Ольга
Керівник відділу продажу
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 43 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5828600
Work experience
Керівник відділу продажу
from 02.2022 to now
(2 years 3 months)
Покривельна компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- Систематична організація процесу продажу продуктів та послуг компанії. Максимізація обсягів продажів та підтримання високого рівня задоволеності клієнтів.
- Професійний досвід створення та ефективне управління телефонною інфраструктурою (Віртуальна АТС Binotel), з фокусом на оптимізацію комунікаційної інфраструктури та підвищення ефективності продажів.
- Впровадження технологій обслуговування клієнтів через телефон, чат та месенджери для забезпечення високого рівня обслуговування.
- Ефективне управління відділом продажів з використанням CRM-системи, з метою систематизації клієнтської інформації, визначення стратегій запитів потенційних клієнтів та підвищення результативності продажів.
- Створення та реалізація стратегій розвитку дистанційного обслуговування клієнтів, оптимізація комунікації та забезпечення
зручності для клієнтів.
- Моніторинг та аналіз результативності роботи команди з метою постійного вдосконалення та досягнення поставлених цілей.
- Створення позитивного та мотиваційного робочого середовища в відділі продажів з метою підвищення ефективності та підтримки продуктивного настрою співробітників))
Керівник відділу роздрібної торговлі
from 03.2020 to 12.2021
(1 year 9 months)
Інтернет-магазин PODUSHKA.UA, Київ (Побутови та непродовольчи товари)
- Керування співробітників відділу. Планування, розподіл роботи та контроль виконання роботи. Складання графіка роботи менеджерів, табелювання.
- Аналіз показників компанії. Підготовка та узгодження алгоритму/технічних завдань для введення програм лояльності/Акцій для клієнтів.
- Операційний менеджмент - проведення регулярних зборів з менеджерами для виявлення та вирішення задач, надання нової інформації та позитивної мотивації співробітників).
- Складання методологій, скриптів, алгоритмів розмови для операторів.
- Контроль якісних та кількісних показників операторів, прослуховування дзвінків.
- Координація взаємодії між відділом продажів та супутніми відділами.
- Проведення аналітики за всіма показниками та вплив на підвищення показників.
- Розробка, впровадження та контроль основних показників ефективності роботи відділу.
- Підбір та навчання нових менеджерів та введення на посаду.
- Формування звітів - щоденних, щотижневих, на запит керівництва. Прорахунок статистичних даних компанії щомісячних, щорічних. Аналіз діяльності компанії.
- Консультування клієнтів та вирішення їх питань. Врегулювання спірних ситуацій з Клієнтами у телефонному режимі, чатах, on-line консультації, інтернет-зверненнях.
- Виконання інших завдань, одержаних від Керівництва.
Тво Керівника Контакт-Центру
from 03.2007 to 04.2019
(12 years 1 month)
ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Керування співробітників Контакт-Центру, що надають консультації в телефонному режимі (вхідні/вихідні дзвінки);
- Планування і розподіл роботи операторів, контролювання виконуваної роботи;
- Вирішення конфліктних ситуацій за допомогою бесіди з клієнтом;
- Надання письмових відповідей на звернення клієнтів (листи, on-line консультації, інтернет-звернення);
- Проведення співбесід, підбір і навчання персоналу;
- Складання методологій / алгоритмів розмови для співробітників. Проведення тренінгів.
- Складання звітів (щоденних, щотижневих, за запитом керівництва), опис нестандартних ситуацій і методи їх вирішення;
- Супровід софт / хард-коллекшен по Клієнтам-боржникам Банку. Надання статистичного результату керівництву;
- Підготовка та узгодження Рішень, Наказів, Посадових обов'язків, Тестових завдань, Службових Записок для врегулювання ситуацій, що виникають в процесі роботи;
- Контроль якості обслуговування клієнтів;
- Аналізування діяльності відділу. Внесення та розроблення пропозицій для оптимізації та підвищення ефективності роботи відділу.
Адміністратор Готельного комплексу "Леся Українка"
from 09.2002 to 06.2006
(3 years 9 months)
АСК «Укррічфлот» Готельний комплекс «Леся Українка», Київ (Гостинично-ресторанная сфера)
Education
Київський Міжнародний Університет Цивільної Авіації
ФАО, Київ
Higher, from 1998 to 2004 (6 years)
Спеціальність: Інженер-системотехнік по медичному діагностичному обладнанню
Additional education and certificates
Перші Київські Державні курси іноземних мов. Німецька
2001 – 2003
Вивчення англійської мови в компанії «Golden Staff»
2016
Тренінг «Програма персональної ефективності РЕР»
2017
Тренінг "Шлях до успіху"
2020
Тренінг "Позитивне мислення"
2020
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
- German — average
Additional information
За час роботи пройшла етапи професійного зростання від оператора Контакт Центра до Керівника відділу.
Займаючи останню посаду знизила рівень плинності кадрів, одночасно збільшила показник контроля якості послуг, збільшила рівень продажів.
Маю великий досвід управління Контакт-Центром / відділом продажів. Координую роботу підлеглих, мотивую команду на досягнення поставленої мети, ефективно вирішую питання. Провожу аналітику за всіма показниками та впливаю на підвищення показників відділу продажу.
Similar candidates
Керівник відділу продажів, директор з продажів, комерційний директор
Kyiv
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 UAH, Kyiv
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Kyiv, Kharkiv
Директор по продажам, руководитель отдела продаж
Kyiv
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Kyiv
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу
Kyiv