Resume from June 3, 2020 PRO

Тетяна

Головний бухгалтер, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 01.2020 to now (4 years 4 months)
ТОВ «Геліос-Ексім», Київ (Виробництво)

ведення повного циклу бухгалтерського обліку виробничого підприємства. Складання податкової та фінансової звітності (ведення одночасно декілька ТОВ та ФОП), ВЕД, валютні операції

Головний бухгалтер

from 11.2013 to 01.2020 (6 years 2 months)
Українська школа урядування, Київ (Освіта, наука)

Складання кошторисів, штатного розпису , внесення змін до них. Складання фінансової та бухгалтерської звітності, податкова звітність, банківські операції, аналіз використання коштів, калькуляції по платним послугам, складання договорів. Забезпечення проведення фінансово-господарської діяльності, контроль за проектною документацією на проведення капітальних ремонтів, списання основних засобів. Контроль за ефективним та цільовим використанням бюджених коштів, участь у роботі інвентаризаційної комісії, комісій з тендерних закупівель. Володіння законодавчою та нормативною базою в сфері податкової та бюджетної політики, знанням касової дисципліни, організацією бухгалтерського обліку на підприємстві, контролю за товарообігом, експерт з проведення реорганізацій на підприємстві.

Головний бухгалтер

from 10.2012 to 11.2013 (1 year 1 month)
Благодійний фонд «Ніка Київ», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Ведення повного циклу бухгалтерського обліку. Складання податкової та статистичної звітності

Головний бухгалтер

from 11.2001 to 03.2012 (10 years 4 months)
ТОВ «С. Марія», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Загальний контроль ведення бухгалтерського обліку, складання управлінської та податкової звітності.
-Рознесення банківських виписок. Організація роботи з банками, ділове листування, ведення перемовин, підготовка документів для відкриття рахунків.
-Купівля-продаж валюти, організація загального процесу, підготовка необхідних документів.
-Здійснення платежів в системах клієнт-банк.
-Нарахування з/плати, лікарняних, декретних .
-Реєстрація податкових накладних .
-Робота із податковим кредитом( вхідні податкові накладні).
-Організація роботи каси (обслуговування та супровід грошових потоків на торгових заходах, внесення готівки в банк).
-Внесення первинної документації в систему .
-Облік МШП та основних засобів, нарахування амортизації, переміщення, списання, визначення облікової політики, щодо методу нарахування амортизації.
-Облік транспортних засобів (ремонт, обслуговування, витрати палива, облік шляхових листків водія, звітність по витратах палива)
-Закриття періоду, нарахування курсових різниць, аналіз фінансових результатів.
-Складання розгорненої управлінської звітності для засновників та керівництва по статтях витрат, грошових потоках, фінансових результатах
-Складання та подання всіх форм податкової та статистичної звітності юридичних та фізичних осіб підприємців на різних системах оподаткування(робота в програмі MEDOK)
- Ведення декількох юридичних осіб та підприємців з різними формами оподаткування.
- Супровід податкових перевірок.

Продавець-реалізатор, завідувач складу, заступник головного бухгалтера

from 04.1997 to 08.2001 (4 years 4 months)
ЧП «Фірма у Олександри», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Рознесення банківських виписок
-Контроль та організація роботи каси
-Нарахування з/плати
-Складання податкової та статистичної звітності.
-Участь в інвентаризаціях складу.

Education

Київський національний університет технологій та дизайну

«Облік і аудит», кваліфікація – спеціаліст з обліку і аудиту, Київ
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 7 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН Ведення звітності ІС-ПРО Здатність до навчання Prozorro

Additional information

В процесі отримання міжнародного сертифіката САР.
Цілеспрямована, наполеглива, відкрита до колег, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна. Вмію працювати з колективом та самостійно.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: