Resume from June 18, 2024 PRO

Олена

Головний бухгалтер, 100 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 06.2021 to now (3 years)
Національний авіаційний університет, Київ (Освіта, наука)

- адміністрування роботи відділу (56 осіб)
- налагодження комунікації між бухгалтерією та керівництвом і структурними підрозділами університету
- контроль за своєчасною підготовкою та подачею звітності до контролюючих органів
- планування та розподіл бюджету університету з урахуванням потреб закладу
- розробка плану дій для доцільного використання коштів в умовах війни
- реорганізація підрозділу з урахуванням змін у функціоналі працівників
- перемовини стосовно нового ПЗ з урахуванням потреб бюджетної організації/освітнього закладу
- організація процесів, в яких задіяна бухгалтерія - інвентаризація, підготовка документів для юридичного відділу, розробка алгоритму взаємодії відділу по роботі з студентами з звертаннями
- контроль дебіторської заборгованості, підготовка листів дебіторам
- підготовка відповідей на зовнішні запити (контролюючі органи, міністерські, депутатські запити)
- поточні питання

Заступник головного бухгалтера

from 02.2021 to 05.2021 (3 months)
Національний авіаційний університет, Київ (Освіта, наука)

Фактично - заміняла відсутнього у зв'язку з хворобою головного бухгалтера.

Головний бухгалтер

from 09.2009 to 02.2021 (11 years 5 months)
ТОВ "САББІА ГРУП", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обовʼязки:
- робота з первинною документацією, вільне володіння 1С Бухгалтерія - 8ма версія;
- робота з M.E.Doc;
- складання та подання зовнішньої та внутрішньої звітності;
- обмін кореспонденцією з контрагентами;
- аналіз діяльності підприємства;
- управлінський облік;
- робота з клієнт-банками;
- є досвід контролю та обліку ЗЕД-діяльності (по 2014 р. включно, далі, у звʼязку з тим, що основна ЗЕД-діяльність компанії була зосереджена на співпрацю з підприємствами країн СНД, напрямок було закрито);
- контроль проведення планових перевірок (успішний досвід);
- організація робочого процесу помічників, забезпечення оптимізації робочих процесів;
- на час відсутності колег з групи компаній (лікарняний, декретна відпустка, відпустка) - заміщування.

Є досвід роботи з ФОП на загальній системі оподаткування та 3 групі ЄП - подавала звітність до перевіряючих органів, звіти власникам.

Окрім основної роботи - вела бух.облік повʼязаних між собою компаній - обробляла первинну документацію, перевіряла коректність оформлення документів, звіряла заборгованості на кінець місяця, залишки по складам.

Помічник головного бухгалтера

from 07.2008 to 09.2009 (1 year 2 months)
ТОВ «САББІА ГРУП», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- робота з первинною документацією;
- вільне володіння 1С Бухгалтерія 7ма версія;
- робота з БЕСТ ЗВІТ;
- складання та подання зовнішньої звітності;
- обмін кореспонденцією з контрагентами;
- аналіз діяльності підприємства;
- управлінський облік;
- робота з клієнт-банками.

Менеджер з продажів

from 02.2006 to 06.2008 (2 years 4 months)
ТОВ «УКР-СИЛІКА», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- спілкування з споживачами;
- збір та обробка інформації щодо продукції, що реалізується;
- підготовка звітів щодо діяльності підрозділу, ведення статистики щодо продукції, моніторинг ринку;
- ведення первинної документації, робота з 1С, версія 7.

Офіс-менеджер

from 08.2004 to 01.2006 (1 year 5 months)
ТОВ « Мінерали України», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- забезпечення життєдіяльності відділу;
- робота з споживачами - спілкування, підготовка оферів, робота з договорами;
- збір та обробка інформації, ведення статистики щодо продукції, що реалізується;
- робота з первинною документацією;
- співпраця з юридичним відділом - складання договорів, підготовка документів для претензійної роботи;
- розсилка документації споживачам;
- аналіз діяльності відділу;
- моніторинг ринку продукції, що реалізується;
- робота з оргтехнікою (відправка факсів, копіювання документів)

Education

Дніпропетровський Університет Економіки та Права

Міжнародної економіки, Дніпро
Higher, from 2005 to 2007 (2 years)

Основи економіки. Бухгалтерія.

Дніпропетровський Університет Економіки та Права

Міжнародних комунікацій, Дніпро
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Переклад (англійська - вільно, німецька - із словником). Основи маркетингу.

Additional education and certificates

Cambridge International Examinations

2005. B grade Certificate.

Knowledge and skills

Ведення бухгалтерії ФОП Подання податкової звітності Складання фінансової звітності Фінансове планування Податкове планування Користувач Internet Користувач ПК Організаторські здібності MS Excel MS Word Висока працездатність Облік операцій зовнішньоекономічної діяльності Реєстрація ФОП Оптимізація обліку Комунікабельність Облік розрахунків із підзвітними особами

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Вважаю головною і найважливішою своєю навичкою швидке та ефективне освоєння нової інформації. Я завжди зацікавлена в результативності, в організації процесу таким чином, щоб все працювало злагоджено, логічно та оптимально. Мене не лякають виклики в роботі, вважаю, що можна вирішити майже все. Я скрупульозна, організована, сумлінна, комунікабельна, порядна, вмію працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: