Resume from April 25, 2024

Катерина

Главный бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Резюме
П.І.Б.: (Данченко Катерина Володимирівна)
Моб.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
1990-1992 р.р. Технікум Радянської торгівлі м.Омськ Організація торгівлі та товарознавство продовольчих товарівтоварознавець-організатор
1996-2002 р.р. Черкаський державний технологічний університетОблік та аудитекономіст

Досвід роботи:
З червня 2020р. по 31 серпня 2022р.
Місце роботи: Служби у справах дітей та сім’ї Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Посада: головний спеціаліст -бухгалтер (єдиний), уповноважена особа щодо проведення допорогових закупівель.
Посадові обов’язки:
-виконання функцій та обов’язків у сфері бухгалтерського обліку та звітності, спрямованих на виконання завдань, покладених державою;
-організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контролює дотримання правил його ведення;
- проводить нарахування заробітної плати;
- облік і контроль за надходженням і використанням бюджетних асигнувань;
-веду облік і контроль за надходженням і використанням бюджетних асигнувань;
- складаю розрахунок до бюджетного запиту;
- складаю кошторис, бюджетний запит;
- здійснюю документообіг в органах Державного казначейства;
-складаю меморіальні ордери та веде головну книгу;
-складаю та надаю в відповідні органи місячну, квартальну та річну звітність;
-укладаю договори з постачальниками;
- працює в інформаційній системі забезпечення електронних закупівель Е – TENDER;
З листопад 2019р. по червень 2020р. Місце роботи: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Посада: головний спеціаліст внутрішнього аудиту Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Посадові обов’язки: В Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за мною закріплено наступні функції:
- надаю незалежні висновки та рекомендації за результатами здійснення контролю за ефективністю діяльності та дотриманням законодавства;
•проведення аналізу та оцінки стану фінансової і господарської діяльності підконтрольних суб'єктів;
•обґрунтованості планування надходжень і витрат бюджету;
•запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів;
З травня 2015 р. по листопад 2019р. Місце роботи: ГУ ДФС у м. Києві.
Посада: головний державній ревізор-інспектор відділу планових перевірок самозайнятих осіб управління податкових перевірок фізичних осіб ГУ ДПС у м. Києві.
Посадові обов’язки: У відділі планових перевірок самозайнятих осіб управління податкових перевірок фізичних осіб за мною закріплено наступні функції:
– приймати участь у проведенні планових та позапланових документальних перевірок з питань дотримання вимог чинного податкового законодавства, правильності обчислення, повноти та своєчасності сплати до бюджетів податків, зборів (обов’язкових платежів);
З червеня 2011 р.
По травень -2015 Місце роботи: філіал №1 ТОВ «ВКП Форсаж»
Посада: Бухгалтер філіала .
Посадові обов’язки:
ведення бухгалтерського, податкового та складського обліку;
складання та подання звітності;
нарахування з\п;
прийом, перевірка та обробка документації;
оформлення документів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами,
економічний аналіз роботи підприємства, планування майбутніх витрат;
Знання 1С, M.E.Doc, MS Office (Excel, Word, Outlook)
З Вересеня 2002 р.
по березень 2008р р.Місце роботи: ФО-П Данченко О.В.
Посада: менеджера, бухгалтер.
Посадові обов’язки: управління фінансовими справами, пов'язаними з діяльністю підприємства, оформлення документів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами;
економічний аналіз работи підприємства, планування майбутніх витрат;
управління персоналом, підбір персоналу, складання та подання звітності, ведення бухгалтерського, податкового та складського обліку,
Жовтень 1997 р.
травень 2001 р.Місце роботи: Відділення Державного казначейства України у м. Черкасах
Посада: економіст І категорії відділу розмежування та оперативно-аналітичного обліку державних доходів
Посадові обов’язки: щоденний розподіл платежів, що надійшли на рахунки державного та місцевих бюджетів, розбір нез’ясованих платежів.
з вересень 1993р.
по жовтень 1997 р. Місце роботи: Державна інспекція з контролю за цінами по Черкаській області.
Посада:Державний інспектор.
Посадові обов’язки: здійснювала цінові спостереження, проводила моніторинг цін (тарифів) на соціально значущі товари та послуги.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: