Resume from February 12, 2024 PRO

Олександра

Діловод, архіваріус, адміністратор, оператор ПК, офіс-менеджер, 21 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Діловод

from 05.2023 to now (1 year)
ЗСУ, Мукачево (Охорона, безпека, оборона)

Оператор поштового зв'язку

from 02.2022 to now (2 years 3 months)
АТ Укрпошта, Белая Церковь (Транспорт, логистика)

Транспортировщик

from 12.2021 to 01.2022 (1 month)
ТОВ "Росава Тайерс", Белая Церковь (производство резиновых изделий)

транспортировка шин для покраски перед подачей на вулкнизацию

Діловод

from 05.2021 to 09.2021 (4 months)
ЗСУ, Рубежное (Охрана, безопасность, оборона)

Education

БКСД

ИКТ, Белая Церковь
Unfinished higher, from 2011 to 2015 (4 years)

Additional education and certificates

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Knowledge and skills

АРМ Первинна документація Побудова графіків для персоналу Оперативність Посидючість Грамотна мова Користувач ПК Быстрый набор текста Дисциплінованість Ведення документації MS Excel Ведення соціальних мереж Адміністрування офісу Контроль запасів CRM

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Ключова інформація

Акуратність; активність; ініціативність; старанність; комунікабельність; легко адаптуюсь до нових інформаційних систем; легко навчаюсь; не конфліктність; товариськість; організаторські здібності; організованість; орієнтація на результат; відповідальність; навички ведення діловодства; навички ведення кадрового обліку; навички ведення протоколів.

Досвід роботи

з березня 2020 по квітень 2021 року працювала віддалено оператор контакт-центру, проекти різні, не пов'язані з продажами.

Фахівець з телефонного консультування клієнтів
(Оператор call-центру)
вер 2019 - лютий 2020 (6 міс)
ТОВ "Квадра Асістанс"
Телекомунікації / Зв'язок
Консультація клієнтів "Укрпошта"

Фахівець по роботі з клієнтами
(Оператор call-центру)
вер 2018 - травень 2019 (9 міс)
eCall
Послуги для бізнесу – інше

Графічний помічник
квіт 2018 - лип 2018 (4 міс)
Mindy Supports
Архітектурні та дизайнерські бюро

Адміністратор
сер 2017 - березень 2018 (8 міс)
Фотосервіс
(Прийом замовлень, обробка фото, друк замовлень, обслуговування клієнтів)

Офіс менеджер
жовт 2016 - груд 2016 (3 міс)
ФОП Дубінін
Роздрібна торгівля / Retail
Відповідальність за роботу офісу, залучення клієнтів, складання креслень металопластикових конструкцій, прийом дзвінків та кореспонденції.

Бухгалтер
лип 2016 - жовт 2016 (4 міс)
БМВП "Ольга"
Роздрібна торгівля / Retail
Ведення первинної документації, витяг накладних, рахунків

Оператор Call-centre
жовт 2015 - лип 2016 (10 міс)
Ланет
Телекомунікації / Зв'язок
Обзвон проблемних клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій

Оператор Call-центру
груд 2013 - чер 2014 (7 міс)
WinTrade
від 50 до 100 співробітників Послуги для бізнесу - інше


менеджер з продажу непродовольчих товарів
чер 2013 - чер 2013 (1 міс)
ПП Яринка
від 20 до 50 співробітників Торгівля роздрібна / Retail

Освіта

Білоцерківський коледж сервісу та дизайну (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2015
організатор діловодства молодший спеціаліст

ДВНЗ Білоцерківський механіко-енергетичний технікум (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2013
збирач покришок, контролер шинного виробництва, кваліфікований працівник

Білоцерківський коледж сервісу та дизайну (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2012
секретар керівника, оператор комп'ютерного набору, кваліфікований працівник

Гумонітарно-педагогічний коледж (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2011
педагог молодших класів незакінчений 4й курс навчання

Володіння мовами

Російська - вільно
Можу проходити співбесіду цією мовою
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою

Курси, тренінги, сертифікати

1С Бухгалтерія(Біла Церква)
Рік закінчення 2016
Ведення 1С Бухгалтерії в магазині, навчання і робота відразу.
Також маю досвід роботи з ТТН, ведення документації, архівування та зберігання документації. Зможу працювати у логістиці.

додаткова інформація

Комп'ютерні навички
Комп'ютерні навички: Володіння ПК на рівні впевненого користувача: знання Windows MS Office, Word, Excel, Visio, Outlook, Internet Explorer, Opera, Power Point, Access, Acrobat Reader, ABBYY FineReader, а також Фотошоп (Растр). Знання розпізнавання тексту, автоматичного перекладу тексту та обробки зображень. Знання оргтехніки. Навички роботи в Інтернеті. Навички оперативного пошуку необхідної інформації та її подальшої обробки.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: