Resume from December 20, 2022

Марианна

Керівник відділу навчання персоналу, HR-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

from 12.2020 to now (3 years 5 months)
ЗД АТ Укрпошта, Ужгород (Поштові послуги,логістика)

-проведення навчання нових працівників та підвищення кваліфікації
працюючого персоналу
-організація та проведення навчальних заходів у форматі тренінгів, майстер-
класів, лекцій, польових навчань
-підтримка системи дистанційного навчання персоналу
-реалізація проєктів по донавчанню, перепідготовці персоналу
- звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна), аналіз ефективності роботи
персоналу

менеджер по работе с персоналом

from 12.2017 to 11.2019 (1 year 11 months)
ПП "Cакура-Уж', Ужгород (Пошук персоналу, HR)

Education

УжНУ

Факультет романо-германской филологии, Ужгород
Higher, from 1990 to 1995 (4 years 11 months)

Additional education and certificates

ON TARGET, сертифікат адміністратора тестів, м. Харків

2012 р.

Additional information

Резюме
Ткаченко Мар"яна Степанівна


Дата народження.04.12.1974
Місце проживання: м. Ужгород
Сімейний стан: заміжня.
Освіта: закінчена вища, Ужгородський Національний університет,
Факультет романо -германської філології, фах ”Німецька мова та
література.
Конт. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:

Грудень 2020- по сьогоднішній день- начальник відділу навчання та
розвитку персоналу ЗД АТ Укрпошта
Функціональні обов’язки:
-проведення навчання нових працівників та підвищення кваліфікації
працюючого персоналу
-організація та проведення навчальних заходів у форматі тренінгів, майстер-класів, лекцій, польових навчань
-підтримка системи дистанційного навчання персоналу
-реалізація проєктів по донавчанню, перепідготовці персоналу
- звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна), аналіз ефективності роботи персоналу

2017 – листопад 2019 – ПП «Сакура - Уж» -менеджер по роботі з
персоналом
Функціональні обов’язки:
-пошук персоналу та ведення проектів згідно замовлень роботодавця
-проведення співбесід, тестування
-збір та підготовка документів для консульства та міграційної служби країни-роботодавця
-організація та контроль виїзду та приїзду працівників, робота з договорами,допомога в адаптації і т.д.
участь в переговорах з потенційними роботодавцями, робота з партнерамина території України.
2015 -2017 – неофіційна робота в сфері підбору персоналу.
2014- 2015- адміністратор торгового залу ТОВ Епіцентр К м.
Ужгород
Функціональні обов’язки:
- контроль роботи торгового залу, робота з рекламаціями та претензіями
покупців
- врегулювання конфліктних ситуацій
- робота з документацією, контроль закриття торгового залу.

2013 - 2014 - менеджер з персоналу відділу по роботі з персоналом
ТОВ Епіцентр К м. Ужгород
Функціональні обов’язки :
-підбір персоналу, проведення співбесід
-адаптація персоналу, навчання персоналу, проведення атестацій
- робота з кадровим резервом ( визначення кандидатів, тестування)
- розробка планів індивідуального кар’єрного зростання, контроль
проходження планів, контрольна перевірка.
- проведення тренінгів для персоналу
- прийом, звільнення, переведення працівників ( частково, в період
відсутності кадровика)

2011- 2012 р. - ТОВ Брейн Сорс Інтернешнл м.Київ
Посада: провідний фахівець з підбору персоналу
Функціональні обов’язки:
- робота з пошуковими системами, відбір резюме
- проведення співбесід, визначення рівня кваліфікації кандидата
- проведення інтерв’ю з елементами інтерв’ю по компетенціях
- участь в міжнародних проектах ( Росія, Молдавія)
- масовий підбір
- навики кадрового діловодства

2004 - 2010р. – Рекрутингова агенція „Комфорт-Сервіс”
Посада: спеціаліст з рекрутингу
Функціональні обов’язки:
- ведення переговорів з замовниками, заключення договорів
- пошук персоналу
- проведення співбесід, визначення рівня кваліфікації згідно вакансії
- оцінка персоналу, визначення особистих якостей кандидатів
- подання резюме замовнику , перевірка рекомендацій
- організація прихованого збору інформації про спеціалістів в конкуруючих
компаніях
- моніторинг рівня заробітних плат
- оцінка складності заявки щодо пошуку та підбору персоналу.
Освіта: закінчена вища, Ужгородський Національний університет,
факультет романо -германської філології, фах ”Німецька мова та
література.
Сертифікати: ON TARGET, сертифікат адміністратора тестів, м. Харків ,
2012 р.
Додаткова інформація:
Вміння працювати з різними джерелами інформації, розвинуті навики
ділового спілкування. наявність організаторських здібностей вміння
письмово і усно спілкуватися з кандидатами, володіння ПК на рівні
впевненого і користувача ( MS Word), Internet, досвід в написанні та
проведенні тренінгів. Грамотна, комунікабельна.


Бажані посади: керівник відділу персоналу, заст. директора по роботі з персоналом, менеджер по роботі з персоналом, комерційний директор, адміністратор та ін.. Допускається неповна зайнятість

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: