Resume from February 21, 2023 PRO

Наталія

Адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Bucha, Irpin, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер ЗЕД

from 02.2021 to 11.2021 (9 months)
ТОВ "АйВіДі-Мастер", Київ (імпорт реагентів для медичних лабораторій)

- обробка замовлень, що надходять від українських клієнтів
- робота з масивами даних Excel
- спілкування електронною поштою з постачальниками продукції в Європі (близько 5-6 постійних контрагентів)
- оформлення документів, що супроводжують вантажі з замовленнями клієнтів
- організація та дистанційна координація перевезень вантажів до України
- звітність стосовно кожного замовлення (вантажу)

Менеджер, SMM-менеджер

from 08.2019 to now (4 years 9 months)
ТОВ "Мульті-Мото", Буча (мототовари)

- обслуговування клієнтів магазину
- комплектування інтернет-замовлень
- наповнення інтернет-магазину номенклатурою товарів
- ведення сторінок у соціальних мережах, спілкування з підписниками
- організація рекламних кампаній, налаштування реклами

Голова профспілки

from 06.2013 to 02.2020 (6 years 8 months)
Профспілка Офісу великих платників податків ДПС, Київ (Громадські організації)

За час роботи на посаді голови профспілкової організації Офісу великих платників податків мною було налагоджено роботу профспілки (включаючи шість регіональних підрозділів).

Моїми обов'язками були:

- комунікація з територіальними підрозділами;
- організація конференцій, нарад, семінарів;
- діловодство, організація документообігу;
- забезпечення роботи офісу (закупівлі необхідних матеріалів, канцтоварів, техніки, вибір подарунків та ін.);
- укомплектування пакетів первинних бухгалтерських документів для обміну з контрагентами;
- щоденне спілкування зі співробітниками офісу (загальна чисельність колективу 600 чол);
- підготовка аналітичних та/або візуальних матеріалів для нарад (презентації, таблиці та ін.);
- організація колективних заходів (офіційних, державних, святкових);
- підписання договорів з партнерами офісу (санаторії, медичні установи, івент-агенції та ін);
- телефонні перемовини, інтернет-комунікація у меседжерах з поточних питань роботи;
- створення публікацій для сторінок у соціальних мережах;
- створення звітів щодо результатів роботи;

У період роботи на попередній посаді я брала участь у міжнародних заходах (форумах), спілкувалася з високопосадовцями і рядовими держслужбовцями. Розумію та застосовую правила ділової комунікації, етичної поведінки та листування.

Education

КНЕУ ім.В.Гетьмана

Фінанси, Київ
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Office Email Ведення соціальних мереж Google Docs Розробка плакатів Canva Google Планування Telegram Viber Ведення звітності Проведення презентацій PicsArt WhatsApp Crello Приват24 Створення буклетів Вміння організовувати роботу Володіння комп'ютерною та оргтехнікою Написання та редагування текстів Створення презентацій та інших візуальних матеріалів Пошук інформації, контрагентів, постачальників, підрядників Наповнення контентом сторінок у соціальних мережах Переклад текстів з російської на українську та навпаки Вміння організовувати (заходи, події)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Не маю шкідливих звичок (не палю, не вживаю алкоголь).
Маю водійське посвідчення категорії В та біометричний закордонний паспорт.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: