Resume from May 4, 2024 PRO

Лілія

Адміністратор, оператор call-центру, менеджер по роботі з клієнтами, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
52 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер, спеціаліст з тендерних закупівель

from 02.2023 to now (1 year 3 months)
Скрито, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Адміністратор

from 01.2022 to 12.2022 (11 months)
ТОВ "МИКРО-ПАУДЕР УКРАІНА, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Архіваріус

from 05.2021 to 05.2022 (1 year)
ТД "Лепрекон", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Менеджер по адміністративно-господарчої частині

from 07.2020 to 12.2020 (5 months)
ЧП Мастер-А, Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Начальник адміністративно-господарчого відділу

from 06.2019 to 03.2020 (9 months)
АТ ЗАЛК, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Секретар

from 11.2018 to 06.2019 (7 months)
Запорізька гімназія 50, Запоріжжя (Освіта, наука)

Заведуюча канцелярією

from 10.2007 to 11.2018 (11 years 1 month)
АТ "ЗАлК", Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення діловодства,архива предприємства та кадрового діловодства ( відділ кадрів предприємства)

Секретарь руководителя

from 09.2004 to 10.2007 (3 years 1 month)
АТ ЗАлК, Запорожье (Металургійна промисловість, металообробка)

Кладовщик, вихователь

from 04.1997 to 09.2004 (7 years 5 months)
АТ "ЗАлК", Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Education

ЗГІА

Промтеплоенергетика, Запоріжжя
Higher, from 1985 to 1991 (6 years)

Additional education and certificates

Електротехнічний колледж архівна справа і діловодство

2004

Knowledge and skills

Умение работать в системе электронного документооброта MS Excel MS Word Пользователь ПК Знание офисных программ Организаторские способности Обучаемость Работа в команде Обеспечение жизнедеятельности офиса Самостоятельное принятие решений Знание действующего трудового законодательства Умение вести деловую переписку; Работы с оргтехникой и электронной почтой Умение управлять бюджетом отдела Вести кадровое делопроизводство Опыт подготовки и сопровождения документов для участия в тендере Уповноважена особа госзакупівель на Прозорро Ведення документації Адміністрування офісу

Language proficiencies

French — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: