Resume from February 28, 2024

Анна

Керуючий

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник керуючого

from 11.2022 to 07.2023 (8 months)
Comfy, Черкаси (Роздрібна торгівля)

-Аналіз результатів роботи , розробка та впровадження плану дій для досягнення цілей.
- Постановка планів та контроль виконання.
-Адаптація,навчання, мотивація персоналу.
-Контроль за дотриманням стандартів роботи.
- Мерчандайзинг.
- Знання та дотримання касової дисципліни.
- Робота з товаром:інвентаризація, прийом/повернення, контроль за збереженням ТМЦ та грошових коштів.
- Контроль за дотриманням товарної матриці, підтримання та розширення асортименту.
- Оформлення договорів купівлі - продажу в межах компетенцій.
- Консультування клієнтів з дотриманням вимог та стандартів.
- Комунікація з центральним офісом.
- Забезпечення своєчасного подання звітності.
- Вирішення поточних питань.

Керуючий

from 01.2021 to 11.2022 (1 year 10 months)
ТОВ "АЛЛО", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

- Постановка планів та контроль їх виконання.
- Розробка та впровадження плану дій для досягнення результату.
- Набір, адаптація, навчання, організація та мотивація персоналу, формування кадрового резерву.
- Складання графіків та облік робочого часу співробітників.
- Оцінювання та контроль ефективності роботи магазину та співробітників.
- Організація та проходження навчання по підвищенню кваліфікації
- Контроль за дотриманням стандартів роботи.
- Мерчандайзинг.
- Касова дисципліна.
- Робота з банками: споживче кредитування, консультація по умовам, видача банківських карт, робота з документацією.
- Робота з товаром:інвентаризація, прийом/повернення, контроль за збереженням ТМЦ та грошових коштів.
- Контроль дотримання правил і норм охорони праці.
- Контроль санітарно-технічного стану торгових точок.
- Вирішення поточних проблем.
- Своєчасне складення та подання звітності щодо результатів роботи.
- Взаємодія з центральним офісом.
- Спілкування з контролюючими органами.

Адміністратор

from 09.2019 to 09.2020 (1 year)
ФОП Кубишкін О. В., Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

- Постановка планів та контроль їх виконання.
- Розробка та впровадження плану дій для досягнення результату.
- Адаптація, навчання, організація та мотивація персоналу.
- Заповнення табелю обліку робочого часу співробітників, контроль правильності написання заяв на прийом/відпустку/переведення тощо.
- Контроль за дотриманням стандартів роботи.
- Мерчандайзинг.
- Касова дисципліна.
- Робота з банками: споживче кредитування, консультація по умовам, видача банківських карт, робота з документацією.
- Робота з товаром:інвентаризація, прийом/повернення, контроль за збереженням ТМЦ та грошових коштів.

Адміністратор

from 06.2018 to 09.2019 (1 year 3 months)
ТОВ " Сота Альянс", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

- Постановка планів та контроль їх виконання.
- Розробка та впровадження плану дій для досягнення результату.
- Набір, адаптація, навчання, організація та мотивація персоналу, формування кадрового резерву.
- Облік робочого часу співробітників.
- Контроль за дотриманням стандартів роботи.
- Мерчандайзинг.
- Касова дисципліна.
- Робота з банками: споживче кредитування, консультація по умовам, видача банківських карт, робота з документацією.
- Робота з товаром:інвентаризація, прийом/повернення, контроль за збереженням ТМЦ та грошових коштів.
- Контроль дотримання правил і норм охорони праці.
- Своєчасне складення та подання звітності щодо результатів роботи.
- Спілкування з контролюючими органами.

Education

Запорізька державна інженерна академія

Факультет економіки та управління, Запоріжжя
Higher, from 2014 to 2017 (3 years)

Ступінь вищої освіти: бакалавр.
Напрям підготовки: облік і аудит.

Оріхівський сільськогосподарський технікум

Бухгалтерський облік, Оріхів
Specialized secondary, from 2010 to 2013 (3 years)

Ступінь освіти: молодший спеціаліст.
Напрям підготовки: бухгалтерський облік.

Knowledge and skills

Управлінські навички Управління персоналом Відповідальність Відкритість Уважність Комунікабельність Робота із запереченнями Активний продаж Користувач 1С Продаж побутової техніки та електроніки Продаж банківських продуктів

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Вміння ефективно спілкуватись та вести переговори, слухати та розуміти інших, а також чітко та ясно висловлюватись як в усній так і письмовій формі. Вміння аналізувати інформацію, організовувати та координувати роботу команди, приймати рішення,встановлювати пріоритети та досягати поставлених цілей. Активна життєва позиція. Знання касової дисципліни, 1с. Практичний досвід роботи з банківськими программами.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city