- PRO
Алла
Директор ресторана, івент-менеджер, 50 000 UAH
- Considering positions:
- Директор ресторана, івент-менеджер, Менеджер з продажу нерухомості, Операційний директор, Хостес, Менеджер з розвитку, Директор салону краси
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6054937/
Work experience
Керівник кейтерінгової компанії
from 08.2024 to 12.2024
(4 months)
BEAUCOUP, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
- організація та супровід виїзних заходів під ключ: бенкети, фуршети, кава-брейки, презентації, конференції;
- підбір локацій;
- пошук нових клієнтів;
- складання корпоративних пропозицій.
Маю досвід роботи з посольствами та міжнародними компаніями.
Директор мережі ресторанів
from 11.2018 to 02.2022
(3 years 3 months)
Сім'я рестораноів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
-організація ефективної роботи компанії;
-контроль виконання стандартів усіма підрозділами;
-підбір, організація та мотивація роботи персоналу;
-контроль якості обслуговування та аналіз результативності роботи персоналу;
-робота з корпоративними клієнтами: організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
- розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності ресторану;
-складання штатного розкладу, графіків персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
- ведення кейтерингової компанії: організація та супровід виїзних заходів, робота з постійними клієнтами, пошук нових;
-ведення внутрішньої документації ресторанів;
-вибір постачальників, укладання договорів, аналітика ринку;
-формування асортименту меню та ціноутворення;
-організація та проведення маркетингових заходів, націлених на розвиток бренду;
-планування, оптимізація витрат;
-складання звітності.
Адміністративний директор
from 02.2015 to 11.2018
(3 years 9 months)
Сім'я французьских рестораноів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
-супровід діяльності компанії: розробка службових стандартів, регламентів, а також контроль їх виконання;
-управління закупівлями (аналіз ринку, пошук нових постачальників);
-взаємодія з клієнтами, партнерами, які забезпечують діяльність компанії, проведення тендерів
-розробка схеми професійного навчання персоналу та його ефективне застосування у процесі роботи: програма лояльності, конфліктологія, ази психології;
-підбір, організація та мотивація роботи персоналу;
-контроль якості обслуговування та аналіз результативності роботи персоналу;
-запровадження внутрішньої звітності;
-формування цінової політики та створення попиту;
Керівник операційної діяльності та корпоративного обслуговування
from 03.2013 to 02.2015
(1 year 11 months)
Сім'я французьких ресторанів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
-робота з корпоративними клієнтами компанії (з існуючими, пошук та залучення нових);
-розробка корпоративних пропозицій та заходів, націлених на збільшення рентабельності компанії, а також впізнаваність та розвиток бренду.
-створення програми лояльності (загальної та індивідуальної під кожного клієнта)
Адміністратор
from 02.2012 to 03.2013
(1 year 1 month)
Сім'я французьких ресторанів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки
-організація та контроль роботи ресторану;
-контроль якості обслуговування;
-вдосконалення форм та методів обслуговування, написання стандартів компанії;
-організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
-проведення інвентаризацій;
Помічник керівника
from 12.2008 to 03.2010
(1 year 3 months)
Синодальний відділ по архітектурі, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов’язки:
-організація роботи офісу;
-робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
-вирішення адміністративних питань;
-ведення первинної бухгалтерії;
-ведення кадрового діловодства;
-облік договорів, контроль виконання та строків договірних зобов'язань;
-робота з підрядними організаціями;
-контроль виконання договірних зобов'язань підрядниками;
-ведення ділових переговорів;
-ведення телефонних переговорів;
-ведення проектів;
-контроль виконання трудових обов'язків співробітниками компанії.
Офіс-менеджер/помічник керівника
from 07.2007 to 11.2008
(1 year 4 months)
ТОВ «Архітектурно-технічна майстерня плюс Київгорстрой-1», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов’язки:
-організація та контроль роботи офісу;
-робота з кореспонденцією;
-вирішення адміністративних питань;
-ведення первинної бухгалтерії;
-ведення кадрового діловодства;
-облік договорів, контроль виконання та строків договірних зобов'язань;
-комунікація з підрядниками, контроль за виконанням договірних зобов'язань підрядниками;
-ведення ділових переговорів.
Education
Харьківська державна Академія міського господарства
Бух облік та аудит, Харків
Unfinished higher, from 2001 to 2003 (2 years)
Additional education and certificates
Школа ринкової економіки МП "ЛИТ", бухгалтер
2007, 4 місяці
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- 1С:Бухгалтерія
Language proficiencies
- English — beginner
- French — beginner
- German — average
Additional information
Имею опыт открытия ресторанов с "0".
Управление несколькими ресторанами сети.
Управление кейтеринговой компанией: организация выездных мероприятий разного уровня и формата, организаия уличных фестивалей.
О себе:
добросовестно отношусь к работе, легко нахожу общий язык с людьми, нацелена на результат, открыта для новых знаний, умею добиваться поставленных целей.
Similar candidates
-
Керівник готельного комплексу
55000 UAH, Kyiv -
Керуючий рестораном
55000 UAH, Kyiv, Odesa, Remote -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv -
Менеджер ресторана
28000 UAH, Kyiv -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Kyiv, Odesa -
Директор ресторану
Kyiv