• PRO

Марія

Керівник (управління персоналом), 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Торговий представник

from 08.2021 to 02.2022 (6 months)
Snack Production, Миколаїв (Харчова промисловість)

- Виконання планових показників з продажу;
- Формування позитивного іміджу корпарації;
- Контроль необхідного рівня дебеторської заборгованості;
- Збільшення клієнтської бази на довіреній території.

Керівник

from 03.2021 to 10.2021 (7 months)
Мережа роздрібної торгівлі магазин ‘’Міда’’, Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

(Аналітика, контроль, нарахування ЗП, табелювання, підбір персоналу, планограма викладки, відкриття нових ТТ, навчання персоналу, інвентаризація тощо)

Старший менеджер Одеської області

from 08.2020 to 03.2021 (7 months)
Мережа продуктових магазинів "Твої Улюблені", Одеса (Роздрібна торгівля)

1) Навчання менеджерів
2) Контроль стану ТТ( наявність і стан обладнання та інвентарю, сан. стан магазину)
3) Перевірка роботи продавців (дотримання всіх стандартів обслуговування, якість товару)
4) Перевірка роботи менеджерів
5) При відвідуванні ТТ заповнення чек-листа перевірки за результатами перевірки дати менеджеру завдання на усунення недоліків з обов'язковим звітом про виконання
6) Проведення контрольних закупівель
7) Контроль виконання завдань, поставлених менеджеру
8) Проведення позапланових переобліків за ТТ
9) Складання звіту (тижневого, місячного) про проведену роботу.

Старший менеджер (відділ контролю ТТ)

from 08.2019 to now (5 years 1 month)
Мережа продуктових магазинів "Твої Улюблені", Миколаїв (Роздрібна торгівля)

• Організація та контроль роботи всіх процесів,
• Організація роботи персоналу;
• Підбір, навчання та адаптація нових співробітників;
• Розподіл обов'язків між співробітниками та контроль їх роботи;
• Організація та контроль за дотриманням співробітниками затверджених стандартів роботи Компанії;
• Ведення динаміки рентабельності ТТ;

Адміністратор

from 07.2017 to 08.2019 (2 years 1 month)
Піцерія, Миколаїв (Готельно-ресторанний бізнес)

• Організація та контроль роботи всіх процесів,
• Організація роботи персоналу;
• Обслуговування Гостей;
• Підбір, навчання та адаптація нових співробітників;
• Розподіл обов'язків між співробітниками та
• Контроль їхньої роботи;
• Організація та контроль за дотриманням співробітниками затверджених стандартів роботи Компанії;

Старший касир

from 01.2016 to 12.2016 (11 months)
Нова Пошта, Миколаїв (Транспорт, логістика)

• Оформлення та видача грошових переказів;
• Оформлення товарно-транспортних накладних;
• Контроль та оформлення касової книги;
• Робота із заповненням КОРО.

Education

Університет МНУ ім. В.О. Сухомлинського

Економіка, Миколаїв
Higher, from 2015 to 2016 (1 year)

• 2015-2016 р. – Диплом спеціаліста Факультет-економіка. Спеціальність - облік та аудит. "Університет МНУ ім. В.О. Сухомлинського"

Університет МНУ ім. В.О. Сухомлинського

Екомоніка, Миколаїв
Higher, from 2013 to 2015 (2 years)

• 2013 – 2015 р.- Диплом бакалавра Факультет –економіка. Спеціальність-облік та аудит. "Університет МНУ ім. В.О. Сухомлинського"

Коледж МНУ ім. В.О. Сухомлинського

Економіка, Миколаїв
Higher, from 2010 to 2013 (3 years)

• 2010-2013 р. Диплом молодший спеціаліст .Факультет –економіка. Спеціальність-фінанси та кредит. «Коледж МНУ ім.В.О. Сухомлинського »

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Коммуникабельность, организаторские способности, умение находить общий язык с людьми, образованность, исполнительность, целеустремлённость, принципиальность, ответственность, творческий подход, серьёзное отношение к работе, точность, аккуратность, терпеливость, стремление к расширению знаний.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: