Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5890034
Аналітик систем (1С 8), бухгалтер, фінансист, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- City of residence:
- Poltava
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Фахівець з обліку та контролю відділу Нормативно-довідкової інформації
from 05.2022 to now
(2 years)
Сільське господарство, агробізнес
• Підготовка / Розробка та коригування правил формування нормативно-довідкової інформації;
• Внесення інформації в облікову систему 1С 8.3 ERP;
• Навчання та консультації користувачів системи;
• Написання методологічної документації та інструкції користувачів;
• Розширення і розвиток функціональності автоматизованої системи;
• Розробка пропозицій щодо вдосконалення і поліпшення функціоналу наявних бізнес-процесів;
• Аналіз причин відмов і порушень в роботі системи;
• Постановка задачі розробникам.
Бухгалтер
from 08.2020 to 04.2022
(1 year 8 months)
Група компаній ТОВ "Смарт Лайт Групп", (ТОВ "Смарт Лайт Проджект"), Полтава (Продаж світлотехніки, проектування освітлення парків та доріг)
• Ведення первинної документації, виписка довіреностей, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Контроль аналізу стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Контроль за веденням складського обліку;
• Контроль за списанням товару зі складу;
• Участь в проведенні інвентаризації товарів на складі, оформлення її результатів;
• Здійснення контролю за виконанням Договорів;
• Робота з Податковими накладними.
Фахівець по документообігу із з/д перевезень і елеваторів (Фінансовий департамент)
from 03.2019 to 07.2020
(1 year 4 months)
ТОВ "Кернел-Трейд", Полтава (Сільське господарство, агробізнес)
• Здійснення контролю по рахунках і АВР, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Здійснення обліку та аналізу розрахунків з постачальниками, аналіз стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Робота зі сторонніми елеваторами, звірка і контроль списання даних складського обліку в розрізі номенклатури;
• Робота з реєстрами відвантажень продукції та маршрутів щодо доставки вантажу;
• Здійснення контролю виконання Договорів і безпосереднє внесення даних в облікову систему;
• Здійснення оплат за послуги контрагентам згідно умов договору.
Старший бухгалтер
from 10.2010 to 03.2019
(8 years 5 months)
ДП "Торговий Дім "Маяк" ТОВ "Агрофірма "Маяк", Полтава (Роздрібна торгівля)
• Здійснення контролю первинної документації, проведення їх перевірки та забезпечення повного відображення інформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Формування товарно-грошових звітів;
• Забезпечення правильного ведення рахунків 2-го класу та оборотів по них, правильного ведення бухгалтерського обліку та здійснення поточного аналізу діяльності магазинів;
• Робота з податковими накладними, формування податкових зобов'язань, контроль податкового кредиту;
• Забезпечення оформлення операцій реалізації;
• Ініціювання та участь у проведенні ревізій в магазинах роздрібної мережі, інвентаризацій активів і зобов'язань на підприємстві, оформлення матеріалів по результатах.
Education
Полтавська державна аграрна академія
Обліку та фінансів, Організації обліку та аудиту, Полтава
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 10 months)
За період навчання (кожного року) проходила практику по спеціальності в агрофірмі, отримала позитивні відгуки від керівництва.
Knowledge and skills
Language proficiencies
English — average
References
Кузьменко Ольга Сергіївна
Головний бухгалтер, ДП "Торговий Дім "Маяк" ТОВ "Агрофірма "Маяк"
Additional information
• Досконале знання законодавства про бухгалтерський облік, організацію бухгалтерського обліку, складання звітності, П(С)БО;
• Практичний досвід ведення об'єктів роздрібної торгівлі, організації документообігу в торгівлі, правил проведення інвентаризацій коштів і товарно-матеріальних цінностей, проведення перевірок і документальних ревізій;
• Знання правил ІНКОТЕРМС;
• Розуміння основних принципів організації і методів ведення НДІ, застосовності в бізнес-процесах;
• Навички розробки, впровадження та ведення довідників і класифікаторів;
• Уміння писати методологічну документацію та інструкції користувачів;
• Впевнений користувач ПК та засобами комп'ютерної техніки, працюю з базами даних. Знання програм: Microsoft Word, Excel, Outlook, Microsoft Dynamics NAV, JIRA, M.e.doc, 1С 8.3 ERP, ПК "Універсал", базове розуміння роботи API;
• Вміння працювати в багатозадачному режимі, схильність до ефективної роботи з великим об'ємом інформації, вміння розставляти пріоритети, відповідальність, уважність до деталей, цілеспрямованість, самостійність у пошуку шляхів вирішення завдань, відсутність бар’єрів у комунікації для отримння необхідних даних, аналітичний склад розуму, здатність швидкому навчанню, прагненню розвиватись.
Similar candidates
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансист, економіст, аналітик (бізнес, фінансовий)
Kyiv, Remote
Головний бухгалтер, фінансист, фінансовий контролер, постановник обліку, CFO
Kyiv, Cherkasy
,
more 7 cities
Заместитель главного бухгалтера, бухгалтер, финансовый менеджер (МСФО, ПСБУ)
Kyiv, Other countries
Фінансовий менеджер, контролер, фінансист, помічник фінансового директора
20000 UAH, Kyiv