Resume from April 30, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5937640

Аудитор, бухгалтер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Chernihiv
Ready to work:
Chernihiv, Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заст.нач.відділу вн.аудиту банку, головний бухгалтер ПрАТ, ТОВ, ФОП

from 04.2016 to now (8 years 1 month)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

- заступник начальника відділу внутрішнього аудиту комерційного банку /основна/;
- фінансово-економічне управління банку - планування, аналіз, звітність, листування, контакт з контролюючими органами, контроль за дотриманням банківського законодавства, нормативно-правових актів НБУ, у тому числі за дотриманням нормативних вимог щодо розміру капіталу, економічних нормативів, лімітів відкритої валютної позиції, формування резервів за активними операціями, резервного фонду, нормативів обов'язкового резервування; оперативний та комплексний аналіз фінансового стану, розгляд проектів законів та нормативно-правових актів. Організація адміністративно - господарської діяльності та діловодства підрозділу; забезпечення керівництво інформацією, необхідною для прийняття управлінських рішень;
-за сумісництвом головний, единий бухгалтер /в тому числі віддалений доступ/ ПрАТ, ТОВ (весь перелік бухгалтерської і кадрової роботи), ФОП.
Ключові досягнення: забезпечення ефективного обліку та контролю протягом тривалого часу (відсутність з боку контролюючих органів штрафних санкцій); розробка та впровадження власної адаптивної управлінської звітності; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Головний бухгалтер

from 04.2016 to now (8 years 1 month)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

квітень 2016 - даний час: бухгалтерські та консалтингові послуги
на віддаленому доступі, аудит комерційного банку.
Обов’язки: повний спектр бухгалтерських послуг, зокрема: ЗЕД, ОЗНА, банк, каса, зовнішня / внутрішня поточна господарська діяльність, розрахунки / звірки з постачальниками, нарахування / виплата / облік витрат на відрядження, розрахунок / виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних, проведення інвентаризацій, ведення кадрової роботи, тощо, звітність (податкова, пенсійна, статистична, управлінська), послуги аудитора.
Ключові досягнення: забезпечення ефективного обліку та контролю протягом тривалого часу; розробка та впровадження власної адаптивної аналітичної звітності,
що забезпечує ефективний контроль діяльності, дозволяє мінімізувати час для проведення щоденної поточної роботи; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Заст.нач.відділу вн.аудиту /основна/, головний бухгалтер /сумісництво/

from 12.2002 to 05.2023 (20 years 5 months)
комерційний банк, ПрАТ, ТОВ, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов’язки: аудит комерційних банків - юридичних осіб (у т.ч. керівник структурних підрозділів та аудиторських бригад), аналіз якості менеджменту, ліквідності, капіталу, активів - пасивів, операційних ризиків, інформаційних технологій, інш. ).
Ключові досягнення: забезпечення ефективного, якісного аудиту та роботи підлеглих протягом тривалого часу; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Education

ЧТІ

Бухоблік, аудит, Чернигов
Higher, from 1992 to 1994 (1 year 10 months)

КПІ

Механічний, Киев
Higher, from 1979 to 1984 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Академія банківської справи НБУ

курси, семінари щорічно з 2002 року

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet 1С:Бухгалтерія MS PowerPoint Email Windows Бухгалтерський облік MS Access Соната САПР Ведення звітності Управлінські навички Уміння аналізувати Багатозадачність Знание законодательства и нормативно-правовых актов Впевнено працюю з ПК і ПЗ Аналітик

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Disability

2nd degree.
Заміна кульшового суглоба.

Additional information

Куфаєв Володимир
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section).

Ключові компетенції:
• Організація, керівництво, оптимізація та супроводження складних проектів;
• аудит, економічний аналіз, консалтинг;
• впевнена робота з великим масивом інформації (підготовка/ обробка/аналіз/звітність); досвідчений користувач ПЗ (Windows, MS Office /Excel, Word, Access, PowerPoint/, Інтернет, електронна пошта, 1С Бухгалтерія, SAP, МЕДОК, Соната, тощо);
• маркетингові дослідження та їх аналіз, планування (поточне, стратегічне);
• керівництво колективом чисельністю до 30 чоловік;
• організація, налагодження та підтримка ділових відносин, спілкування / зустрічі / листування з органами законодавчої та виконавчої влади, правоохоронними органами, банками, юридичними та фізичними особами (партнерами та потенційними клієнтами), підготовка роз’яснень щодо застосування законодавства;
• організація адміністративно - господарської діяльності та діловодства підрозділу; забезпечення керівництво інформацією, необхідною для виконання бізнес - задач; координація його діяльності, формування графіків ділових нарад, перемовин, тощо.
• бухгалтерський / податковий / управлінський облік (банк, каса, зовнішня/внутрішня поточна господарська діяльність, розрахунки/ звірки з постачальниками, нарахування/виплата/облік витрат на відрядження, розрахунок/ виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних, компенсацій, проведення інвентаризацій, кадри, тощо), звітність (податкова, пенсійна, статистична, управлінська);
Постійно підвищую кваліфікацію, удосконалюю досвід .

Додаткові відомості:
Знаю пов`язане з виконанням професійних функцій законодавство України, нормативно-правові акти Національного банку, бухгалтерський \ податковий облік, МСФЗ/МСБО.
Впевнено працюю з великим масивом інформації (підготовка/ обробка/аналіз/звітність), офісним обладнанням, ПК.
Особисті якості та здібності: аналітичне мислення, робота в умовах багатозадачності, цілеспрямованість, відповідальність, неконфліктність, стресостійкість, ініціативність та самостійність в прийнятті рішень, навички фундаментальних економічних досліджень (маю наукові статті).
Знання мов: українська та російська – вільне володіння.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: