Resume from March 3, 2023

Олександр

Специалист по снабжению, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City of residence:
Kalynivka (Fastiv Region)
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ Фахівець з закупівель
Осотов Олександр Анатолійович
ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Київська обл., Васильківський р-н, смт Калинівка вул. Центральна 61, кв. 111
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Поштова скринька: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Громадянство: Україна
Вік: 41 рік (04/03/1978)
Сімейний стан:Одружений, маю 2х дітей
Бажана заробітна плата 20 000 - 25000 грн
Освіта Інститут туризму Федерації Профспілок України
Факультет: Менеджмент організації та управління персоналом, спеціальність менеджер з туризму. Фахівець організації.
ДОСВІД РОБОТИ
19.09.1994 - 01.07.1996
19.02.2001 - 01.12.2008
12.02.2008 - 24.12.2014
26.12.2014 - 22.04.2016

11.05.2016 - 02.12.2017
18.01.2018 - 10.09.2018

03.12.2018 – 12.09.2019
КСПЦ «Київська Русь» столяр паркетник.
ЧП «Золоте Дно» менеджер з продажу і закупівель.
ЧП «СКМ» директор
ПАТ «Укргазвидобування» відділ закупівель, фахівець з державних закупівель
МДЦ «АРТЕК» відділ закупівель, фахівець з державних закупівель
ДП «Завод 410 ГА» відділ закупівель, фахівець з державних закупівель.
ТзОВ «К’ЮХОУМ» будівництво модульних домів, менеджер з постачання.
Обов’язки:
1. Обробка заявок на купівлю (формування очікуваної вартості закупівель, в тому числі отримання комерційних пропозицій)
2. Супроводження процедури закупівлі;
3. Формування та постійне розширення бази контрагентів – потенційних постачальників товарів, використовуючи всі доступні аналітичні ресурси;
4. Аналіз і моніторинг ринку цін на продукцію;
5. Розробка заходів, направлених на оптимізацію системи закупівель, її планування та прогнозування;
7. Формування звітності по проведеним процедурам, ввиконання плану по своїй категорії і т.п.
Ключові навички :
українська та російська вільно;
печатка, сканування, копіювання документів, Інтернет, Електронна пошта, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С: бухгалтерський облік та інші офісні програми на рівні досвідченого користувача;
Наявність водійських прав: Категория «B» , автомобиль Шкода Октавія;
грамотна мова, організаторські навички, командна праця, ділове спілкування, орієнтація на результат, креативність, врівноваженість, активність, вміння самостійно вирішувати поставлені завдання, чесність…
Веду здоровий спосіб життя, у вільний час займаюся риболовлею та туризмом

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: