Resume from May 23, 2024 PRO

Олена

Адміністратор, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Chervonohrad

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор бази даних

from 02.2020 to 08.2023 (3 years 6 months)
ПП "ДОМ", Київ (Нерухомість)

- комунікація з клієнтами (надання інформації, отримання зворотнього зв'язку, організація переговорного процесу)
- ведення бази даних підприємства (облік договорів, та ін. документації, рух коштів)
- написання, корегування договорів, актів, та ін.документації компанії
- створення інструкцій, презентацій для персоналу
- накладання логотипів для рекламних матеріалів
- керування процесом розміщення реклами, співпраця з сайтами агрегаторами
- керування сайтом компанії (наповнення, внесення змін, доповненнь, технічна підтримка)
- підготовка до проведення семінарів
- закупівля витратних матеріалів
- утримання життєдіяльності офісу і техніки в належному стані

Фахівець з навчання персоналу

from 05.2014 to 10.2019 (5 years 5 months)
ТОВ "ФОРА", Київ (Пошук персоналу, HR)

- навчання, стажування персоналу для магазинів торгової мережі "Фора"(робочі процеси в тз, касова дисципліна), офісних співробітників компанії;
-робота з документацією(заяви, договори);
-написання інструкцій стосовно робочих процессів;
-вдосконалення та оптимізація наповнення робочого матеріалу
-участь у підготовці до тренінгів
-активна робота в телефонному режимі;
- робота з ПЗ FZclient, Rubikon, Asistent;
-робота з корпоративним ПЗ;
-контроль дистанційного навчання;
-оцінка(переатестація персоналу);
-підтримка безперебійної роботи орг.техніки;
-активна комунікація з відділами компанії;
-різнопланові доручення керівництва;
-додатково успішно керувала "пілотним" проектом, який, в результаті, був затверджений на постійній основі.

Оператор комп'ютерного набору(приймальник товарів)

from 02.2010 to 04.2014 (4 years 2 months)
ТОВ "Фора", Київ (Роздрібна торгівля)

-прийом товару та його правильний розподіл;
-поставлення товару на облік;
-правильне ведення товарного обліку(вчасне повернення протермінованого товару, списання, проведення переобліку(як результат мінімальна ДНВ);
-наявність та актуальність цінників та рекламного матеріалу;
-підтримання техніки в робочому стані, вчасне виявлення несправностей(первинне діагностування), звернення до тех.підтимки;
-активна комунікація з бухгалтерією, відділом транспортної логістики, аналітики; службою безпеки.
Паралельно виконувала обов'язки приймальника -наставника, навчала та стажувала новачків обов'язкам та тонкощам професії.
В результаті плідної і гідної праці була переведена в навчальний центр компанії на посаду фахівця з навчання персоналу.

Продавець-консультант

from 12.2005 to 06.2008 (2 years 6 months)
ПП Євсеєва С.В., Київ (Роздрібна торгівля)

- консультація покупців що до продукції та допомога у виборі;
-прийом та розподіл товару;
-переоблік
Збільшила товарообіг шляхом якісної консультації.

Візажист-косметолог

from 03.2004 to 09.2005 (1 year 6 months)
ТОВ "Російська косметика", Київ (Краса, фітнес, спорт)

-консультація клієнта стосовно підбору косметики та доглядом за обличчям і тілом;
-пробний "мейкап"(професійний по замовленню);
-активна співпраця з торговими мережами Brocard, Космо, Watsons(на той час ДЦ Україна)

Education

Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну ім.Сальвадора Далі

Дизайн; дизайнер інтер'єру і ландшафту, Київ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Навчально-професійний центр "Академія мистецтва краси"

Візажист-стиліст, Київ
Specialized secondary, from 2002 to 2004 (2 years)

Вище професійно-технічне училище №46

Швачка-кравець, Київ
Specialized secondary, from 2000 to 2002 (2 years)

Additional education and certificates

Тренінг "Покращення бізнесу шляхом спілкування"

2014

Оператор ПК

2008

Сучасне діловодство

2008

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Outlook Комунікабельність Adobe Клієнтоорієнтованість -грамотність складання та оформлення документів Здатність швидко адаптуватись до змін Висока продуктивність-швидке і якісне виконання задач Вміння зберігати зібраність в напружених ситуаціях Вміння брати на себе відповідальність Вміння правильно розставляти пріоритети Вміння працювати на результат як в команді так і самостійно Робота з програмами MS Office(Word,Excel,PowerPoint,Outlook) Робота в програмі Adobe Photoshop

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості:
-люблю спілкуватись та налагоджувати контакти;
-маю здатність швидко сприймати нову інформацію;
-здатність до аналітичного мислення;
-кмітливість;
-пунктуальність;
-відповідальність;
-завжди досягаю поставлених цілей.

Захоплення:
-дуже люблю подорожувати, планувати та складати маршрути по визначних місцях та пам'ятках міст, гірські маршрути;
-колекціоную цікаві сувеніри з подорожей;
-люблю фотографувати;
- хенд мейд
- живопис

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: