Resume from February 10, 2020

Світлана

Секретар, кадровик, економіст, бухгалтер, помічник керівника, адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City of residence:
Baryshivka
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email

Additional information

Хоменко Світлана Іванівна
Очікуваний мінімальний рівень заробітної плати: 15,0-20,0 тис. грн.
Ціль: знайти високооплачувану роботу для душі і задоволення життєвих потреб.
Освіта:
1988 – 1994 – Національний університет харчових технологій в м. Києві, отримала повну вищу освіту, спеціальність «Економіка в галузях АПК», кваліфікація «Інженер - економіст».

Досвід професійної та трудової діяльності:
2003 – 2019 – головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі Баришівської районної державної адміністрації (2006 – 2013 – заступник начальника відділу).

Основні обов’язки та навики:
•Організація роботи та розробка короткострокових, середньострокових та довгострокових програм економічного і соціального розвитку регіону та Стратегій розвитку;
•Підготовка матеріалів з підсумків соціально-економічного і культурного розвитку регіону за відповідний період;
•Методи економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємств та організацій регіону;
•Розробка проектів нормативно – правових актів;
•Прийняття участі в розробці презентаційних матеріалів;
•Сприяння забезпеченню державного захисту прав споживачів регіону;
•Організація і безпосередня участь в проведенні моніторингу цін на основні види продовольчих товарів, аналіз цінової ситуації в регіоні;
•Контроль за виконанням суб’єктами підприємницької діяльності в сфері торгівлі, ресторанного господарства та побуту всіх форм власності діючого законодавства;
•Безпосередня участь в міжнародних форумах з інвестування в економіку країни, презентація друкованих матеріалів для залучення іноземних інвесторів у відповідний регіон;
•Організація та безпосередня участь у проведенні виставково – ярмаркових заходів;
•Контроль за діяльністю та злагодженістю в роботі структурних підрозділів управління та відділів.

1997 – 2003 – старший контролер-касир філії Ощадного Банку України в Київській області, Баришівського р-ну, с. Лукаші.

Основні обов’язки:
• Оформлення банківських документів дня;
• Ведення платіжних документів та прийом платежів;
• Відкриття поточних рахунків фізичних осіб;
• Відкриття/закриття операційного дня філії банку.

1996 – 1997 – головний бухгалтер Лукашівської сільської ради Баришівського р-ну Київської обл.
Основні обов’язки:
•Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, відряджень, компенсацій (штат – 15 чоловік);
•Ведення бухгалтерського обліку;
•Ведення касових операцій;
•Підготовка бухгалтерської звітності.

Інші навики та знання:
•ПК на рівні користувача (Microsoft Office, Word, Excel, Internet, E-mail);
•Знання мов: українська, російська, англійська (зі словником);
•Навчання, підвищення кваліфікації та професійних навичок в інституті післядипломної освіти при Київській обласній державній адміністрації.

Особисті якості:
Аналітичне мислення, організаторські здібності, активність, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість. В деяких сферах діяльності маю недостатньо досвіду, проте маю велику жагу до знань і бажання працювати за відповідну винагороду, тому готова йти на компроміси.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: