Resume from May 15, 2024 PRO

Лілія

Бізнес-асистент, координатор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник технічного директора

from 02.2020 to now (4 years 3 months)
ТОВ "Завод Євроформат", Київ (Провідний український виробник ліфтів із виробничими потужностями у місті Києві, що експортує продукцію до країн Європи.)

- участь у переговорах, ділових зустрічах;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника;
- ведення протоколів та інших документів, оформлення ходу та результатів зустрічей, переговорів, нарад;
- здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та подання керівнику;
- ведення бюджету;
- контроль планової роботи на підприємстві;
- контроль обліку робочого часу працівників;
- за дорученням керівника погодження окремих питань із працівниками інших відділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника, контроль їх виконання;
- планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки тощо);
- друк за вказівкою керівника службових матеріалів, необхідних для його роботи, запровадження інформації до бази даних;
- підготовка необхідних документів, матеріалів та інформації;
- організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань, інших зустрічей;
- фіксація та передача інформації про вхідні дзвінки та інші звернення, що надійшли за його відсутності;
- супровід керівника на зустрічах, у поїздках;
- виконання інших доручень керівника;
- підготовка документів для тендерних закупівель;
- складання презентацій;
- проведення заходів щодо усунення невідповідностей, впровадження корекційних, коригувальних та запобіжних дій.

Помічник керівника (віддалений формат)

from 07.2018 to 02.2020 (1 year 7 months)
ISTI-center, Ізраїль (Організація семінарів для фахівців естетики)

- планування, координація та ведення робочого графіка керівника;
- організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника (документи, листи, факси, листи електронною поштою);
- контроль та продовження терміну дії програм, додатків, документів тощо;
- за дорученням керівника погоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;
- прийняття швидких рішень, які не терплять зволікання;
- участь у переговорах, організація презентації компанії;
- ведення сторінок Instagram, Facebook. Оформлення постів, проведення заходів, комунікація з клієнтами.

Керівник сектору операційного обслуговування юридичних осіб

from 02.2002 to 07.2018 (16 years 5 months)
ПАТ "Перший Український Міжнародний банк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

- контроль, навчання, мотивація підлеглих;
- відкриття/закриття рахунків юридичних осіб;
- ведення розрахунків у системі Клієнт-банк;
- індивідуальна робота з VIP клієнтами;
- ідентифікація, вивчення та аналіз фінансових операцій клієнтів;
- супровід платежів у національній валюті;
- контроль операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
- розміщення депозитів та інших пасивних продуктів;
- супровід купівлі/продажу іноземної валюти;
- проведення розрахунків за зовнішньоекономічними контрактами;
- супровід операцій із блокування/розблокування рахунків клієнтів на підставі рішень суду, державних виконавців, правоохоронних органів.

Економіст-бухгалтер

from 02.2001 to 02.2002 (1 year)
ООО «ДОНИМПЭКС», Макіївка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- оформлення платіжних доручень;
- проведення банківських виписок;
- відкриття та ведення поточних та депозитних рахунків;
- відкриття карткових рахунків та обслуговування пластикових карток;
- контроль ведення документів дня.

Education

Донецький Національний Університет

Економіка підприємства, Донецьк
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Additional education and certificates

«Основи цифрового маркетингу»

2019

«Пошук та залучення клієнтів», «Мистецтво продажів»

2012

«Основи продажів. 9 етапів продажів. Техніка переконання. Створення потреби»

2020

Knowledge and skills

MS Office Email Windows CRM Поштовий клієнт Бітрікс24 Веб-браузери amoCRM Asana

Language proficiencies

English — average

Additional information

Професійні якості: комунікабельна, виконавча, чесна, з усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань, психологічно стійка до стресів, здатна працювати автономно і в колективі, відповідальна, терпляча, організована, орієнтована на результат, легко вчусь.
Маю права водія (категорія «В»).
Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: