Resume from April 30, 2024 PRO

Ірина

Інспектор відділу кадрів, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 07.2020 to now (3 years 10 months)
ТОВ "Агроліга Хім", Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

1.ведення кадрової документації:
•облік особового складу підприємства;
•оформлення прийом, переведення і звільнення працівників;
•формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
•заповнення , ведення обліку і збереження трудових книжок, визначення трудового стажу;
•внесення трудового стажу працівників до ПФУ, ведення е-трудових книжок;
•ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежила за його своєчасним оновленням і поповненням;
•здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
•складала встановлену звітність про роботу з кадрами.
2.підбір персоналу
3.ведення документообігу,
•У межах своєї компетенції готувала проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.

•Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
4.та інше.

Помічник керівника (ведення кадрової документації)

from 04.2017 to 05.2020 (3 years 1 month)
ТОВ "Імекс-ЛТД", Кропивницький (Видавництво, поліграфія)

1.ведення кадрової документації:
•облік особового складу підприємства;
•оформлення прийом, переведення і звільнення працівників;
•формувала і вела особові справи працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
•готувала необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
•заповнювала, вела облік і зберігала трудові книжки, визначала трудовий стаж;
•ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснювала контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•вносила інформацію про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежила за його своєчасним оновленням і поповненням;
•здійснювала контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
•складала встановлену звітність про роботу з кадрами.
2.підбір персоналу
3.ведення документообігу,
•У межах своєї компетенції готувала проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
•Збирала і отримувала матеріали та інформацію з різних зовнішніх джерел, що необхідна керівникові підприємства, а також забезпечувала її аналіз;
•Організовувала діловодство, вивчала кореспонденцію, що надійшла на підприємство.
4.організація роботи офісу:
•вела запис на прийом до керівника підприємства і організовує прийом відвідувачів.
•Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
•Виконувала інші обов'язки і доручення керівника підприємства в рамках своєї компетенції і спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.
5.ведення документації з охорони праці
6.та інше.

Кіровоградська філія ТОВ "Арт – мастер"

from 05.2008 to 12.2008 (7 months)
Секретар, Кропивницький (Продаж захисту інформації комп’ютерних систем)

1.ведення документообігу,
2. організація роботи офісу,
3. ведення кадрової документації,
4. та інше.
З 15.07.2008р. за сумісництвом фахівець із захисту інформації комп’ютерних систем Кіровоградської філії ТОВ "Арт – мастер"

Менеджер – координатор

from 12.2007 to 05.2008 (5 months)
ТОВ "Медком – Дніпропетровськ", Кропивницький (Продаж)

Адміністратор сектору обліку та адміністрування (координатор)

from 04.2002 to 12.2007 (5 years 8 months)
Кіровоградська філія ЗАТ компанія "Райз", Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

Education

КДПУ ім. Володимира Винниченка

Фізико-математичний, математика та основи інформатики, Кіровоград
Higher, from 1995 to 2000 (4 years 9 months)

1995-2000рр. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Математика і основи інформатики" та здобула кваліфікацію вчителя математики і основ інформатики.
2000-2001рр. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Інформатика" та здобула кваліфікацію магістра інформатики.

Additional education and certificates

Харьковский ООО "Институт современных профессий" Курсы: бухгалтерский учет по ПСБУ (положения стандарта бухгалтерского учета)

2007р

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Відповідальність Здатність до навчання

Additional information

Професійні навички:
•Аналітичні – дослідження, оцінка, вивчення, систематизація дани, вміння працювати з великими обсягами інформації.
•Організаторські.
•Креативність, вміння нестандартно мислити.
•Уміння вирішувати комплексні завдання.
•Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися.
•Навички самоорганізації.
•Уміння ставити цілі і досягати їх.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: