Resume from May 23, 2024 PRO

Юлия

Адміністратор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
29 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Администратор

from 08.2020 to 03.2024 (3 years 7 months)
GannaClinic Dnipro, Днепр (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- оперативне виконання завдань;
- прийняття телефонних дзвінків та організація запису пацієнтів;
- ведення документообігу та ділового листування, оплата рахунків, укладання договорів та іншої документації;
-організація роботи клинки;
- контроль виконання планових показників;
- ведення каси;
- ведення складу продукції;
- робота з налагодженням програми для обліку в клініці та налагодження з програмістами під потреби у клініці;
- замовлення матеріалів як у країні та там, Китай тощо;
- складання графіків та розкладів, облік робочого часу персоналу;
- супровід оформлення товарного знаку компанії;
- замовлення матеріалів та контроль залишків;
- контроль ведення персоналом звітності (картки пацієнтів лікарями, складання попередніх планів робіт та інше);
- контроль залишків матеріалів та допоміжних елементів (закис азоту, кисень, дизель) для безперебійної роботи клініки та економії коштів з урахуванням відсутності зайвих та надмірних витрат;
- розробка системи взаємодії персоналу на формування здорового колективу;
- прямі обов'язки - контроль та облік клієнтів, зустріч та супровід (чай, кава, підтримка розмови);
- первинна консультація телефоном;
- керування розкладом кількома робочими кабінетами одночасно;
- вирішення загальних поточних робочих завдань, виклик спеціалістів та ремонт обладнання, контроль виконання завдань сторонніми спеціалістами;
- підготовка документів щодо ліцензування діяльності стоматологічного кабінету

Екологія, Project Manager

from 09.2017 to 07.2019 (1 year 10 months)
ООО «АРГЕТ ГРУПП», Дніпро (Приватні особи)

- оперативне виконання завдань керівника;
- приймання телефонних дзвінків та організація прийому відвідувачів;
- ведення документообігу та ділового листування;
- організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами;
- робота з первинною документацією;
- організація процесу та супровід отримання дозвільних документів;
- контроль виконання планових показників;
- виїзди на підприємства для проведення зорової інвентаризації відходів та виявлення джерел викидів;
- реєстрація декларації про відходи;
- розрахунок екологічного податку;
- підготовка, подання та отримання технічної документації до Департаменту екології та ЦНАП (Центр надання адміністративних послуг).
Додатково мною була розроблена та впроваджена нова система управлінського контролю, обліку та взаємодії між відділами для більш ефективного та швидкого виконання поставлених завдань та отримання кінцевого результату.

Education

Український державний хіміко-технологічний університет

Факультет - Технологія неорганічних речовин, Спеціальність - Еколог, Дніпро
Higher, from 2012 to 2018 (6 years)

Закінчила з відзнакою магістратуру – червоний диплом

Additional education and certificates

Правове регулювання, інвентаризація та екологічно безпечне поводження з поліхлорованіми дифенілами (ПХД) в Україні

06.2017, 2ва дня

Knowledge and skills

Водительские права кат. B Доброзичливість Комунікабельність MS Office Відповідальність Здатність до навчання Привітність Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Оперативність Організованість Ведення соціальних мереж Неконфліктність Знання офісних програм Ведення CRM MS Word MS Excel

Additional information

Додаткова освіта:
Пройшла повішення кваліфікації 06.2017 року на тему: Правове регулювання, інвентаризація та екологічно безпечне поводження з поліхлорованими дифенілами (ПХВ) в Україні.

Професійні навички: досвідчений ПК: MSWord, Excel. Досвід керування людьми. Вміння планувати та прогнозувати.

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність, ініціативність, швидке навчання, уміння працювати в команді, організованість, сумлінність, грамотна мова, організаторські здібності, порядність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: