Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5890034
Аналітик систем (1С 8), бухгалтер, фінансист, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто проживання:
- Полтава
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Фахівець з обліку та контролю відділу Нормативно-довідкової інформації
з 05.2022 по нині
(2 роки 1 місяць)
Сільське господарство, агробізнес
• Підготовка / Розробка та коригування правил формування нормативно-довідкової інформації;
• Внесення інформації в облікову систему 1С 8.3 ERP;
• Навчання та консультації користувачів системи;
• Написання методологічної документації та інструкції користувачів;
• Розширення і розвиток функціональності автоматизованої системи;
• Розробка пропозицій щодо вдосконалення і поліпшення функціоналу наявних бізнес-процесів;
• Аналіз причин відмов і порушень в роботі системи;
• Постановка задачі розробникам.
Бухгалтер
з 08.2020 по 04.2022
(1 рік 8 місяців)
Група компаній ТОВ "Смарт Лайт Групп", (ТОВ "Смарт Лайт Проджект"), Полтава (Продаж світлотехніки, проектування освітлення парків та доріг)
• Ведення первинної документації, виписка довіреностей, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Контроль аналізу стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Контроль за веденням складського обліку;
• Контроль за списанням товару зі складу;
• Участь в проведенні інвентаризації товарів на складі, оформлення її результатів;
• Здійснення контролю за виконанням Договорів;
• Робота з Податковими накладними.
Фахівець по документообігу із з/д перевезень і елеваторів (Фінансовий департамент)
з 03.2019 по 07.2020
(1 рік 4 місяці)
ТОВ "Кернел-Трейд", Полтава (Сільське господарство, агробізнес)
• Здійснення контролю по рахунках і АВР, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Здійснення обліку та аналізу розрахунків з постачальниками, аналіз стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Робота зі сторонніми елеваторами, звірка і контроль списання даних складського обліку в розрізі номенклатури;
• Робота з реєстрами відвантажень продукції та маршрутів щодо доставки вантажу;
• Здійснення контролю виконання Договорів і безпосереднє внесення даних в облікову систему;
• Здійснення оплат за послуги контрагентам згідно умов договору.
Старший бухгалтер
з 10.2010 по 03.2019
(8 років 5 місяців)
ДП "Торговий Дім "Маяк" ТОВ "Агрофірма "Маяк", Полтава (Роздрібна торгівля)
• Здійснення контролю первинної документації, проведення їх перевірки та забезпечення повного відображення інформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Формування товарно-грошових звітів;
• Забезпечення правильного ведення рахунків 2-го класу та оборотів по них, правильного ведення бухгалтерського обліку та здійснення поточного аналізу діяльності магазинів;
• Робота з податковими накладними, формування податкових зобов'язань, контроль податкового кредиту;
• Забезпечення оформлення операцій реалізації;
• Ініціювання та участь у проведенні ревізій в магазинах роздрібної мережі, інвентаризацій активів і зобов'язань на підприємстві, оформлення матеріалів по результатах.
Освіта
Полтавська державна аграрна академія
Обліку та фінансів, Організації обліку та аудиту, Полтава
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 10 місяців)
За період навчання (кожного року) проходила практику по спеціальності в агрофірмі, отримала позитивні відгуки від керівництва.
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Рекомендації
Кузьменко Ольга Сергіївна
Головний бухгалтер, ДП "Торговий Дім "Маяк" ТОВ "Агрофірма "Маяк"
Додаткова інформація
• Досконале знання законодавства про бухгалтерський облік, організацію бухгалтерського обліку, складання звітності, П(С)БО;
• Практичний досвід ведення об'єктів роздрібної торгівлі, організації документообігу в торгівлі, правил проведення інвентаризацій коштів і товарно-матеріальних цінностей, проведення перевірок і документальних ревізій;
• Знання правил ІНКОТЕРМС;
• Розуміння основних принципів організації і методів ведення НДІ, застосовності в бізнес-процесах;
• Навички розробки, впровадження та ведення довідників і класифікаторів;
• Уміння писати методологічну документацію та інструкції користувачів;
• Впевнений користувач ПК та засобами комп'ютерної техніки, працюю з базами даних. Знання програм: Microsoft Word, Excel, Outlook, Microsoft Dynamics NAV, JIRA, M.e.doc, 1С 8.3 ERP, ПК "Універсал", базове розуміння роботи API;
• Вміння працювати в багатозадачному режимі, схильність до ефективної роботи з великим об'ємом інформації, вміння розставляти пріоритети, відповідальність, уважність до деталей, цілеспрямованість, самостійність у пошуку шляхів вирішення завдань, відсутність бар’єрів у комунікації для отримння необхідних даних, аналітичний склад розуму, здатність швидкому навчанню, прагненню розвиватись.
Схожі кандидати
Фінансист, бухгалтер, фінансовий аналітик, трейдер
40000 грн, Київ
Економіст, фінансист, бухгалтер (управлінський облік), фінансовий менеджер
35000 грн, Київ
Менеджер-аналітик, економіст-фінансист, бізнес-асистент керівника (звітність, аналітика)
Київ
Заместитель главного бухгалтера, бухгалтер, финансовый менеджер (МСФО, ПСБУ)
Київ, Інші країни
Фінансовий менеджер, контролер, фінансист, помічник фінансового директора
20000 грн, Київ
Заступник головного бухгалтера, провідний бухгалтер з податків, фін. контролер
Київ