• PRO

Дар'я

Маркетолог

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
27 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of marketing

from 10.2023 to now (11 months)
abmk, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

abmk — одна з найбільших архітектурних та інженерних компаній в Україні з офісами у Києві та Львові. Вона спеціалізується на проектуванні та будівництві великих за площею та складністю проектів. Наше портфоліо включає житлові комплекси, логістичні центри, заводи, лікарні та багато іншого в Україні та Європі.

Моя роль є надзвичайно cross-functional, і я тісно співпрацюю з HR для розвитку бренду, менеджерами проектів та архітекторами. Мої основні обов'язки включають генерацію креативних ідей та розробку маркетингової стратегії компанії. Я відповідаю за створення контенту для нашого вебсайту, керую соціальними мережами, займаюсь PR-активностями та організовую як онлайн, так і офлайн заходи.

Після приєднання до компанії, моєю головною метою є розвиток бренду роботодавця, особливо враховуючи наш швидкий ріст (зараз у нас близько 100 співробітників). Також я прагну збільшити впізнаваність бренду за межами нішевих ринків великих гравців індустрії. Хоча багато людей знайомі з нашими проектами по всій країні та за кордоном, вони не завжди асоціювали їх з abmk.

Маркетолог

from 01.2021 to 02.2023 (2 years 1 month)
Delfast Bikes, Інші країни (Автобізнес та автосервіс)

Delfast — американсько-український стартап у сфері високих технологій і виробник електровелосипедів, який встановив світовий рекорд Гіннеса. Протягом двох років найпопулярніша модель Delfast, Top 3.0, визнавалася найшвидшим е-байком за версією Forbes і найкращим позашляховим е-байком за версією Insider. Крім того, про нас згадували держсекретар США Ентоні Блінкен і президент України Володимир Зеленський.

Я приєдналася до команди як SMM-менеджер, а через 4 місяці відповідала за увесь онлайн та офлайн контент. Ще за два місяці я стала маркетологом.
Як маркетолог, я відповідала за розробку та реалізацію стратегії та всього контенту Delfast. Моя роль була багатофункціональною, і я тісно співпрацювала з командами PR, product, customer support та IT у обох офісах - Києві та Лос-Анджелесі.

Роль та обов'язки:
- Участь у розробці маркетингової стратегії компанії.
- Співпраця з командою для планування розподілу бюджету по каналах.
- Виведення нових продуктів на американський ринок за допомогою Kickstarter та Indiegogo.
- Управління річним календарем контенту та керування квартальним плануванням і виконанням цього плану контенту. Впровадження стратегічних ідей команди.
- Проведення конкурентного дослідження для визначення актуальних тем контенту.
- Створення нових веб-сторінок, брошур та інших проектів, керуючи позаштатними підрядниками.
- Співпраця з командою PR для розвитку партнерських відносин з блогерами та іншими брендами.
- Управління підрядниками в соціальних мережах, надаючи напрямок контенту, зворотний зв'язок та затверджуючи контент, що відповідав стандартам бренду.
- Фото та відео продакшн. Відповідальність за генерацію ідей, створення розкадровок, вибір моделей, управління проектами та іншу підтримку на знімальному майданчику та віддалено за потреби. Наприклад, спродюсувала зйомку в Лос-Анжелесі з моделлю https://www.imgmodels.com
- Підтримка дилерів, включаючи виробництво брошур та реагування на нові потреби та ідеї.
- Участь в організації заходів, включаючи розробку ідей для івентів; співпраця з PR командою та дизайнером для втілення концепцій у життя. Так, ми прийняли участь в найбільших тех-виставках світу такі як Electrify Expo (https://www.electrifyexpo.com ), CES (https://www.ces.tech )та інші
- Співпраця з е-ком менеджером для впровадження нових функцій на https://www.delfastbikes.com, що сприяли продажу продукту.

Head of SMM and Production

from 03.2018 to 01.2020 (1 year 10 months)
Toyota Автоарт, Харків (Автобізнес та автосервіс)

Створила абсолютно нову сучасну стратегію комунікації у соціальних мережах дилера: фейсбук та інстаграм. Вирішила наголосити на локальності: знайомі для харків'ян місця на фотографіях та колаборації з популярними харківськими блогерами та діячами мистецтва, спорту, музики тощо. Водночас будували ком'юніті, клуб для харківських фанатів Toyota.

Раніше соцмережі велися для галочки і, в основному, для оповіщення клієнтів про акції салону. У результаті було створено повноцінний канал комунікації, який забрав на себе частину функціоналу відділу продажів. Клієнти почали записуватись на тест-драйв, на сервіс, отримувати онлайн-підтримку від відділу сервісу та продажу.

Запустила таргетинг з метою генерації заявок на тест-драйв та охоплення.

Імпортер ставив у план активностей багато відео, тому під проект зібрала продакшн-команду. Посіли призове місце серед усіх дилерів країни за іміджевий ролик.

Також допомагала у ре-дизайні поліграфічних матеріалів та графічного дизайну. Банери на сайт, білборди, сертифікати та різні види флаєрів, буклети, сувенірна продукція та ін.

Marketing Team Lead

from 09.2017 to 01.2020 (2 years 4 months)
WeCreate.it digital-agency, Харків (Маркетинг, реклама, PR)

Очолювала маркетингову digital-команду, яка займається PR-кампаніями та онлайн-маркетингом для брендів. За час роботи моїми клієнтами були: оф.дилер Lexus, оф.дилер Toyota, мережа бутиків Juliette Lingerie, мережа бутиків moda in та локальні бренди. Відповідала за маркетинг-стратегію, онлайн-просування у соціальних мережах та офлайн (івенти, мк та інше)
Співпрацювала також із компаніями з США, Нью-Йорк та Англія, Лондон (спеціалізація - медицина та косметологія).

З 2019 року створила production-команду, що займається продюсуванням та зйомкою реклами. Серед замовників: представники Toyota, Land Rover, Jaguar.

Контент-менеджер

from 03.2014 to 08.2017 (3 years 5 months)
мережа FreshLine, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Була частиною маркетинг-команди мережі FreshLine. Власноруч та за допомогою підрядників робила текстовий, фото- та відеоконтент для усіх соцмереж компанії. Допомагла в організації івенту на більше ніж 500 чоловік в люксовому 5-зірковому Kharkiv Palace Hotel.

Education

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

MBA, Харків
Higher, from 2018 to 2019 (1 year 3 months)

НТУ "ХПІ"

Фінанси та банківська справа, Харків
Higher, from 2014 to 2019 (5 years 3 months)

Здобула диплом з відзнакою за спеціальністю "Фінанси та кредит"

Additional education and certificates

ESL London English training program

3 місяці

Основи інформаційної безпеки від Prometheus

1 місяць

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Adobe Photoshop
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Facebook Ads Manager
  • Facebook
  • Adobe Lightroom
  • Уміння аналізувати
  • Google
  • Adobe
  • Реклама
  • IWork
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Digital-маркетинг
  • Самостійне прийняття рішень
  • Проведення рекламних кампаній
  • Figma

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — fluent
  • Spanish — beginner

Additional information

У 2016 році за версією видання "Новое время" мій Instagram-аккаунт був визнаний одним з найкращих в Україні. Як influencer співпрацювала з Jacobs, Jaguar, Land Rover, Нова Пошта. Була запрошена на Bukovel Instacamp, провела декілька мк по digital-маркетингу та фото.

Організувала івент для Jaguar та Land Rover з локальними фотографами у міському аеропорту.

Працюю фотографом для брендів на фрилансі.

Допомагала розробити текстовий контент для нової fashion-платформи офіційного стиліста Vogue USA Арнольда Мілдфорта.

Є водійське посвідчення із категоріями A, B

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: