Resume from May 7, 2024

Марія

HR-менеджер, адміністратор, секретар, 16 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Sniatyn
Ready to work:
Kolomyia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional education and certificates

Інститут підготовки кадрів ДСЗ, Рекрутингова компанія А Простір

Курси, 2010, 2017 роки, тривалість 14 днів, тренінг -навчання, інтенсив

Knowledge and skills

Комунікабельність

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Disability

3rd degree.
Протипоказана важка фізична праця, переохолодження у зв'язку з перенесеною раніше операцією.

Additional information

Досвід роботи:

Снятинський районний центр зайнятості з 2002 року по 2020 рік на таких посадах :
- фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг;
- інспектор з розслідування страхових випадків відділу взаємодії з роботодавцями ;
- рекрутер Снятинської районної філії Івано - Франківського обласного центру зайнятості
- секретар керівника
- 2021-2023 рр. на посаді спеціаліста-бухгалтера в КУ Трудовий архів СМР КР

Освіта: повна вища

- у 2000 р. закінчила Снятинський сільськогосподарський технікум, спеціальність "Бух.облік і аудит ".
- у 2003 р. закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, спеціальність "Економіст ".

Особисті якості :
відповідальна, дисциплінована, комунікабельна, з почуттям гумору та позитивним мисленням.

Постійно підвищую рівень професійних знань ( відвідую семінари, тренінги, навчання в тому числі в Інституті підвищення кваліфікації кадрів ), вивчаю психологію стосунків.
Мета: належно оплачувана робота в колективі однодумців з перспективою кар"єрного зросту. Маю можливість працювати дистанційно.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: