Resume from July 22, 2022

Анастасия

Администратор, продавец, бармен, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
29 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Additional information

П.І.Б.
Ісаєва Анастасія Олександрівна
Дата народження: 05.08.1994г.
Контактна інформація (телефон, е-mail):
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
1. Освіта
2012 - 2016 рр. Сумський державний педагогічний університет імені Антона Семеновича Макаренка. Кафедра історії.
Форма навчання: очна
Тема дипломної роботи - Загальна характеристика економічного розвитку Росії в IX-XVIII ст.
Професійний досвід - проходження переддипломної практики
2017 - 2019 рр. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Кафедра психології.
Форма навчання: Заочна
Тема дипломної роботи: Особистісна та мотиваційна готовність майбутніх практичних психологів до професійної діяльності.
Професійний досвід - проходження переддипломної практики
Посада: фахівець II
Обов'язки: виконання доручень керівника, підготовка пакету документів, внесення змін до установчих документів, взаємодія з колективом.
Досягнення: при роботі показала глибокі знання і відповідальний підхід , за що був відзначений.
2013-2018-бармен касир адміністратор розважального комплексу "Біль Боу"
2018-2019-бармен розважального комплексу "Турбіна"
2019-2021-бармен адміністратор нічного клубу "Луна "
Обов'язки бармена:
Своєчасна видача напоїв
Контроль за продукцією бара
Інвентаризація продукції
Замовлення продукції
Адміністративний контроль за роботою закладу;
Контроль роботи персоналу (зовнішній вигляд, дотримання правил трудового розпорядку);
У підпорядкуванні 15 чоловік;
Складання графіків роботи;
Навчання і мотивація співробітників;

Адміністратор залу
с 04.2020 по 07.2022 (2 года 3 месяца)
АТБ, Сумы, Києв (Торгівля)

Працювала продавцем через деякий час стала адміністратором
Обов'язки:
Операційне управління торгівельною точкою;
Контроль дотримання стандартів обслуговування;
Контроль кількості та якості, термін придатності наявних в робочому запасі товарів, своєчасне поповнення;
Контроль правельності кодів, цін, сортності, термінів придатності;
Оформлення уцінки;
Участь в інвентерезації;
Миття, чищення, перевірка обладнання и стелажів. Робота в залі, контроль порядку, вирішення конфліктних ситуацій;
Викладення товару згідно планограмм.
Користувач Excel 1С:8.
Контроль за порядком в закладі, контроль за роботою касирів, здача інкасації та звітів , контроль замовлень товару;
Проведення інвентаризацій;
Приймання товару, викладка, контроль за наявністю товару в залі, своєчасний дозаказ товару (участь в закупівлях);
Прийом і повернення товару;
Ведення накладних;
Ведення звітної документації.
3. Додаткова інформація (знання ПК, спеціальні професійні навички, курси підвищення кваліфікації)
Знання ПК - впевнений користувач правових систем Word, Excel, Інтернет.
Знання іноземних мов - англійська мова базовий.
Професійні навички - уміння аналізувати нормативно-правові акти, знання цивільного, корпоративного права, вміння правильно орієнтуватися в історичних та психологічних науках та методиках, аналізувати матеріал даний вищим керівництвом.
Особисті якості - відповідальний і професійне виконання обов'язків, уміння інтерпретувати статті закону, історичні та психологічні фактори, акуратність при підготовці методичних документів, уважність, висока здатність до навчання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: