність.
Беру ризики та відповідальність на себе. Організований, практичний, націлений на результат.

Категорія військового обліку: не військовозобов’язаний (виключений з військового обліку)

Розглядаю різні варіанти роботи з оплатою від 60 тис. грн в залежності від функціоналу, зон відповідальності та умов праці.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: