Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5818146
Адміністратор стоматологічної клініки, медцентру, медичний реєстратор, менеджер, 12 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- City:
- Odesa
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса.
from 01.2008 to now
(16 years 4 months)
Медицина, охорона здоров'я, аптеки
Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами.
Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді у відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації.
Ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо.
Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.
Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючої Клієнтською базою.
Вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами Пацієнтів та третіх осіб, навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки.
Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.
Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.
Підготовка документів для лікарів на поточний день.
Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналу руху коштів.
Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.
Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи Клініки.
Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.
Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.
Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.
Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі на ПК.
Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Облік та контроль взаєморозрахунків з Покупцями та Постачальниками.
Замовлення канцелярії, госп. товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.
Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.
Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
Вивчення ринку пропозицій Постачальників товарів та потреб Покупців з метою оптимального вибору.
Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
м.т. [
Education
Університет
Мт. 095 201 76 08 - менеджер, оператор ПК, документознавець, Одеса
Higher, from 1991 to 1997 (6 years)
Additional information
Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
моб. тел. [
More resumes of this candidate
15 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
Education: 09.1991 - 07.1997: Менеджер, юрист, оператор ПК, мт. (Одесса) (Университет, Одесса). Умение организовать быстрое взаимодействие между отделами Фирмы, работа на положительный имиджевый и финансовый...
14 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
Education: 01.1991 - 01.1997: електронний та паперовий документообіг, оптимізація господарської діяльності, робота з Клієнтами (Університет, Одеса). Менеджмент, документообіг. мт. , Одеса...
12 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Помощник заведующего аптекой, помощник бухгалтера. мт. +380952017608, 34 years 9 months
14 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Оператор 1С, менеджер, диспетчер, учётчик, администратор, помощник логиста, 24 years 4 months
Similar candidates
Викладач, діловод, секретар, паспортист, керівник, адміністратор, менеджер
17000 UAH, Odesa, Remote
Администратор, менеджер, помощник менеджера
10000 UAH, Odesa
Менеджер з продажу, мед. представник, адміністратор, офісний робітник
Odesa
Офис-менеджер, деловод, администратор офиса, оператор ПК, 1С (Пересипський р-н)
15000 UAH, Odesa