Resume from January 26, 2022

Владимир

Директор, заступник директора, начальник відділу, виробництва, ЗЕД, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
46 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Трудолюбие

Additional information

П.І.П.: Александров Володимир Володимирович.
м. Черкаси,
тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)

РЕЗЮМЕ
Особисті дані Дата народження: 11 травня 1978 року;
Національність: українець;
Сімейний стан : одружений , маю дитину.

Мета Отримати роботу у провідній компанії з достойним рівнем оплати.(17-28 000)
Освіта Вища , Київський Національний економічний університет ім. В. Гетьмана за спеціальністю економіка підприємства.
Кваліфікація Економіст .
Особисті і ділові якості Цілеспрямованість, , організованість, відповідальність, аналітичний склад розуму, здібність до самонавчання, бажання працювати і вміння досягати поставлених цілей., вміння застосовувати сучасні методики для підвищення ефективності роботи підприємства, стресостійкість, водійський стаж понад 20 років.
Досвід роботи
-1996р. - 2001 р. – менеджер митно-транспортного відділу ТОВ «ЧПК », «Метон Трейдінг»;
-2001р. - 2004 р. - логістика міжнародних перевезень ТОВ «ICT»;
-2004р. – 2009р. - менеджер відділу продажів і маркетингу управління торгівлі - ТОВ «Концерн Нафтаенерго» , ТОВ «ЧПК»;
-2009р. - 2013 р. – митний декларант, логістика міжнародних перевезень;
-2013р. – 2019 р. - директор ТОВ «Ахмед Яр УА», ТОВ «Ахмед Яр УА Лізинг».
Професійні характеристики
- Керівник підприємства з виготовлення промислового холодильного обладнання з подальшою його реалізацією в Україні та країнах ЄС (експорт, імпорт, розробка та виробництво, ТМ , продажі та продажі в Лізинг, сервісне та гарантійне обслуговування, підбір та контроль персоналу, участь у оптимізаціі податків, отримання дозвільних документів, великий досвід проходження перевірок державними органами);
- Управління підприємством з персоналом понад 100 осіб;
- Контроль , взаємодія з персоналом на всіх етапах діяльності (відділ продажу, технічний відділ, виробництво, постачання, ЗЕД діяльність, бухгалтерія );
- Розвиток реалізації продукції ;
- Успішний досвід керівництва підприємством з фінансовим лізингом;
- Відповідальний працівник з фінансового моніторингу;
- Керівництво та реалізація проектів «під ключ» , а саме : продаж, поставка , інсталяція по місту заказника, взаємовідносини з покупцем та субпідрядними організаціями на всіх рівнях , взаємодія з дозвільними організаціями та контролюючими органами;
- Великий досвід роботи з сітями гіпермаркетів («Сільпо», «Фоззі», «АТБ», «Новус», «Ашан», «Варус»),
- Агент (декларант) митного оформлення , знання митних правових норм ;
- ЗЕД діяльність ( митне оформлення на всіх етапах );
- Міжнародна транспортна логістика
- Продажі та маркетинг.
- Впевнений користувач ПК .

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: