Resume from May 29, 2023 PRO

Ірина

Менеджер, керівник, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з навчання персоналу

from 05.2018 to 09.2020 (2 years 4 months)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
- розробка і впровадження програм навчання;
- підготовка навчальних, інформаційних, методичних матеріалів для навчання;
- проведення навчання, консультація працівників в період адаптації;
- розробка оцінки, тестувань для персоналу;
- проведення оцінки персоналу;
- розробка та впровадження внутрішніх робочих документів підприємства (інструкції, положення, стандарти);
- організація та проведення заходів на підприємстві.

Керуючий магазином

from 04.2017 to 05.2018 (1 year 1 month)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).

Керуючий магазином

from 03.2008 to 02.2017 (8 years 11 months)
ТзОВ "Пакко Холдинг", Хмельницкий (мережа супермаркетів "Вопак", працювала на різних форматах магазинів площею від 400 м2 до 500 м2 , наявність на магазинах виробничих цехів: «Пекарня», «Кулінарія» та централізованого «М`ясного цеху»)

Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).

Education

Професійно-технічне училище 24

Контролер-касир продовольчих товарів, Хмельницкий
Specialized secondary, from 1994 to 1995 (9 months)

Knowledge and skills

Знання офісних програм СПРУТ-ТП

Additional information

Водійське посвідчення категорії B

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: