Resume from March 17, 2020

Сергій

Керуючий, керівник проекту, підрозділу, виконавчий директор, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Кузнецов Сергій
Керуючий/керівник проекту/директор підрозділу/виконавчий директор,
60 000грн.
Вік : 35 роки
м. Київ
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
освіта - вища економічна, спеціальність «фінанси», 2005-2010, Запорізький Національній університет - заочна форма навчання.

Професійні навики та досягнення:
•Маю успішний досвід створення бізнесу від ідеї до запуску (високотехнологічний комплекс з вирощування та переробки печериць, з обсягом виробництва 35 тон/міс) за 3 роки
•Завдяки особистому контролю та зацікавленості в оптимізації зекономив близько 100 тис. дол на будівництві
•Особисто розробив проекти спеціалізованого виробничого обладнання, яке успішно наразі використовується
•Маю досвід роботи з проектною документацією (від підготовки ТЗ до завершення будівництва та вводу в експлуатацію)
•Досвід підготовки та реалізації проектів: архітектурно-будівельних, інженерних мереж (водопостачання та водовідведення; опалювальної мережі та котельної; електричних мереж та ТП), виробничого обладнання (кліматичного, холодильного, автоматики, механізмів та устаткування)
•Маю навики читання будівельних документів: проектної документації, кошторисної документації, актів виконаних робіт, дефектних відомостей
•Маю глибокі знання технології виробництва освоєні на спеціалізованих навчаннях та на практиці
•Маю досвід створення, впровадження та налаштування виробничих процесів, планування обсягів виробництва
•Маю великий досвід роботи з людьми в Компанії, з централізованою формою правління, що представлена в 300 містах України, з кількістю працівників – більше 1500 чоловік та безпосереднього управління департаменту, з кількістю працівників близько 20 чоловік
•Маю досвід ефективного управління власною та орендованою нерухомістю Компанії в кількості 400 об’єктів
•Навики бюджетування

Досвід роботи:
ТОВ «НАВІКА», м. Київ.
01.2016р. по нині (4 роки та 1 міс.)
Виконавчий директор
Разом з партнерами у 2016 році створено Компанію для роботи у сільськогосподарському секторі, з вирощування та переробки грибів печериць, з обсягом виробництва 35 тон/міс. Очолив проект з моменту проектування виробничого комплексу з подальшим будівництвом, введенням в експлуатацію та запуском всіх виробничих циклів. Наразі очолюю технологічну та адміністративну діяльність Компанії.

До моїх обов’язків входить:
•Керівництво та повний супровід проекту
•Вирішення земельних питань (межі, держ.акт, геодезія та геологія)
•Передпроектні роботи, проектування, отримання Декларацій про початок та закінчення будівельних робіт, введення в експлуатацію об’єкту
•Матеріально технічне забезпечення та контроль за будівництвом та термінами виконання будівельних робіт, визначення генпідрядних та субпідрядних організацій, проведення тендерних закупівель
•Виконання процесу приєднання об’єкту до електромереж. Нестандартне приєднання з встановленням власної ТП 250кВТ
•Розробка проектів інженерних мереж та їх будівництво (електромережі, мережі водопостачання з будівництвом свердловини, мережі опалення з будівництвом котельні на 200кВт, мережі побутової та промислової каналізації)
•Впровадження та виконання процесів з технології вирощування та збору, обліку на складі, формування та відвантаження продукції замовнику
•Забезпечення виконання правил пожежної та електротехнічної безпеки
•Пошук кадрів та робота з персоналом
•Співпраця з органами місцевого самоврядування

АТ «Страхова Група «ТАС», м. Київ.
06.2006р. – 11.2015р., (9 років та 5 міс.)
Заступник Директора Адміністративного Департаменту.

До моїх обов’язків входило:
•Організація роботи по життєзабезпеченню та матеріальному забезпеченню Компанії
•Управління та організація роботи багатопрофільного Департаменту. Визначення функцій, завдань та сфери відповідальності п’яти Управлінь: управління з експлуатації та оренди будівель; управління організаційно-господарської роботи; управління діловодства; архів; автотранспортне управління
•Укладання та супровід договорів оренди та на постачання комунальних послуг для 400 приміщень
•Матеріально технічне забезпечення Компанії; закупівлі; організація корпоративних заходів, нарад, семінарів та інших
•Забезпечення діловодства та документообігу в Компанії
•Впровадження та використання системи електронного діловодства та електронного документообігу
•Забезпечення безперебійного функціонування автопарку з 30 автомобілів по всій країні
•Дистанційне координування працівників щодо адміністративних питань (оренда приміщень, ремонти, повне забезпечення нових офісів, господарчі питання, закупівлі та т.д.)

Додаткова інформація:
2000 – 2004 рр. Комсомольський Індустріальний Технікум (денне), спеціальність: Гірничий електромеханік.
2004 р. Комсомольське ПТУ-68 (вечірнє), спеціальність: автослюсар.
Маю посвідчення водія категорій: А1, А, В1, В, С1, С (водійський стаж з 2002 року).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: