Resume from February 5, 2020

Юрій

Виконавчий директор, керівник структурного підрозділу, заступник директора

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий директор

from 02.2014 to now (10 years 3 months)
ТОВ «ТД ДІТРЕЙД», Чернігів (Дистриб'юція продуктів харчування)

Основні обов'язки:
•Планування роботи та безпосереднє керівництво господарською та фінансово-економічною діяльністю структурного підрозділу;
•Організація злагодженої роботи і ефективної взаємодії всіх відділів. Контроль трудової дисципліни підлеглих працівників;
•Побудова та організація постачальницько-збутових ланцюгів у відповідність із завданнями логістики;
•Проведення економічного аналізу структурного підрозділу за показниками: залишки, дефіцитність, прибуток, рентабельність, оборотність;
•Забезпечення своєчасного і якісного виконання замовлень, договорів, зобов'язань перед контрагентами;
•Пошук та залучення нових постачальників;
•Збереження та ефективне використання майна підприємства;
•Звітування директору підприємства про результати фінансово-господарської діяльності структурного підрозділу;
•Підвищення ефективності роботи структурного підрозділу з метою зростання обсягів реалізації продукції та збільшення прибутку;
•Інші обов’язки, пов’язані з функціонуванням структурного підрозділу.
Кількість підлеглих: 155 осіб.

Заступник директора

from 04.2008 to 04.2013 (5 years)
ТОВ «О.Т.», Київ (Оптова та роздрібна торгівля канцелярськими товарами)

Основні обов'язки:
•Організація та управління господарською, фінансово-економічною діяльністю підприємства;
•Звітування про фінансово-господарські результати діяльності та наслідки прийнятих рішень;
•Забезпечення взаємодії всіх структур підприємства. Створення сприятливих умов праці для співробітників, затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, графіка відпусток, плану роботи підприємства, розробка посадових інструкцій;
•Контроль за своєчасністю та якістю виконання договорних зобов’язань перед контрагентами;
•Комунікація з керівниками роздрібних і оптових мереж. Підключення нових каналів збуту;
•Розробка, погодження бюджету та бюджетне управління; Управління фінансовими потоками підприємства;
•Виконання інших завдань за дорученням безпосереднього керівника.
Кількість підлеглих: 35 осіб.
Штат компанії: 38 чоловік

Старший менеджер з логістики

from 04.2005 to 04.2008 (3 years)
ТОВ «ЛКО», Київ (Оптова торгівля алкогольними та слабоалкогольними напоями ТМ «Оболонь»)

Основні обов'язки:
•Склад: відповідальний за своєчасне забезпечення складських операцій (оприбуткування товару на склад провайдера, комплектація замовлень, перепакування товару, маркування, корекція системних залишків готової продукції);
•Транспорт: відповідальний за забезпечення транспортування готового товару, контроль за своєчасною погрузкою замовлень на транспорт;
•Постійна взаємодія з провайдером;
•Робота з персоналом: пошук, прийом на роботу в транспортно-експедиційний відділ, координація діяльності, тощо;
•Звітування про результати роботи головному офісу Компанії;
•Організація та розвиток відкритих та взаємовигідних відносин з партнерами компанії.
Результати діяльності:
•Оптимізація логістичного напрямку компанії;
•Забезпечення безперебійної та ефективної роботи логістики.
Кількість підлеглих: 80 осіб.
Штат компанії: 220 осіб.
Причина звільнення: пошук нової роботи для повної реалізації власних можливостей та самовдосконалення.

Офіс-менеджер з логістики

from 01.2003 to 03.2005 (2 years 2 months)
ТОВ «ПРОДМАРКЕТ», Київ (Оптова торгівля напоями)

Основні обов'язки:
•Взаємодія з постачальниками, експедиторами, водіями, працівниками складу;
•Організація системи планування доставки до клієнта (розробка маршрутів, розподіл заявок відповідно до обсягу завантаження і вантажопідйомністю машин);
•Контроль витрат палива, ведення документації (дорожні, маршрутні листи) і т.д.;
•Організація роботи, набір та оплата найманої техніки, набір та оплата роботи водіїв/експедиторів;
•Проведення економічного аналізу результатів діяльності, аналіз ринку;
•Звітність перед відділом обліку компанії;
•Претензійна робота з зовнішніми постачальниками (ЗЕД);
•Виконання інших завдань за дорученням керівництва.
Результати діяльності: Організація роботи відділу логістики з нуля.
Причина звільнення: реорганізація компанії з переведенням на ТОВ «ЛКО».

Education

Національний авіаційний університет

Механічний, Київ
Higher, from 1995 to 2001 (5 years 11 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Сімейний стан - одружений, дітей не маю.
Наявність власного транспортного засобу, водійського посвідчення категорії В, С.
Готовий до періодичних відряджень, переїзду в іншу місцевість, закордонний паспорт в наявності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: