Resume from August 26, 2023 PRO

Ольга

Менеджер-управлінець, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Zviahel

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 02.2020 to 04.2021 (1 year 2 months)
Технопростір, Звягель (Роздрібна торгівля)

Менеджер-управлінець з постачання

from 02.2018 to 02.2019 (1 year)
ТОВ"Євросвіт", Київ (обробка та продаж виробів з деревини)

При замовленні товарів керувалася принципом максимальної ефективності використання доручених коштів.
Знала і задовольняла потреби споживачів продукції.
Використовувала особисті зв’язки з головними контрагентами для отримання інформації про їхній попит щодо продукції підприємства.
Знала представників виробництва і отримувала інформацію від торгових відділів про нову продукцію, ціни.
Узгоджувала плани замовлень, поточну роботу з фінансовим відділом підприємства.
Володіла точною інформацією про стан фінансових зобов’язань підприємства перед постачальниками.
Використовувала можливості зменшення витрат при транспортуванні і збільшення націнки на продукцію компанії.
Створювала умови для ефективного виконання роботи відділом, планувала ефективну роботу відділу.
Вимагала від працівників відділу оптимального використання робочого часу, організованості, виконання поставлених перед ними завдань.
Розширювала власні знання щодо виходу на ринок нових виробників.
Поновлювала свої знання і проводила навчання працівників відділу щодо цінової і асортиментної пропозиції всіх виробників з якими працює підприємство.
Щомісяця подавала керівнику підприємства план оплати на місяць наперед.
Організовувала систему ціноутворення.
Контролювала об’єми залишків і ефективно регулювала ціну на остаточний товар (розпродаж).
Виконувала правила і порядок оформлення і відправки вантажів.
Оформляла документи на отримані і відправлені вантажі.

Адміністратор магазину

from 09.2016 to 02.2018 (1 year 5 months)
ТОВ"Шефлайн", Київ (продаж непродовольчих товарів)

Керувала діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців.
Готувала заявки на поставку товарів, контролювала надходження товарів та їх відповідність поданим заявкам.
Перевіряла наявність супровідних документів, сертифікатів відповідності, посвідчень про якість та відповідність товарів чинним стандартам та вимогам. Контролювала додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
Вживала заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат.
Контролювала своєчасне відвантаження тари.
Організовувала вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів. Впроваджувала прогресивні форми торгівлі та методи продажу товарів.
Забезпечувала умови для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості.
Оперативно розглядала скарги покупців і вживала заходи щодо усунення порушень та недоліків у роботі працівників магазину.
Раціонально використовула торговельні площі та забезпечувала торговельним і технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм та вимог щодо охорони праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
Забезпечувала працівників магазину форменим та спеціальним одягом, що відповідає санітарним та естетичним вимогам.
Контролювала виконання працівниками правил експлуатації устаткування, обладнання. Організовувала атестацію та раціоналізацію робочих місць.
Забезпечувала розміщення працівників з урахуванням раціонального розподілу праці, кваліфікації та їх психофізіологічних особливостей.
Створювала сприятливі умови для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці.
Організовувала підвищення кваліфікації персоналу.
Контролювала санітарно-технічний стан торговельних та складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території.
Створювала умови для забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного устаткування та обладнання.
Приймала пропозиції та розробляла заходи щодо поліпшення комерційної та фінансово-господарської діяльності, раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, брала участь у розробленні заходів щодо економічного та соціального розвитку колективу, укладанні колективного договору, виконувала зобов'язання та забезпечувала додержання умов колективного договору.
Оцінювала ефективність трудової діяльності працівників та вирішувала питання щодо матеріального та морального їх заохочення.
Вела обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролювала складання звітності та своєчасне її подання.Контролювала додержання працівниками підприємства правил і норм охорони праці.

Education

Міжгалузевий інститут управління

Менеджер організацій, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК Пользователь ПК Знання офісних програм Знание офисных программ

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: