Resume from January 9, 2024

Юлія

Керівник, HR-менеджер, управляюча, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор салону брендового весільного одягу

from 09.2018 to now (5 years 8 months)
Pollardi, Львів (Роздрібна торгівля)

- в підпорядкуванні 6 продавців, 2 швеї, 2 прибиральниці.
- веду весь облік салону. Виходячи з портрету споживача самостійно формую асортимент, активно співпрацюючи з фабрикою.
- контролюю строки пошиву та поставки в салон та замовникам безпоседньо.
- працюю в системі 1:с та Bitrix.
- проводжу інвентаризації
- складаю графік виходу на роботу та нараховую з/п
- активно веду сторінку інстаграм з залученням партнерів з організацією спільних воркшопів.
- повністю підтримую життєдіяльність салону ( від сплати рахунків до квітів і води на столиках)).
Самостійно організувала переїзд салону в більш прохідне місце.
Самостійно набираю, навчаю та адаптую свій персонал.
Проводжу час від часу тренінги для персоналу, сама, або залучаю зовнішніх тренерів.
Підняла прибуток салону на 65%.(в сезон)


-

Управляюча магазином

from 09.2015 to 09.2017 (2 years)
ТзОВ «Тімсінтез»всеукраїнська мережа взуттєвих магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)

- відкривала магазин "з нуля" (відкрила 2 магазини у м.Львові)
-підбір персоналу, організація стажування та адаптація нових працівників. Сама розробляла план адаптації
-навчання персоналу(згідно стандартів фірми)
-підготовка та проведення тренінгів( як самостійно так і з залученням зовнішніх тренерів)
-атестація за допомогою "таємного клієнта"
-розробка системи нематеріальної мотивації
-вирішення конфліктних ситуацій
-організація корпоративів
-управління торговим процесом та персоналом
-складання робочих графіків та ведення табелів
-аналіз фінансових та інших показників (обсяг продажів, товарообіг, щоденні звіти про роботу магазину)
-підвищення якісних та кількісних показників обслуговування(створила базу постійних клієнтів)
-облік ТМЦ, інвентаризації
-контроль касової дисципліни
-співпраця з державними органами та орендодавцями.

Старший продавець

from 09.2011 to 09.2013 (2 years)
«WOW SHOP», Львів (реалізація креативних сувенірів та подарунків)

-наставник для нових працівників
-формування щоденних звітів по роботі магазину
-планування графіку продавців
-забезпечення виконання планів продаж
-здійснення замовлення товару та підтримка необхідного асортименту
-участь в інвентаризації
-прийом товару та супровідна документація

Адміністратор торгового залу

from 02.2009 to 10.2011 (2 years 8 months)
ФОП "Кукса", Львів (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

from 06.2005 to 04.2008 (2 years 10 months)
ВАТ "Сенсус", Львів (Роздрібна торгівля)

Education

Львівська комерційна академія

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Higher, from 2004 to 2007 (2 years 8 months)

Вивчала такі предмети, що можуть бути пов'язані з бажаною вакансією:
-Зовнішньо-економічна діяльність підприємства
- митна справа
-менеджмент під-тва
-електронна комерція
-трудове право
-організація захисту прав споживачів
-економічний ризик та методи його вимірювання
-ділова іноземна мова(англійська)
-фінанси організацій і під-тв
-етика ділового спілкування
-організація комерційного бізнесу.
Успішно пройшла практику в ресторані "Малехів"

Львівський кооперативний коледж економіки і права

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (2 years 10 months)

Additional education and certificates

У 2020 закінчила школу «Lviv HR Solution» (спеціальність HR-менеджер)

2019 р, 5 місяців

2-ох денний тренінг «Фінансова грамотність мовою HR» Оксана Щур-Шахова

2019, 2дні

тренінг «Моделювання бізнес-процесів» Ясміна Шаалан

2019р, 1 день

«Підвищення особистої ефективності.Коучинг в дії» «Конфлікти в роботі. Види конфліктів.» «10

2017-2019

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email 1С:Бухгалтерія Ведення соціальних мереж Бухгалтерський облік Google Google Drive Урегулювання конфліктів ● Знаю основні положення Кодексу законів про працю України Підбір персоналу, організація стажування та адаптація нових Навчання персоналу(згідно стандартів фірми) Підготовка та проведення тренінгів(самостійно+залучені тренери) Досвід організації подій(корпоративи, виїздні тренінги Управління торговим процесом та персоналом Досвід проведення співбесід Вести особисті справи співробітників Підготовка та проведення презентацій Робота в 1С бухгалтерії Знаю специфіку продажів різних груп товарів Правила проведення інвентаризації Маю досвід організації подій(корпоративи, виїздні тренінги, пр

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Готова до багатозадачності, люблю терміни та організованість.Люблю людей та легко знаходжу спільну мову і важелі впливу.Справедлива і чесна, що ціную і в інших.Захоплююся вивченням психології людських взаємовідносин та виговленням відкриток ручної роботи.Хочу працювати в команді і з командою над цікавими проектами.Готова залучити весь свій потенціал. Весела, з хорошим почуттям гумору. З великим задоволенням навчаюся новому.

- готова до відряджень
- водійські права: + кат. В
- Закордонний паспорт: +

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: