Resume from April 22, 2024 PRO

Світлана

Економіст, бухгалтер, інспектор з кадрів, зав. складом, логіст, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
57 years
City of residence:
Baryshivka
Ready to work:
Baryshivka, Berezan, Boryspil, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер (виконання обов'язків Головного бухгалтера)

from 11.2022 to now (1 year 5 months)
Баришівська філія ДУ "Київський ОЦКПХ МОЗ", Баришівка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Визначення , формування , планування , здійснення управління бухгалтерською діяльністю підприємства відповідно до чинного законодавства України та нормативно-правових актів , що визначають діяльність підприємства .
•Забезпечення ефективного використання ресурсів, застосовувати сучасні бухгалтерські технології, вдосконалення механізмів господарювання.
•Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності.
•Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
•Ведення обліку операцій зв’язаних з розрахунками з працівниками.
•Участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачами і відшкодуванням втрат від нестач, крадіжок і псування активів підприємства.
•Забезпечення перевірки організації бухгалтерського обліку і складання звітності підприємства.
•Розроблення посадових інструкцій , розподіл службових обов’язків і поточних завдань.
•Розробка , складання та доведення до відома підпорядкованого персоналу наказів, розпоряджень та інструктивно-методичних вказівок з питань бухгалтерської діяльності підприємства, та забезпечення їх своєчасне виконання.
•Вдосконалення свого професійного рівня.

•Забезпечення своєчасного розгляду пропозицій, скарг та заяв працівників підприємства в рамках своєї компетенції.
•Робота з Казначейськими програмами.
•Здача Бюджетної звітності.
•Робота з договорами на майданчику тендерних закупівель.

Головний бухгалтер

from 06.2022 to 09.2022 (3 months)
КП "Кучаків", Кучаків (Послуги для населення та бізнесу)

•Визначення , формування , планування , здійснення управління бухгалтерською діяльністю підприємства відповідно до чинного законодавства України та нормативно-правових актів , що визначають діяльність підприємства .
•Забезпечення ефективного використання ресурсів, застосовувати сучасні бухгалтерські технології, вдосконалення механізмів господарювання.
•Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності.
•Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
•Ведення обліку операцій зв’язаних з розрахунками з працівниками.
•Участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачами і відшкодуванням втрат від нестач, крадіжок і псування активів підприємства.
•Забезпечення перевірки організації бухгалтерського обліку і складання звітності підприємства.
•Розроблення посадових інструкцій , розподіл службових обов’язків і поточних завдань.
•Розробка , складання та доведення до відома підпорядкованого персоналу наказів, розпоряджень та інструктивно-методичних вказівок з питань бухгалтерської діяльності підприємства, та забезпечення їх своєчасне виконання.
•Вдосконалення свого професійного рівня.

•Забезпечення своєчасного розгляду пропозицій, скарг та заяв працівників підприємства в рамках своєї компетенції.

Бухгалтер, сумісництво

from 05.2012 to 12.2018 (6 years 7 months)
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Інспектор з кадрів, сумісництво

from 01.2006 to 01.2010 (4 years)
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Економіст

from 09.2000 to 10.2019 (19 years 1 month)
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
-Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат.
-Контроль та аналіз виконання виробничих та планово-економічних показників.
-Фінансове планування та бюджетування.
-Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства.
-Економічний аналіз господарської діяльності, виявлення можливостей зменшення витрат.
-Підготовка договірних зобов'язань, оформлення дозволів та лімітів, підготовка та звітність в сфері поводження з відходами, їх облік , звітування і сплата податків до відповідного органу.
-Складання кошторису, бюджетного запиту , фінансового плану та калькуляції послуг.
-Управлінський облік,укладення колективного договору, складання штатного розпису, створення та робота з первинними документами, розробка посадових інструкцій, кадрове оформлення прийому , звільнення та переміщення працівників , повна процедура скорочення штатної чисельності .
-Складання періодичної статистичної звітності та її здача .
-Контроль за виконанням плану роботи підприємства
-Складання річного плану закупівель
-Участь в проведенні процедур закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти , робота з класифікатором товарів та послуг.
-Формування, ведення нормативної інформації, для оброблення даних.
-Досвід підготовки та підписання контрактів;
-Знання податкового законодавства та навички ведення податкової звітності в сфері податків ,поводження з відходами та надрами
-Облік та розрахунок витрат, пов'язаних з наданням приміщень в оренду.
-Нарахування заробітної плати ( лікарняних , відпускних ) згідно чинного законодавства та звітність ( персоніфікація , І ДФ, заявки на оплату лікарняних до фонду, статистична звітність та надання різноманітних довідок за вимогою)
-Облік матеріалів, списання та інвентаризація.
-Спрощення роботи та економія часу завдяки складанню розрахунків в Excel.

Education

Полтавський технікум м'ясної промисловості

Технологія м'ясних та птахопродуктів, технік-технолог, Полтава
Specialized secondary, from 1985 to 1988 (2 years 6 months)

Additional education and certificates

МП "Ватек" Школа ринкової економіки

1993, 2 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet M.E.Doc Email Робота з оргтехнікою Робота з факсом Робота з принтером Робота з ксероксом Бест-Звіт Поштовий клієнт Знання податкового законодавства, бухгалтерського та фінансово Навик розробки, впровадження та ведення управлінського обліку. Аналіз, планування фінансово-господарської діяльності Планування і контроль виконання бюджетів Ведення переговорів, праця в команді, управління персоналом

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Департаментом охорони здоров'я присвоєно І кваліфікаційну категорію економіста та І кваліфікаційну категорію бухгалтера .

Особисті якості :
відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, самоорганізованість, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, аналітичний склад розуму, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її, легкість в спілкуванні з людьми.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: