Resume from April 12, 2023

Олена

HR-керівник, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Державниц економіко-технологічний університет транспорту

Фінанси і кредит, Київ
Higher, from 2011 to 2012 (1 year)

Київський університет економіки і технологій транспорту

Управління процесами перевезень, Київ
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Additional education and certificates

Data BI excel

2021, 1,5 міс

Additional information

Поета Олена Миколаївна
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 03.06.1981
Громадянство: громадянка України
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: Київський університет економіки і технологій транспорту, Київ (1998-2003), Управління процесами перевезень, інженер.
Київський університет економіки і технологій транспорту, Київ (2011-2012), Фінанси і кредит, економіст. Професійний досвід:
Начальник відділу соціального діалогу та управління колективними договорами Управління соціальної політики HR вертикалі АТ «Укрзалізниця», (2018 – по теперішній час);
Професійні навики:
• Організація соціального діалогу з профспілковою стороною та врегулювання спірних питань;
• Участь у формуванні проєкту єдиного колективного договору Товариства;
• Організація здійснення заходів з внесення змін та доповнень до діючих колективних договорів (понад 780 колдоговорів) та додатків, положень до них;
• Вміле застосування діючого законодавства та нормативно-правових актів;
• Бюджетування витрат на колективний договір;
• Організація проведення переговорів, нарад, засідань та корпоративних заходів;
• Складання планів за схемою пріоритетності, досвід стратегічного планування;
• Організація проведення засідань комісій з питань оплати праці та соціальних питань;
• Побудова ефективних комунікацій з керівниками департаментів в частині реалізації стратегії С&B;
• Координація соціального блоку в Товаристві та його структурних підрозділах;
• Організація підготовки аналітичних звітів та презентацій за результатами виконаних завдань;
• Організація ефективної роботи відділу та Управління;
Начальник відділу організації внутрішніх структурних перетворень, Департаменту реформування та корпоративного розвитку АТ «Укрзалізниця», (10.2016 – 10.2018);
Професійні навики:
• Участь у формування стратегії товариства;
• Формування організаційної структури;
• Участь у розробці проєктів нормативно-правових актів, організаційно-нормативних документів (положень) структурних підрозділів Товариства та методичних рекомендацій з питань структурних перетворень;
• Координація роботи комісій з реорганізації Державної адміністрації залізничного транспорту та підприємств, на базі яких утворено АТ «Укрзалізниця»;
• Забезпечення ефективної взаємодії (в частині управління процесами структурних перетворень);
• Постійне листування з державними установами, відповіді на адвокатські запити щодо врегулювання проблемних питань;
• Підготовка та супровід документів, пов'язаних з реформуванням відповідно до Державної цільової програми реформування залізничного транспорту України, інформаційно-аналітичних матеріалів, проєктів установчих документів;
• Реєстраційні дії (зміна відомостей про юридичну особу, утворення філій та ін. дії в Єдиному державному реєстрі);
• Успішне проходження перевірок Ernst&Young та контролюючими органами.
Провідний інженер з організації та нормування праці Філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця», (08.2003 – 10.2016);
Професійні навики:
• Формування організаційної структури та штатних розписів;
• Розрахунок чисельності персоналу;
• Розробка та впровадження посадових інструкцій;
• Підготовка пропозицій, проєктів, планів, обґрунтувань щодо приведення штатної чисельності працівників до обсягів виконуваних робіт;
• Участь у розробці та впровадження системи оплати праці і мотиваційних програм;
• Проведення оглядів заробітних плат та оцінки посад, облік робочого часу;
• Проведення засідань комісій з питань оплати праці та соціальних питань;
• Участь у співбесідах та процесі адаптації персоналу;
• Участь в роботі кваліфікаційної комісії;
• Забезпечення функціонування системи розрахунків заробітної плати;
• Організація виконання заходів з внутрішніх структурних перетворень, зокрема злиття структурних підрозділів;
• Складання графіків робочого часу, обробка табелів обліку використання робочого часу;
• Проведення фото-хронометражних спостережень робочого часу працівників;
• Успішне проходження перевірок Ernst&Young та державними органами.
Курси перепідготовки та підвищення кваліфікації: «КОРТЕКС» курс лекцій за програмою «Атестація робочих місць за умовами праці. Охорона праці на підприємстві» 2003 рік
Додатково: ПК, Автоматизована система управління – кадри, Lotus Notus, АСБО Фобос – досвідчений користувач.
Володіння мовами: українська – вільно, російська – вільно, англійська - рre-intermediate.
Додаткові відомості: Водійське посвідчення категорії «В».
Хобі – література, психологія, подорожі, спорт
Особисті якості: організаційні та аналітичні навички, стійкість до стресових та конфліктних ситуацій, націленість на результат, високий рівень самоорганізації та створення сприятливого мікроклімату у колективі. Активність, системний лідер, ініціативність, тактовність, комунікабельність, цілеспрямованість, здібність до швидкого оволодіння знаннями, відповідальність, творчій підхід до вирішення питань

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: