Resume from May 1, 2024 PRO

Марія

Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами (Дарницький р-н), 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з якості

from 10.2023 to 03.2024 (5 months)
ТОВ "Лінеура Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Досвід роботи з CRM системами та інструментами аналізу даних.
- Розуміння принципів і практик взаємодії з клієнтами
- Аналіз зворотнього зв’язку від клієнтів і використаня його для покращення якості обслуговування.
- Проведення перевірок, моніторинг розмов та чатів співробітників з клієнтами;
- Проведення опитувань задоволеності роботою співробітників і клієнтів якістю послуг, що надаються;
- Складання матеріалів для навчання співробітників;
- Аналіз письмових і телефонних відгуків/скарг клієнтів;
- Звітність про виконану роботу.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 09.2019 to 11.2021 (2 years 2 months)
Інтернет-магазин парфюмерії і косметики/ Інтернет магазин домашнього текстилю, Київ (Роздрібна торгівля)

•Обробка замовлень з різних каналів продажу(сайт, маркетплейси, мессенджери);
•Консультування клієнтів стосовно продукції компанії,
•Здійснення підготовки товару до його видачі, відправки;
•Організація відправки, оплати та їх контроль;
•Комунікація зі складом та доставкою по формуванню замовлень;
•Оформлення документів та реєстрація їх в базі даних;

Провідний фахівець з навчання персоналу

from 06.2009 to 02.2013 (3 years 8 months)
ТОВ "ЕКО", Київ (Роздрібна торгівля)

•Розробка і проведення навчальних програм для ключового персоналу торгових точок компанії (
•Участь у відкритті нових торгових об"єктів по Україні
•Проведення польових тренінгів
•Наповнення та адміністрування системи дистанційного навчання персоналу компанії
•Впровадження та вдосконалення сисеми Наставництва у процесі навчання персоналу
•Робота із кадровим резервом коючового і лінійного персоналу торгових точок компанії
•Розробка і проведення Атестаційних програм, перевірок, тестування тощо
•Ведення звітності за підсумками навчання персоналу
•Посттренинінговий супровід
•Участь у організації святкувань та інших мотиваційних заходів Управління персоналу для співробітників компанії

Education

Київський національний педагогічний університет ім.Грінченко

Психологія, Київ
Higher, from 2010 to 2012 (1 year 10 months)

Друга вища освіта за напрямом "Психологія". Заочне віддіення

Київський національний економічний університет

Економіки та управління, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Knowledge and skills

Знання офісних програм Ведення CRM Ведення документації Робота з великим обсягом інформації Стресостійкість MS Excel MS Office Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Проживаю в районі м.Позняки- Харківська.
Шукаю роботу на Лівому березі (в офісі або віддалено).
Є діти: 7 і 10 років.
Маю великий досвід роботи з персоналом, інтернет-продажах, адміністрування.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: