Resume from April 25, 2024 PRO

Микола

Директор з комунікацій

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з комунікацій

from 06.2020 to now (3 years 10 months)
Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Підготовка та впровадження стратегії присутності у медіа просторі CASE Україна;
- Проведення заходів для преси.
- У рамках Media Relations постійна підтримка зв’язків з загальнонаціональними ЗМІ;
- Маркетинг у соціальних media. Зокрема, розвиток Telegram-каналу (14,8 тис. підписників) та YouTube-каналу (63 тис. підписників) "Ціна держави";
- Координація проекту «Економіка на війні»: організація заходів; комунікація з медіа; підготовка звітності для донора; відстеження виконання КРІ проекту тощо.
- Розробка та запуск онлайн-інструментів (симулятор бюджету ОТГ): підготовка та затвердження концепції, технічного завдання, проведення тендерів, контроль підрядників у рамках впровадження, промоція тощо);
- Розробка та проведення національних інформаційно-просвітницьких кампаній (скасування обов'язковості актів виконаних робіт, скасування митних бар’єрів при імпорті вживаних авто; ефективність діяльності Національного банку України; реформування пенсійної системи; розмір держави та скорочення перерозподілу ВВП через державу тощо).
- Створення просвітницьких відео про економіку (для широкої аудиторії, вчителів шкіл, журналістів тощо): підготовка бріфу, змісту, проведення тендерних закупівель, контроль роботи виконавця. Розміщення відео на телебаченні.
- Розробка та поширення просвітницьких промоційних матеріалів для різних цільових аудиторій на національному рівні.
- Підготовка та розміщення експертних публікацій в загальнодержавних медіа.
- Підготовка та здійснення інформаційних розсилок серед експертного середовища, ЗМІ, донорів, міжнародних організацій, зацікавлених осіб про діяльність та новини CASE Україна.
- Координація інформаційного висвітлення та запровадження онлайн-симуляторів та інтерактивних бюджетів шкіл у 50 ОТГ 10 областей. Проведення навчання (вебінари, тренінги) для адміністрацій ОТГ щодо використання онлайн-інструментів для взаємодії із місцевим населенням, підготовка і поширення серед місцевих та регіональних ЗМІ, а також у соціальних медіа інформаційних матеріалів про запровадження, проведення публічних презентацій симуляторів.

Консультант з проведення інформаційної кампанії

from 05.2019 to 07.2019 (2 months)
Проект Світового банку "Зміцнення науково обґрунтованої розробки державної політики" (Міністерство освіти і науки України), Київ (Освіта, наука)

Проведення інформаційної кампанії про результати розробки онлайн-системи «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту (АІКОМ)» та порталу відкритих даних на її основі.

Функції:
- Розробка та впровадження комунікаційної стратегії;
- Розробка та поширення у соціальних медіа тематичного відеоролика;
- Розробка та поширення інформаційних та роз'яснювальних матеріалів (прес-релізи, аналітичні статті, візуалізації) в регіональних та національних медіа;
- Проведення рекламних кампаній у соціальні мережі Facebook;
- Організація прес-конференції для презентації медіа, експертам та освітянам онлайн-системи.

Консультант з інформаційно-роз’яснювальної роботи

from 11.2018 to 06.2020 (1 year 7 months)
Проект Світового банку "Модернізація системи соціальної підтримки населення України" (Міністерство соціальної політики України), Київ (Державні організації)

Функції:
- Дослідження ринку для забезпечення тендерів з надання комунікаційних послуг. Підготовка цінових пропозицій та іншої документації для закупівель;
- Підготовка Міністерству стратегії та плану заходів щодо комунікаційного супроводження проекту;
- Забезпечення медіа-супроводу заходів проекту та моніторинг інформації про заходи та події Проекту;
- Підготовка публікацій для розміщення на сторінках заступників Міністра у соціальних медіа;
- Підготовка інформаційних матеріалів та медіа-продуктів Проекту;
- Розміщення у ЗМІ інформації про діяльність проекту;
- Моніторинг виконання запланованих заходів (прес-заходи, media relations, промоційні просвітницькі матеріали, відеоролики, інтернет-сайти та онлайн-інструменти тощо) та адміністрування контрактів (включаючи прийомку результатів), які стосуються PR- та освітньо-роз'яснювальних заходів по проекту; аналіз відхилень від планів впровадження, ризиків та пропонованих заходів щодо їх мінімізації;
- Надання консультаційної підтримки Міністерству соціальної політики щодо ефективного впровадження комунікаційних заходів Проекту.

Консультант з комунікацій

from 08.2017 to 10.2018 (1 year 2 months)
Асоціація споживачів енергетики та комунальних послуг, Київ (Енергетика)

Функції:

- Розробка інтернет-сайтів для Асоціації та онлайн-лічильника «Роттердам+». Наповнення ресурсів актуальної інформацією, що стосується енергетики та комунальних послуг;
- Проведення інформаційних кампанії у соціальних медіа щодо змін тарифної політики в енергетиці та скасування формули «Роттердам+»;
- Підготовка публікацій та візуалізацій на енергетичну тематику;
- Адміністрування та наповнення сторінок у соціальних медіа;
- Проведення рекламних кампаній у Facebook;
- Участь у розробці агітаційних та промо-матеріалів щодо змін тарифної політики в енергетиці.

Координатор програми з питань комунікацій

from 04.2015 to 12.2017 (2 years 8 months)
Програма USAID "Лідерство в економічному врядуванні", Київ (Недержавні організації / NGO)

Функції:
- Розробка та комунікаційна підтримка 4 адвокаційних кампаній на користь законодавчих ініціатив, спрямованих на поліпшення ділового клімату в Україні (законопроекту №4496 про скасування адміністративних бар'єрів при експорті послуг; включення частини про підключення до електромереж у законопроект про енергоринок; законопроект №7326 щодо посилення захисту суб'єктів господарювання від неправомірних дій посадових осіб; законопроект 2702-д щодо врегулювання розміщення зовнішньої реклами);
- Проведення кількох десятків заходів для преси, в яких взяли участь представники таких ЗМІ, як: Українська правда, Дзеркало тижня, Ліга.net, УНІАН, Інтерфакс, Цензор, Новое время, Громадське радіо, Громадське телебачення, Еспресо.TV, Прямой телеканал, 5 канал тощо;
- Підвищення інституційної спроможності регіональних бізнес-асоціацій у сфері комунікацій (розробка 5 комунікаційних стратегій, посилення присутності в соціальних медіа, розробка та просування власних сайтів організацій);
- Проведення адвокаційних кампаній бізнес-асоціацій на регіональному та національному рівні з метою просування інтересів малого та середнього бізнесу;
- Розробка концепції та реалізація веб-сайту, що є ресурсним центром для малого і середнього бізнесу України. Розроблений сайт містить: каталог ресурсів для експортерів; програму тренінгів для експортерів: каталог інституцій підтримки малого і середнього бізнесу; інфографіки щодо законодавчих, що стосуються діяльності малого і середнього бізнесу; інформаційні бюлетені для експортерів та огляди законодавчих змін.
- Розробка та поширення просвітницьких промоційних матеріалів для регіональних бізнес-асоціацій, місцевих органів влади, народних депутатів, центральних органів влади, журналістів та експертів.

Директор з комунікацій

from 03.2015 to 11.2018 (3 years 8 months)
Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна, Київ (Недержавні організації / NGO)

Координував інформаційно-просвітницькі проекти, за фінансування World Economic Forum, Європейської Комісії, USAID, SIDA, NED, Інституту відкритого суспільства, Міжнародної мережі «Атлас», Посольств Великої Британії, Швейцарії, Чеської Республіки та США

Функції:
- Підготовка та впровадження довгострокової стратегії присутності у медіа просторі CASE Україна;
- Проведення численних заходів для преси, в яких брали участь представники різних ЗМІ (зокрема, це газета «Дзеркало тижня», Delo.ua, Економічна правда, БізнесЦензор, «Бизнес», Ліга.net, Новое время. Бизнес, UA Перший (програма «Перша шпальта»), 5 канал, ZIK, Еспресо.TV, Deutsche Welle, Радіо «Свобода», Bloomberg).
- У рамках Media Relations постійна підтримка зв'язків з такими загальнонаціональними ЗМІ, як Економічна правда, Новое время, Deutsche Welle, Радіо Свобода, ZIK;
- Маркетинг у соціальних мережах;
- Розробка та запуск онлайн-інструментів (онлайн-калькулятори, симулятори бюджетів, просвітницькі онлайн-ігри тощо): підготовка та затвердження концепції, технічного завдання, проведення тендерів, контроль підрядників у рамках впровадження, промоція тощо);
- Розробка та проведення 5 національних інформаційно-просвітницьких кампаній (зокрема, фінансової прозорості державних підприємств, пенсійної реформи, обізнаності громадян щодо бюджетної політики, обізнаності громадян щодо сплати податків та державних витрат, реформа митниці та протидії контрабанді);
- Створення просвітницьких відео про економіку (для широкої аудиторії, вчителів шкіл, журналістів тощо): підготовка бріфу, змісту, проведення тендерних закупівель, контроль роботи виконавця. Розміщення відео на телебаченні;
- Розробка та поширення просвітницьких промоційних матеріалів для різних цільових аудиторій на національному рівні.

Начальник відділу інтернет-комунікацій

from 06.2013 to 02.2015 (1 year 8 months)
"Метінвест Холдинг", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Функції:

- Дослідження ринку, організація тендерів і закупок послуг у постачальників;
- Створення відділу (пошук персоналу, визначення посадових обов'язків, контроль над роботою);
- Розробка та впровадження стратегії присутності компанії в інтернет-середовищі;
- Менеджмент проекту з просування веб-сайту;
- Створення та розбудова представництв в соціальних медіа (social media marketing);
- Моніторинг згадок компанії в мережі;
- Прогнозування та протидія інформаційним ризикам;
- Blogger relations: налагодження стосунків із трендсеттерами у мережі;
- Проведення інформаційних кампаній в інтернеті;
- Координація інтернет-комунікацій 16 активів холдингу (заводи, гірничо-збагачувальні комбінати, компанії з логістики тощо) та дистрибуції, що охоплюють 38 країн Європі, Азії, Африки та Північної Америки.
- Розробка спонсорських договорів (зокрема, ФК «Шахтар»), ведення переговорів з метою використання комунікаційних каналів (офіційний сайт, корпоративне видання, буклети, представництва у соціальних медіа, рекламні площі Донбас Арени, відеоролики тощо) отримувача спонсорської підтримки для підвищення іміджу компанії.

Керівник проекту

from 12.2012 to 06.2013 (6 months)
Data Journalism School (проект порталу Texty.org.ua), Київ (ЗМІ, медіа)

Автор ідеї, співзасновник та керівник першого в Україні освітнього проекту для навчання візуалізації даних (інфографіці) та маркетингу у соціальних мережах для журналістів, маркетологів, PR-спеціалістів, дизайнерів загальної кількістю понад 300 осіб.

Функції:
- Розробка навчального курсу;
- Розробка брендового стилю;
- Пошук і залучення слухачів навчальних курсів;
- PR-підтримка школи.

Керівник digital-напрямку

from 05.2012 to 10.2012 (5 months)
Передвиборчий штаб кандидата по одномандатному мажоритарному округу, Київ (Політика / Вибори)

Функції:
- Розробка та впровадження передвиборчої стратегії в інтернет-просторі;
- Комунікація з інтернет-середовищем;
комунікація зі ЗМІ та збільшення цимтування у традиційних медіа;
- Рекрутинг волонтерів;
- Фандрайзинг.

Співзасновник і керівник проекту

from 03.2012 to 06.2013 (1 year 3 months)
Ініціатива «Дріжджі», Київ (Недержавні організації / NGO)

Ведення офіційних екаунтів у Facebook і Вконтакте, комунікація з волонтерами, інформаційний супровід оффлайн-активності, підготовка звітів і статтей.

Залучено понад 300 волонтерів, які за рік відвідали 600 закладів громадського харчування й поліпшили якість обслуговування клієнтів у 71% ресторанів, барів, кафе тощо. Створили онлайн-карту закладів, які порушують/дотримуються прав споживачів. Про активність Ініціативи розповідали такі медіа, як Korrespondent.net, 5 Канал, Канал 24, Радіо "Свобода", Українська правда, Gazeta.ua, «Український тиждень» тощо. Все це було забезпечено при нульовому бюджеті.

Розробник та викладач курсу

from 09.2010 to 12.2011 (1 year 3 months)
Інститут екуменічних студій Українського католицького університету, Львів (Освіта, наука)

Розробник та викладач курсу «Соціальні медіа: інформаційно-комунікаційні технології у добу глобалізації». Створив власну програму та лекційний матеріал з навчання соціальним медіа.

Керівник проекту

from 09.2010 to 05.2011 (8 months)
Грантовий проект "Академія блогослов'я для громадських активістів та журналістів", Київ (Недержавні організації / NGO)

Керівник проекту (в рамках підтримки Міжнародного благодійного фонду «Відродження»), розробник дистанційного курсу з навчання комунікаційного просування за допомогою блогінгу (першій та унікальний курс в СНД). Розробив ексклюзивний лекційний і практичний матеріали. Провів навчання для 50 осіб із 12 регіонів України, які успішно закінчили курс.

Консультант народного депутата

from 06.2010 to 08.2011 (1 year 2 months)
Верховна Рада України, Київ (Державні організації)

Консультант народного депутата з соціальних медіа.

Відповідав за:
планування контенту;
підготовка матеріалів для постигну;
взаємодія із блогерами, користувачами соціальних мереж;
підготовка виступів, презентацій (Odessa Camp, Bridge Camp, Media mobilization, Udivi.net), інтерв'ю, статей (AIN.ua, Telekritika.ua) з профільної тематики (соціальні медіа і трансформація суспільства, blogger relations);
організація через соціальні медіа конкретних громадських ініціатив і впливу на громадські процеси (боротьба із незаконним заводом зі спалення сміття у Солом'янському районі восени 2010 року);
проведення рекламних кампаній у Facebook;
щотижневий аналіз екаунтів у соціальних медіа (щотижневий аналітичний звіт);
удосконалив систему статистики та показників ефективності соціальних медіа.

Прес-секретар

from 09.2009 to 10.2010 (1 year 1 month)
Міжнародний благодійний фонд "Карітас України", Київ (Недержавні організації / NGO)

Основними напрямками роботи фонду є: допомога людям з інвалідністю, протидія торгівлі людьми, домашня опіка, гуманітарні проекти, робота з дітьми та молоддю.

Функції:
- Розробка та впровадження стратегії присутності фонду в інтернет-середовищі;
- Створення та розбудова представництв в соціальних медіа (social media marketing);
- Розвиток інтернет-проекту фонду Kids.net;
- Проведення національних інформаційно-просвітницьких щодо дітей сиріт, дітей у кризових сім'ях;
- Комунікація з міжнародними партнерами щодо участі фонду у міжнародних проектах. Координація участі фонду від України в європейській просвітницькій кампанії щодо протидії бідності на континенті Zero Poverty;
- Адміністрування та розвитку інтернет-сайтів організації;
- Підготовка прес-заходів (прес-сніданки, прес-конференції, презентації, прес-тури);
- Підготовка корпоративного електронного обіжника;
- Підготовка щорічного звіту фонду;
- Media relations;
- Моніторинг згадок фонду у ЗМІ та соціальних медіа.

Кореспондент

from 01.2009 to 04.2009 (3 months)
Видавничий дім "Коммерсантъ-Украина", Київ (ЗМІ, медіа)

Пошук новин і написання матеріалів, що торкаються транспортної галузі та машинобудування.

Кореспондент

from 09.2007 to 12.2008 (1 year 3 months)
ПІІ „Перехід Бізнес Паблішнг", журнал "Деловой", Київ (ЗМІ, медіа)

Кореспондент розділу "Компанії і люди".
Спеціалізація на темах "Прихований ринок", "Перспективний ринок", "Авторитет", "Персони галузі".
Написання розслідувань, аналітичних статей, інтерв'ю, репортажів та новин на ділову тематику.

Education

Мурманский государственный педагогический университет

Мурманский государственный педагогический университет, Мурманск
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Національний університет “Києво-Могилянська академія”, Digital Future of Journalism

2012-2013, 9 місяців

Europos Humanitarinis Universitetas (Вільнюс, Литва), Курси "Соціальна і політична філософія", "Порівняльна політика"

2009, 6 місяців

Український католицький університет, релігійна журналістика

2009-2010, 2 роки

Тренінг Проекту з розвитку нових медіа в Україні Medianext "Курс з комунікацій в нових медіа. Як привабити нові аудиторії"

2009

Тренінг "Розвиток судової журналістики в Україні", в рамках проекту USAID "Україна: верховенство права"

2008, 1 місяць

Літня філософська школа Українського католицького університу "Християнські цінності в публічній сфері"

2009, 1 місяць

Media Training on Roma Minority and Ethical Reporting (Council of Europe, European Commission)

2009, 1 місяць

Університет журналістської майстерності, курс "Сучасна журналістика"

2008, 1 місяць

Управління молодіжною організацією (Всеукраїнська школа молодіжних лідерів)

2007, 1 місяць

Knowledge and skills

Користувач ПК

Language proficiencies

English — average

Additional information

- Проект "Ціна держави" визнано у 2016 році найкращим україномовним онлайн-проектом на міжнародному конкурсі The Bobs - Best of Online Activism, який проводить Deutsche Welle.

- Нагорода «Піранья року 2018» за найкращу національну просвітницьку кампанія у громадському секторі.

- Організатор першої конференції з соціальних медіа в Україні для християнських церков і релігійних організацій Media Mobilization.

- Спікер низки профільних конференції з інтернет-комунікацій та тренінгів з навчання сучасним комунікаційним технологіям для громадських активістів, блогерів і журналістів (організаторами виступали GIZ, SIDA, USAID, Посольство США в Україні, Посольство Великої Британії в Україні, ПРООН тощо).

- За активну діяльність в українській діаспорі Росії був відзначений Почесними грамотами від Львівської обласної державної адміністрації та Міжнародного інституту, освіти, культури та зв'язків з діаспорою Національного університету «Львівська політехніка».

- Член експертного кола щомісячного рейтингу найвпливовіших людей України "Перша сотня", організатори якого були тижневик "Главред" і Фонд "Демократичні ініціативи" (січень 2009-липень 2010).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: